Bölüm 10 ➰

3.2K 230 291
                                    

ÇOK ÖNEMLİ BİR DUYURU İLE BAŞLAMAK İSTİTORUM BÖLÜME DEĞERLİ FAMİLY ÜYELERİM!!!!!⚠

Başlamış olan #wattys2016 yarışmasına katılmış bulunmaktayım Playboy Prince 1.sezon/Night Dream/Line series 1-Baekhyun ile katıldım destekleriniz bekliyorum özellikle PP 1 .Sezon için!!!!Kazanırsak gururumuzu bir düşünün.Belki kitap olarak basılır bu kitap kim bilir?

☺YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM DEAR MY FAMİLY!!☺

👑✨⭐❤✌AİLECEK BUNU KAZANMALIYIZ AJA AJA FİGHTİNG!!!!✌❤⭐✨👑

10.Bölüm:

B:"LİNA!....SÖYLEME!"

Lina:"Ehhh?Ne dedin?"

B:"Söyleme kimseye söyleme!"

Lina:"Ne?Layla sen delirdin mi?Bunu herkesin bilmesi gerek!"

B:"Ben....hazır olduğumda söyleyeceğim.Kimse bilmesin ben söyleyene kadar.Bunu sakla lütfen!"

Lina:"Layla sen ne diyorsun?Bunu nasıl ve neden saklaman gerektiğini anlamıyorum.Daha idrak edemedin galiba?Hamilesin!Hamile!Karnında bir canlı taşıyorsun ve hani buna bebek deniyor!"

B:"Line anla beni şuan....bunu hazır olduğumda söyleyeceğim.Senden isteyim kimseye söyleme sakla!"

Lina:"Saçmalama Layla bunu babasının bilmeye hakkı var!Neden saklayacakmışım ha?"

Gidecekken kolundan tuttum sıkıca.Bir adım atarsa geri dönülmez şeyler yaşanacağını iyi biliyordum.

B:"Anlamıyorsun ve anlamanı da bekleyemem senden ama bunu bir süre sır olarak sakla lütfen!"

Lina:Neden?Layla...."

B:"Neden anlamıyorsun Lina?Onu öğrendiğinde ne olacak ha?Belki doğumdan sonra onu benden alıp koparacak!Aramız şuan böyleyken hamile olduğumu söylesem ne olacak?Gelip boynuma mı sarılacak ha?Anla artık şuan bunun bilinmesi beni iyice kısıtlar ve omzumdaki yük iyice ağırlaşır.Söylemiyeceğim demiyorum ama sadece buna hazır değilim.Onunla konuşmaya hazır değilim daha!"

Lina:"Ya bebeğe bu süreçte bir şey olursa?Tüm suç sana kalacak farkında mısın?Şu haline bak!Kendini bile koruyamazken o minik meleği nasıl koruyacaksın ha?"

B:"Elimden geldiğince korurum.Eğer bu yükü taşıyamayacağım dersen bu gece olanları unut!Benimle konuşma gördüğünde yolunu değiştir.Bu olanları unut hiç yaşanmamış say ama kimseye söyleme yalvarırım!"

Lina:"Layla......Peki.Ama bunu uzun süre saklayamazsın anladın mı?Ayrıca kaç aylık olduğunu öğrenmemiz gerek.Sen bu zeka ile onun gelişimine yardımcı olamazsın bu yüzden sana yardım edeceğim söyleyene kadar.Ama bunu uzun sürdürme beni anladın mı?Onun ilerde kim olacağını biliyorsun değil mi?Veliaht Prens senin taşıdığın normal bir insan değil!"

B:"Biliyorum.İşte bu beni daha çok korkutuyor."

Lina:"Kimseye söylemicem sen söyleyene kadar ama sana tek tavsiyem bunu bir an önce söylemen anladın mı?"

B:"Peki.Biliyorum bunu uzun süre saklayamam ve yalnız koruyamam."

Lina:"Baekhyun ile bir an önce aranı düzeltmen gerek Layla.O buraya gelecek ve özür dileyecek ayaklarını bırak artık."

B:"Bana yardım edeceksin değil mi?"

Lina:"Tamam ama ağlamayı bırak!Şimdi çalıştır o paslanmış beynini.Kaç aylık olabilir bebek?En son ne zaman birlikte oldunuz?"

B:"Yani sanırım doğum günündeki olabilir ondan öncesinde de ayda üç kere bebek çalışması içindi ama Baekhyun artık sıkıldığını söyleyip korunmaya başlamıştı.Bebek olursa bakamayacağını söyledi.Benden böyle bir insana söylememi nasıl bekliyorsun ha?Belki kimse duymadan aldır ben buna hazır değilim diyecek!"

✔Playboy Prince!/2.Sezon?//BaekhyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin