~ • ~ (בערב)
דפיקה נשמעה על דלת חדרי.
קמתי לפתוח את הדלת, נאש עמד מולי.
״ מה אתה רוצה? ״ סיננתי,
הוא נכנס בפרצוף עצבני וסגר את הדלת.״ אני לא מאמין שאת חברה של בן דוד שלי! ״ נאש התעצבן והצמיד אותי לקיר, יופי באמת, הרבה זמן הוא לא עשה את זה.
״ אני לא ידעתי שאתם קשורים בכלל! ״ התעצבנתי בחזרה, חוצפן! מי הוא חושב שהוא??
״ ועכשיו את יודעת, לא תיפרדי ממנו?! ״ הוא התקרב יותר קרוב עם פניו אל שלי.
״ לא, למה לי? ״ איזה חצוף! מה הוא מבקש?!
״ אני ביקשתי לראות אותך ואת האמילי הזאת מתנשקים לי מול הפרצוף שבוע אחרי שנפרדנו, נאש?! שבוע?! ״ הדגשתי״ אני לא התכוונתי! ״ הוא הסתכל עליי לתוך עיני שכבר היו מלאות בדמעות, זה מחזיר אותי אחורה. אני לא יודעת אם הוא יודע שאני עדיין אוהבת אותו.
״ לא התכוונת גם לנשק אותי, נכון?? באיזה זכות אתה חושב שאתה מנשק אותי? ועוד בלי שאדע! ״
״ לא התכוונת, לא התכוונת לכלום, ועכשיו אתם ביחד. אז מה אתה בא לבקש? שאני אפרד מדניאל בגללך? ״ אמרתי בכעס,״ כן! ״ הוא צעק.
״ למה?! ״ צעקתי בחזרה, הפנים שלנו היו קרובות כל כך,
״ אפילו את הטבעת הורדת! ״ דמעה נפלה על לחיי, הצבעתי על ידו איפה שהייתה הטבעת בה נשבענו לאהוב לנצח. הוא הסתכל עליה והחזיר את מבטו.״ כי ככה! כי את לא יכולה להיות בת הזוג של בן הדוד שלי! ״
״ אתה אגואיסט חסר רגישות, נאש ״ ניגבתי את דמעותיי
״ ואת מפונקת עם לב מאבן! ״ הוא כעס
~ נ.מ נאש ~
״ לי יש לב מאבן?! ״ היא צעקה עליי ובכתה, בבקשה רק שלא תבכה.׳כן! את לא קולטת שאני עדיין אוהב אותך?!׳ רציתי להגיד.
״ אני שונא אותך ״ נפלט לי.
שיט לא, למה אמרתי את זה?!~ חזרה לנ.מ לורן ~
״ אני שונא אותך ״ הוא אמר בקרירות וכיסה את שפתיו עם ידיו בשוק. פערתי את עיניי. הרגשתי חלשה, הרגשה מגעילה כזאת.
לא חשבתי שהוא יגיע לרמה כזאת. הלב שלי נשבר למיליוני חלקיקים.
״ אני לא התכוונתי.. ״ הוא היה בשוק ממה שאמר.הרגשתי שקשה לי לנשום, שקצב ליבי מאט ועיניי דומעות ללא הפסקה.
״ תגידי משהו.. ״ הוא החזיק את ידי אך העפתי אותה,״ לך ״ נשברתי והתיישבתי על המיטה. הוא שונא אותי?
״ לא.. תגידי לי שאת שונאת אותי, תגרמי לי לסבול, בבקשה. ״ הוא התכופף על ברכיו מולי, כשאני יושבת על המיטה, שבורה, ריקה.
״ אני בחיים, לא אגיד לך שאני שונאת אותך, אתה יודע למה? ״ הוא הניד את ראשו לשלילה והדמעות פשוט המשיכו ליפול מעיניי, הוא אפילו לא יודע למה.
הרמתי את ידי, היד עם הטבעת שלא הורדתי, מולו.
״ כי נשבענו לאהוב לנצח. ״ אמרתי בקול חלש והשפלתי את פניי.
״ כי אני עדיין אוהבת אותך, נאש ״ הרמתי את ראשי והסתכלתי לתוך עיניו, הכל היה מטושטש מדמעות.
״ כי אני כזאת מפגרת כי אני בחיים לא אפסיק לאהוב אותך, מבין?! ״ אמרתי ונישקתי אותו, הוא ליפף את רגליי סביב גבו כמו תמיד, כמו שאני אוהבת.״ אני תמיד אוהב אותך ״ הוא אמר בין נשיקות
הבטן כאבה לי מלשמוע את המילים האלה יוצאות מהפה שלו.״ לא, עצור, מה אנחנו עושים? ״ עצרתי אותו וקפצתי מידיו, התיישבתי על המיטה ונגעתי בשפתיי, התגעגעתי לנשיקות שלו, ממש.
״ אני עם דניאל, ואתה עם אמילי. וככה זה צריך להישאר. כך או כך אני לא רוצה לפגוע בדניאל ״ אמרתי מנגבת דמעות אחרונות.״ זה מה שאת חושבת? שזה צריך להישאר ככה? ״ הוא התיישב לידי עם ראשו מושפל בין ידיו.
״ אני חושבת שאני ואתה צריכים להתרחק. שזה הכי טוב בישביל שנינו. ״ הוא הרים את ראשו והסתכל עלי,
״ כי.. כי כשאני רואה אותך אז בא לי לנשק אותך ו.. ״ נישקתי אותו מהר נשיקה קטנה על שפתיו הרכות, פתאום פניו קרנו במקום להיות עצובות ושבורות, ״ ו.. ״ מלמלתי,
״ ו..די. אי אפשר ״ קמתי מהמיטה, הוא תפס בידי
״ תפסיק, אל תהפוך את זה ליותר קשה ממה שזה. ״״ אבל אנחנו אוהבים. ״ הוא אמר בקול עצוב והצמיד את גופי אל שלו.
״ אתה אוהב מישהי אחרת. ״ הסטתי את פניי משלו.
פניו נהפכו עצובות,
״ לורן.. אמילי היא בעצם.. ״ הוא היה מפוחד ומבועת,
״ אמילי.. ״ נו, בבקשה תסיים את המשפט!
״ לא משנה. ״ מעצבן אחד.״ נאש.. זה לא מתאים. אתה בעצמך העדפת את אמילי על פניי, אם היית רוצה אותי.. היית נלחם עליי. ״
״ לורן, אני לא יודע מה את חושבת עליי כבר. אבל אני רוצה שתדעי דבר אחד. ״ הוא הסיט את פניי חזרה לשלו.
״ מה? ״ אמרתי וקולי היה נשמע כתינוק.
״ אני בחיים לא הפסקתי לאהוב אותך. ואני גם לא אפסיק. ״ הוא הוציא את הטבעת מכיסו ושם אותה על אצבעו.
״ היא תמיד עליי, תמיד. ״ הוא אמר והיה כל כך חמוד.
אבל לא, הוא פגע בי יותר מידי.
הוא הסתכל עליי ועל היד שלי.״ עדיף שנשכח אחד מהשני.. ״ אמרתי מתקדמת לכיוון הדלת ופותחת אותה.
״ לורן.. ״
היה לו מבט כל כך עצוב.
״ עכשיו לך. ״ ניגבתי את לחיי.
הוא יצא מהחדר והלך.
מה עשיתי?נשכבתי על המיטה והדמעות לא מפסיקות לזלוג. נזכרתי בכל מה שעברנו יחד, אני והוא. אני חושבת שהפעם זה באמת.. הסוף.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
אז זה הסוף של לורן ונאש? 😓רגע מה? שני פרקים נשארו עד לסוף? מה?
❤️❤️
YOU ARE READING
I'm Sorry
Fanfictionלורן (16), אמא שלה, ואחיה הגדול מייק (17) עוברים לגור בצפון קרוליינה. בית ספר חדש, חברים חדשים, אהבה חדשה..? הספר גמור - אם סיימתם לקרוא יש ספר המשך : ❤️ Trust (Nash Grier) בהתבססות על: Nash Grier, Hayes Grier. כל הזכויות שמורות ל- @LoveMyHazz