"Öncelikle merhaba herkese.Hasabımda olan olaylardan dolayı herkesten özür dilerim gerçekten böyle bir şey olacağı aklımın ucundan geçmezdi.Sizleri seviyorum ve başkalarının demesi ile bu değişmeyecek.Evet yazdıklarım kaliteli olmayabilir ya da milyonlarca okunmayabilir ama ben zaten buraya eğlence amaçlı yazıyorum.Kimin yaptığını bilmiyorum ve bilmekte istemiyorum.Ama yine de hesap benim adıma olduğu için özür dilerim bundan sonra daha dikkatli olacağım.Bana kızmayın yada darılmayın tamam mı?Yine eskisi beraber gülüp eğlenelim :)❤.❤"
🌴🍃🌺🌺🍃🌴
💛🌻🌻🌻🌻💚
🌻🌻 😍 🌻🌻
🌻 Love YOU 🌻
🌻🌻 🌹 🌻🌻
💚🌻🌻🌻🌻💛
🌴🍃🌺🌺🍃🌴Bölüm 2:
Baekhyun'un üstüne atlayan kızı ben devralarak aralarına girdim.Hayır kim ki de böle rahat rahat bu bana ait olan bedene sarılıyor!
B:"Pardon sanırım önce kendini tanıtmalısın şekerim.Ayrıca üstüne çöktüğün herif benim kocam!"
Baek:"Sakin ol Layla hani sana demiştim ya teyzemin kızı gelecek buraya okumak için diye işte o.Hee Jong!"
B:"Haa ne biliyim..."
-"Yenge seninle tanışmayı çok istiyordum.Baekiee dediğin kadar varmış çok kıskanç demiştin o kadar da var yani."
B:"Kim ben mi kıskancım?Hah!"
Baek:"Az önce tarih hocasının yanına gitme diyen ben miydim?"
B:"Ben sadece....İyi git ne halin varsa gör ben yemek yemeye gidiyorum.Malum birileri yüzünden yeterince ayakta bekledim ve yoruldum."
Baek:"Bizde geliyoruz bekle."
Yavaş adımlarla ayağımı fazla zorlamadan yemek salonuna doğru ilerliyorduk.Baekhyun hani kocacığım kuzenin ama onunla bu kadar vıcık vıcık olma be gülüm!Kardeşim demesen kıskanacam seni ama kardeşim diye başlıyorsun her konuşmana.Sandalyeye kendimi attığımda karşımdaki manzara karşısında çatalla kızı doğrama aşamasına gelmiştim ki yemek faslı sırasında iç sesim beslen diye emir verince ona uydum.
Gece yatakta dönüp durmam o kızın Baekhyun'a iyi olman bakışları yüzündendi.Bir kere içime bu his düştümü haklı çıkıyordum.Lan ben bile Baekhyun'un telefonunu karıştırmazken kız maşallah tüm şifreleri tek seferde girip tüm dosyalarına ulaştı.
Baek:"Uyusana Layla yorgun değil misin?"
B:"Uyuyacam ama Peter Pan gelip Neverland'a gidelim dedi gitsem mi gitmesem mi ona karar veriyorum şuan!"
Baek:"Saçmalamayı bırak da yat hadi."
B:"Evet evet uyuyalım birilerini boğazlamadan!"
Baek:"Ha unutmadan Hee Jong sabah senile gidecek okula!Ona göz kulak ol okulda!"
B:"Neden ben?Seninle gitsin benden daha iyi anlaşıyor seninle işte!"
Baek:"Onu kıskanayım deme sakın o benim kardeşim gibi!"
B:"Şuan aldığım bir karar göre seni kıskanacak vakitlerimi başka şeylere harcamaya karar verdim mesela bebek yapmak gibi!"
Baek:"Evet tamam anlaşıldı bu konuya getireceğini biliyordum zaten konuyu?"
B:"Başka nereye getirecektim pardon da?Bebek istiyordun hani bir anda bu döneklik neden Baekhyun bey?"
Baek:"Layla uyu lütfen!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔Playboy Prince!/2.Sezon?//Baekhyun
Fanfiction🌸Lina'nın B612'eki Kitap Fabrikası Gururla Sunar!!🌸 ⭐#201~EXO~13.05.2018 ⭐#11~Baekhyun~16.05.2018 ~Playboy Prince!/2.Sezon👑//Baekhyun~ ☆Hobit yazar Lina size sevgi pıtırcığı dolu yeni bölümler yazmak için karşınızda efenim!!!。^‿^。 ☆Bu kitabı okum...