~ • ~ (בקולנוע)
״ בייב, לאיזה סרט את רוצה שניכנס? ״ נאש אמר ואני שילבתי את ידינו.״ אממ, בא לי סרט רומנטי! ״ חייכתי אליו כמו ילדה קטנה והנחתי את ראשי על כתפו כמו בסרטים.
״ רומנטי? ״ הוא צחק ואני הנהנתי לחיוב.
״ דווקא רומנטי? ״ הוא נאנח.
״ כן אנחנו זוג, אנחנו צריכים לעשות מה שזוגות עושים וללכת לסרטים רומנטיים! ״ רעקתי עם רגלי על הרצפה.
״ אבל בייב, כל הסרטים הרומנטיים מלאים בנשיקות. ״ הוא עשה פרצוף נגעל
״ אני מעדיף להתנשק איתך ״ הוא נשך לי את האף בצורה חמודה״ נו, אז לאיזה סרט נלך אם לא רומנטי? ״ השפלתי את ראשי
״ אמממ, אקשן! ״ הוא חייך בגאווה
העפתי את ידי לתת לו כאפת שטות, ״ אקשן?! ״ התעצבנתי
״ וואיי, אי אפשר ללכת איתך לשום מקום! ״ הוא הרים אותי על גבו ורץ איתי לעמדה של מוכר הכרטיסים כששנינו צוחקים כמו משוגעים וכולם מסתכלים עלינו.
״ אנחנו ממש לא הולכים לראות סרט אקשן, ״ קבעתי
״ טוב, אז קומדיה? ״ הוא חייך חיוך חושף גומה קטנה ומתוקה, ואני הנהנתי.
המשכנו לדבר כמה דקות מחכים שיגיע תורנו. אני שיחקתי בשיערותיו הנעימות כשידי מונחות על עורפו, ואז ראיתי, אותה.
כן כן, אותה.
את אמילי.
האמילי.
הרגשתי שאני מתפוצצת, לכל מקום היא נדחפת!
היא התקדמה לכיווננו בחיוך מזויף,
״ היי ״ סוף סוף היא דיברה, היא הייתה ממש מופתעת לראות אותנו כאן, זה הפריע לה, אני כמעט בטוחה.״ היי ״ העיניים של נאש נצצו לשנייה.
״ מה את עושה פה? ״ אמר נראה כנבוך לראות אותה,״ סתם, ליוותי את אחותי הקטנה ואת חברה שלה לסרט. ״ היא גלגלה את עיניה והסתכלה על נאש בעיניים הגדולות שלה. הוא הסתכל עליה ומיד העיף את מבטו.
״ אהה. ״ נאש חיזק את אחיזתו בידי, הוא שוב התנהג מוזר.
״ בייב, הכל בסדר? ״ נתתי לו מבט מודאג וליטפתי את ידו.
״ כן, כן, אני פשוט קצת לא מרגיש טוב, אולי נוותר על הסרט להיום? ״ הוא התחיל להזיע, ולהיות לחוץ.
״ אתה בטוח, אנחנו מחכים כבר הרבה זמן וכמעט הגיע תורנו, ״ מה הוא באמת מתכוון ללכת עכשיו? אנחנו כבר שעה עומדים בתור.
YOU ARE READING
I'm Sorry
Fanfictionלורן (16), אמא שלה, ואחיה הגדול מייק (17) עוברים לגור בצפון קרוליינה. בית ספר חדש, חברים חדשים, אהבה חדשה..? הספר גמור - אם סיימתם לקרוא יש ספר המשך : ❤️ Trust (Nash Grier) בהתבססות על: Nash Grier, Hayes Grier. כל הזכויות שמורות ל- @LoveMyHazz