Part 1

11.5K 297 21
                                    

• נ.מ לורן •
קמתי לצלילי השעון המעורר שלי.
בוקר חדש בבית חדש במקום חדש שעדיין לא התרגלתי אליו. כבר עבר שבוע מאז שעברנו לצפון קרוליינה ולא ממש הסכמתי לצאת מהבית. אני מתגעגעת לבית הקודם, לחברים, למקום.. אני כבר רואה איך השנה הזאת הולכת להיראות..

אמא שלי מאוד שמרנית, בכל מה שקשור בנוגע לילדים שלה.. לפחות מאז שאבא עזב אותנו. הוא עזב חודש אחרי שנולדתי, השאיר את אמא שלי, אחי הגדול שהיה בן שנה, ותינוקת בת חודש להסתדר לבד בעולם. עד היום אני לא באמת יודעת למה הוא עזב אותנו, אבל אני לא אוהבת לדבר על זה.
מייק ממש אובססיבי, הוא זוכר איך נשברתי כשגדלתי והבנתי שלא יהיה לי אבא כמו שלכולם יש, הוא כל כך פוחד לראות אותי שבורה שוב אז הוא מגן עליי מכל דבר. לפעמים זה מעצבן אבל אני מבינה שבסך הכל זה מאהבה.

״ לורני קומי מאמי היום הראשון ללימודים! את לא מתרגשת?? ״ פקחתי את עיני וראיתי את אמא שלי עומדת בפתח הדלת.

״ לא ״ אמרתי וזרקתי עליה כרית

היא צחקה ואמרה ״ קדימה לקום, תתארגני ומייק יקפיץ אותך לבית ספר החדש ״ וסגרה את הדלת.

קמתי והלכתי לשירותים. הסתכלתי על עצמי במראה. ׳ תסתכלי על עצמך, ככה בחיים לא יהיו לך חברים ׳ חשבתי לעצמי.
צחצחתי שיניים, שמתי את האיפור הרגיל, טיפה גלוס, מייקאפ ומסקרה ואני מוכנה. התזתי על עצמי את הבושם האהוב עליי והלכתי לארון.

״ לורן נו יאלה כמה זמן ״ מייק צעק לי מלמטה.

״ חמש דקות ילחץ ״ צעקתי חזרה.

בחרתי שורט ג׳ינס בהיר עם קרעים מיוחדים וחולצה לבנה עם סניקרס, לאחר מכן אספתי את השיער שלי לקוקו וירדתי למטה.

״ כמה זמן אנחנו עוד נאחר בגללך ״ מייק צחק

״ קדימה לבית ספר. ״ אמא אמרה.

״ לגיהנום, את מתכוונת ״ אמרתי וגלגלתי עיניים.

״ תקראי לזה איך שאת רוצה, העיקר שתגיעי לשם ״ היא גיכחה.

אני ומייק יצאנו מהבית ״ שמור עלייה מייק, בלי שטויות ״ שמענו אותה אומרת. עלינו על האופנוע שלו, לקח זמן קצר עד שהגענו למזכירות בית הספר, לברר איזה כיתה אנחנו.

״ שלום, אתם בטח מייק ולורן קולינס, התלמידים החדשים ״ היא אמרה בחיוך
״ מייק אתה לומד בכיתה יא׳4 ולורן את בכיתה י׳2, בהצלחה ״.

״ את רוצה שאני אלווה אותך לכיתה שלך? ״ מייק שם עליי את היד
״ לא זה בסדר, אני כבר אמצא לבד ״ אמרתי ונתתי לו נשיקה על הלחי

״ טוב תזכרי, אם מישהו מתחיל איתך תבעטי לו בביצים ״ הוא אמר רציני

״ כן אבא ״ צחקתי והוא הלך

I'm SorryWhere stories live. Discover now