"I LOVE YOU GUYS....❤❤❤❤"
Bölüm 37:
Baekhyun ile göz göze gelince bakışarak konuştuk.Sehun hani şu sorun yaratıcısı kuzenimiz hani kardeşimiz dediğimiz küçük adam işte o koltukta kanlar içinde yatıyordu.Tanımadığımız ve üstünde Sehun'un kanı bulaşmış kız korkuyla sessizce dururken Sehun bir de kıza bağırıyor.Merdivenin kalanlarını hızlıca inip yanlarına koştum.
Sehun:"Beğendin mi?Ha beğendin mi?Kimsin ki sen de beni bu hale getirdin?Dava edicem sizi!Çete olarak çalşıyorsunuz değil mi?Sen ve o serserileri dava edicem!Sen benim...."
Daha fazla konuşamadı çünkü bayıldı.Baekhyun korkmuş dururken kolunu sıkıp kendine gelmesini sağladım.Telefonu çıkarıp doktoru ve gerekli kişileri ararken ben de Sehun'un kesik kolu ve sağ karından akan kanlı yere mutfaktan koşup aldığım havluyu bastırdım.Baekhyun sinirle bir anda sessizce duran kızın üstüne yürüdü.
Baek:"Ne oldu?Ne boklar oldu da kardeşim bu hale geldi ha?"
-"Şey....."
Baek:"SÖYLE HEMEN!"
B:"Baekhyun!Kız da korkmuş hem Sehun'un abartması biraz kesilmiş o kadar çok korkulacak yaralar değil."
Baek:"Bay Kim onu alın ve kaçmayacağına emin olun."
Baekhyun sinirle bana bakarken göz devirip baygın kişiye baktım elbette o OH SEHUN!Yaramazlık ve sorun çıkarma ustası!
Doktor ve ekibi gelene kadar salonda sessizce bekledim Baekhyun ise sinirle konuşup durdu.Doktora onu teslim edip Baekhyun görmeden elimde su ile kızı görmeye gittim.Korumaların ofisinde sessizce bekliyordu ve elindeki kan lekelerine bakıyordu.Öksürerek geldiğimi belli edip konuştum.
B:"Korkmuş olmalısın."
Hızlıca kalkıp selam vermeye çalıştı ama omzundan tutup elimdeki suyu uzatarak rahatça konuştum.Eminim ki Sehun'un abartması ve kıza bakınca suçlu bir tipe de benzemiyordu hani.
B:"Özür dilerim kardeşim adına bazen abartmayı abartıyor.Korkma kesikler derin değil iyi bakılırsa iz bile kalmayacakmış.Sadece anlat bana lütfen nasıl oldu bu olay?"
-"Şey yolda yürürken bağrışmalar duydum normalde korkar ve oradan uzaklaşırım ama bir kız çocuğunun sesiydi ben de endişelendim ve sese doğru yaklaştım.Kardeşiniz küçük bir kız çocuğunu arkasına almıştı.Sanırım serserilerden onu koruyordu.Polisi aradım ama o sırada serserilerden biri bıçak çekti.Sonra kavga ettiler ve böyle oldu.İnanın efendim o kişilerle alakam yok.Kendi başıma büyük şehirde okumaya çalışan bir öğrenciyim ki iş çıkışı evime gidiyordum akşam da."
B:"Peki anladım.Peki buraya nasıl geldiniz?"
-"Hastaneye götürecektim ama bana bağırıp durdu.Ve bu adresi söyleyip bana tehditler savurdu buraya getirmem için.Yoksa bana tecavüz edeceğini söyledi.Onu bırakıp giderim diye düşünmüştüm.Suçlu olabileceğimi düşünmemiştim."
B:"Peki tatlım.Korkma Prens kardeşini çok seviyor ve Sehun ailesini kaybedince Baekhyun bakmış göz kulak olmuş ona.Bağları çok kuvvetli.Prens sana bağırsa da alınma lütfen.Özür dilerim onun yerine."
-"Hayır efendim.Ne münasebet."
B:"Biz de insanız ve seni seni korkuttuysak özrümüzü dilemeliyiz.Mahçup falan hissetme bu bizim görevimiz.Aç olmalısın yemek için..."
-"Şey ev arkadaşımı arayabilir miyim?Ben gelmeyince korkmuş olmalı ve telefonum kavga sırasında kırıldı da."
B:"Peki korumalara söylerim ve ciddiyim açsındır sana yemen için bir şeyler göndereceğim onları bitirmelisin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔Playboy Prince!/2.Sezon?//Baekhyun
Fanfic🌸Lina'nın B612'eki Kitap Fabrikası Gururla Sunar!!🌸 ⭐#201~EXO~13.05.2018 ⭐#11~Baekhyun~16.05.2018 ~Playboy Prince!/2.Sezon👑//Baekhyun~ ☆Hobit yazar Lina size sevgi pıtırcığı dolu yeni bölümler yazmak için karşınızda efenim!!!。^‿^。 ☆Bu kitabı okum...