16) YARDIM ET

2.9K 151 11
                                    


Yiğit ile geleyim dedim 👊🏻
Güzel ve sıkılmadan okumanız dileğiylee 💘💘

YİĞİT TEKİN'DEN

Kahretsin kahretsin ve yine kahretsin!
Gün boyu kendime lanet okudum. Lanet olası bir kadından yakamı kurtarmayı beceremediğim için tüm öfkem kendime. Uzun süredir çıkmıyordu karşıma ve bu iyiye işaretken şimdi gelip beni bulması lanet olsun. Bulunduğum yeri dahi değiştirmiştim oysa.

Gelecek vakti miydi şimdi? Kim bilir kaç kişinin altından çıkıp geldi lanet olası! Hiçbir şeyi iyi olmadığı gibi bu yaptığı da iyi değildi. Elif yanımdayken gelmişti en olmadık zamanda tabi.

Merve bana yapışmış bir vaziyetteyken Elif'in yanımdan ayrılışını izlemek zorunda kaldım. O an yanına gidip "Gitme" demeyi o kadar çok istemiştim ki. Söyleyecek yüzüm mü vardı sanki? Elif çoktan görüş alanımdan çıkmıştı.

Koşar adım çıktığım odadan son duyduklarım bana hiç heyecan vermemiş olsada sabrım son demlerini yaşıyordu. Bilerek yapıyordu lanet olası kadın.

Yanımda Elifi'i sabah gördüğünden dolayı ona nispetten yapıyordu. Kahretsin yine fahişeliğini konuşturmuştu. Bu kadından kurtulmalıyım yoksa Elif'e yaklaşamadan tamamen uzaklaşmış olacağım ve bu olmamalı.

Kurtulamamıştım. Yakama yapışmıştı hala peşimden geliyordu ve şu anda olduğu gibi. En azından beraber çok fazla görünmemek adına bahaneler eşliğinde uzaklaşmıştım yanından. Oysa yanında olmak istediğim. Yanımda olmasını istediğim. Usanmadan izlemek istediğim kişi alt kattayken benim içimde bulunduğum duruma ne demeli. Sanırım bugün başıma gelenlerin en iyisi buydu.

O kokusu narin ellerini bana sarmış olması ve kalp atışından hissettiğim ürkekliğiyle benimleydi. İsler nasıl bu raddeye geldi bilmiyorum. Düşünmek istemiyorum ve bana bakan o gözlerde kalmak anı yaşamak ve kokusunu alabildigim kadar alıp hücrelerimi sevindirmekten başka bir şey düşünmüyorum.

Aklıma sonradan gelen soruyu sormuş fakat bir türlü cevap alamamış dahası bir sorun olduğunu düşünmeye başlamıştım ki devamlı duymak istediğim fakat normalden kısık olan sesiyle cevap vermesi sonucu gevşediğimi hissetmiştim. Sahi ne zamandır bu haldeyiz rahatsız olduğumdan değil bu anın bozulmasını istemediğimden Elif'in yanımdan uzaklaşmasına şahit olmak istemiyor olduğumdandı bu düşüncem. Ne yazık ki kendini seri bir şekilde toparlamış ve yanımdan hızlıca geçmiş sadece hafiften dağılan kokusunu bırakmıştı.

Aklım fikrim tam anlamıyla Elif'i benimsemiş sadece ondaydı. Onunla meşguldüm her anım her saniyem onu düşünmekle geçiyordu. Bu kafayla dersi seri bir şekilde anlatmış ve erken bitmesini sağlamıştım. Erkende çıkmıştım okuldan. Bir sorun olmazdı erken çıkmamda Hasan Bey alışkındı dersi erken bitirmelerime. Önceden konuşup anlaşmamızı yapmıştık. Rahattım her konuda. En önemlisi de buydu rahat olmam.

Son derece hızlı bir şekilde eve gelmeyi planlamıştım ve şuanda onu uyguluyordum. Gaza köklenmiş bir şekilde ilerlemeye koyulmuştum. Eve gitmeli ve kafamı dinlemeliydim.

Sahi bu mümkün müydü? Kafa dinlemek. En son ne zaman kafa dinlemiştim hatrlamıyorum. Ben dinlenmeye çekilsem bin pişman olurdum. Bugün de olacağı gibi.

Merve gelecem dediyse eminim gelecektir. Kahretsin bir kadında en nefret ettiğim şeydir bu utanmazlık. Lanet olası sürtüklerde utanmak denen bir duygu silinmiş. Bu duygudan yoksun haldeydiler. Karşıma çıkan her kadın mı böyle olur. Gerçi takıldığım yerlere eli yüzü düzgün olanını bulmak ne mümkün. Ben kaşındım tabi en büyük hatayı onu altıma alarak yaptım. Şimdiyse geriye dönük yaşadıklarıma lanet etsem ne oluyor sanki. Yine elime geçen bişey yok ve yine elde var sıfır.

Benim UğrumaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin