~ נ.מ נאש ~
יצאתי מהחדר שלה. אם היא רק הייתה יודעת את האמת..
הייתי כל כך עצוב, אני רוצה להיות איתה כל היום.
אנחנו נצטרך להשלים כל כך הרבה זמן שמתבזבז עכשיו..
החלטתי ללכת לאיזה בר, להתנקות קצת, לחשוב על דברים אחרים.
נכנסתי למועדון הרגיל, והתיישבתי על הבר.
ואז ראיתי.. ראיתי את דניאל מתנשק עם מישהי אחרת, מישהי שהיא לא לורן.
הוא.. בוגד בה?! חתיכת זבל, היא תיפגע שוב. אני לא אתן לה להמשיך לחיות בשקר.
התקרבתי קצת כדי לשמוע על מה הם מדברים בלי שישימו לב, והקלטתי אותם.״ דני.. ״ היא שיחקה בשיערו בפראות,
״ מתי תזרוק כבר את המכוערת הזאת, נו, לורן? ״ היא לעגה לו״ עוד קצת אהובה שלי.. ״ הוא נשק לצווארה והיא צחקקה קלות.
״ עוד מעט אני אפרד ממנה ואקבל את הכסף שהבטיחו לי. נשאר לי רק להטביע בה דברים מגעילים על נאש. עצוב לי.. כי הוא בן דוד שלי, אבל אני באמת חייב את הכסף. ״אני לא מאמין.. איזה כלב! משלמים לו?! הוא עם לורן כי משלמים לו?! ועכשיו הוא גם רוצה ללכלך עליי?
זה בטוח עוד אחת מהמזימות של... לא משנה, אין זמן למחשבות, אני חייב לספר את זה ללורן!
רצתי החוצה מהבר חזרה לבית של לורן. הגעתי לשם, מתנשף, ודפקתי על הדלת.מייק פתח את הדלת, הוא היה הפוך, כנראה שהערתי אותו.
״ מה יש אחי? ״ ענה בקול צרוד.״ אני חייב לדבר עם לורן. ״ אמרתי לחוץ והטלפון עם ההקלטה היה בידי.
״ אתה בטוח שזה רעיון טוב אחי? היא מאוד פגועה ממך, אתה יודע כמה היא אהבה אותך. ״ הוא ניסה למנוע ממני לפגוע בה שוב, אני מבין אותו.
״ לא.. תקשיב. דניאל בוגד בה. ״ התנשפתי בכבדות.
״ מה?! ״ הוא פתאום פער את עיניו בעצבים
״ איך אתה יודע?! אחי, זה לא מצחיק אם זו מתיחה, זה ישבור אותה לגמרי! ״״ הקלטתי אותו. ראיתי אותו עכשיו, הוא בטח בדרך לפה, משלמים לו בישביל להיות איתה. ״ השפלתי את ראשי
״ ובגלל זה אני חייב לדבר איתה! זוז! ״ רצתי למעלה לחדרה,
דפקתי על דלתה מהר וחזק, הייתי לחוץ, הוא יכל להגיע בכל רגע.
״ לורן, תפתחי! ״ צעקתי״ נאש, לא מתחשק לי לדבר איתך עכשיו. ״ היא נשמעה כיאילו בכתה. למה אני תמיד גורם לה לבכות?
״ לורן, זה דחוף, תפתחי לי! ״
היא פתחה את הדלת ואני נכנסתי וסגרתי אותה.״ מה עובר עלייך? היית פה לפני חצי שעה, מה שכחת? ״ היא שפשפה את פניה היפות,
״ לורן... ״ הייתי עצוב, היא הולכת להישבר, היא הולכת להיות שבורה שוב, היא תחשוב שכולם בוגדים בה.
הרגשתי צורך לחבק אותה ולהיות איתה, שתירגע. אבל אין זמן, יכול להיות שהוא כבר בדרך לפה להפיץ עליי כמה שקרים כדי שתשנא אותי.
YOU ARE READING
I'm Sorry
Fanfictionלורן (16), אמא שלה, ואחיה הגדול מייק (17) עוברים לגור בצפון קרוליינה. בית ספר חדש, חברים חדשים, אהבה חדשה..? הספר גמור - אם סיימתם לקרוא יש ספר המשך : ❤️ Trust (Nash Grier) בהתבססות על: Nash Grier, Hayes Grier. כל הזכויות שמורות ל- @LoveMyHazz