~ • ~ (למחרת)
קמתי לבוקר יום חדש, עשיתי את הארגונים הרגילים של הבוקר ואני ומייק יצאנו לבית הספר. הפעם ברגל, מייק שכח לתדלק את האופנוע.״ כל הכבוד מייק ״ מחאתי לו כפיים בחיוך מזוייף.
״ נו מה אני יעשה? אשמתי שהאופנוע הזה לא מחזיק מעמד שבוע? ״ הוא התלונן.
״ לא, אשמתך שלא תדלקת אותו, ילד מבחנה. יאלה בוא ״ צחקתי והוא נתן לי כאפת שטות.
היינו בדרך לבצפר והייתה שתיקה של כמה דקות.
״ מתי את מסיימת היום? ״ הוא סוף סוף פתח את הפה.
״ 12, למה? ״ החזרתי .
״ מעולה גם אני, תחכי לי בשער ונלך ביחד הביתה. ״ הוא המשיך.
״ לא, היום אני הולכת להייס, יש לנו עבודה בהיסטוריה לעשות. ״ אמרתי נאנחת.
עם כמה שאני לא סובלת אותו, אני כל כך שמחה שיש לי אח כמוהו. נכון, לפעמים הוא לגמרי בלתי נסבל. אבל.. אני אוהבת אותו, ואת הדרך שבה הוא שומר עליי.״ אה ״ הוא השיב.
״ מייק נו, ״ אמרתי מחכה.
״ מה? ״ הוא לא הבין,
״ מה קורה? קדימה, תדבר, אני מכירה אותך ויודעת שעובר עלייך משהו. ״ המשכתי לחכות לתשובה שציפיתי לה.
״ טוב נו, אבל חסר לך שאת פולטת את זה ליד מישהו! ״ הוא הזהיר אותי עם האצבע.
לא עניתי, רק הנהנתי וחייכתי בגאווה.
״ אוקיי, אז.. קוראים לה ג׳ייד. היא פשוט מהממת. היא כל מה שאי פעם חיפשתי בבחורה. אבל.. אני לא יודעת איך לזכות בה. היא ידידה טובה, אבל מבחינתה.. אני רק ידיד. היא לא מבינה שאני רוצה אותה יותר מידידה ו..״ קטעתי אותו״ מייק, תפסיק לדבר. אל תוריד מהערך העצמי שלך, אתה בן אדם מדהים, כל בת שתיהיה איתך, תזכה. עצה שלי? תחכה. רק התחילה השנה. תציע לה להכין עבודות ביחד ותתקרבו, אני בטוחה שהיא מעוניינת ופשוט מתביישת ״ אמרתי וטפחתי על שכמו.
״ את.. בטוחה שזה מה שאני צריך לעשות? ״ הוא היסס
״ מייקי, תפסיק, אתה ילד עם ביטחון, מראה, ואופי מעולה. איזה בת לא תרצה אותך? ״ חייכתי אליו. ״ פשוט חכה. ״ אמרתי והוא הודה לי.
~ • ~ (סוף היום)
סוף סוף הגיע הצלצול המושיע, גואל אותי משיעורי מתמטיקה.
יצאתי מהכיתה ללוקר שלי וסידרתי את הספרים.״ לורן ״ שמעתי וכשסגרתי את דלת הלוקר פתאום הייס עמד לידי.
קפצתי, נבהלתי כל כך! ״ משוגע! ״ הוא צחק ונתתי לו מכה קטנה בחזה המוצק שלו. הוא בטח לא הרגיש כלום.
YOU ARE READING
I'm Sorry
Fanfictionלורן (16), אמא שלה, ואחיה הגדול מייק (17) עוברים לגור בצפון קרוליינה. בית ספר חדש, חברים חדשים, אהבה חדשה..? הספר גמור - אם סיימתם לקרוא יש ספר המשך : ❤️ Trust (Nash Grier) בהתבססות על: Nash Grier, Hayes Grier. כל הזכויות שמורות ל- @LoveMyHazz