Bölüm 15 ➰

3.2K 212 281
                                    

"Merhaba Dear Familys biliyorum bölüm geç geldi çünkünem internetim yoktu ve yurt dışından çok sevdiğim bir arkadaşım geldi.Onunla bir dahane zaman buluşurum bilemem bu yüzden pek yb yazamadım affedin beni.😢😭😔😳"

❤"İyi okumalar umarım eğlenirsiniz.Seviliyorsunuz ve öpüldünüz.😍😎🙈💝📚"❤

Bölüm 15:

-"Kırmızı dudakların hala aynı Kraliçem....Dolgun ve sıcak ve vanilya tadındaki dudakların...."

Aynadaki yansımayı fark ettiğim de taş kesildim.Arkamdaki sütuna yaslanmış elindeki elmayı kemiren kişiye göz ucu ile baktım.Ağzındaki maske ile yüzünün çoğunu kapatmıştı.Kaşında bir yara vardı ve saçları açık gümüş rengindeydi.Gayet sakinliğimi korumaya çalışarak konuştum.O ise yaklaşıp boynumdan öptü.Bu iğrençliği düşünmemeye çalışarak konuştum.Aksi taktirde bana ve meleğimize zarar verebilirdi.Sakin kalmalıydım.

B:"Sen kimsin?Benden ne istiyorsun?"

-"Sadece biraz eğlenmek istedim güzelim...Neo korktun mu?"

B:"Ben bir kızım tabi ki de korkacağım."

-"Seni özledim geçen ki buluşmadan sonra.Sen de özledin sanırım ki buraya geldin."

B:"Özlemek mi?Bir katili neden özlemeliyim ki?"

-"Katil mi?Bir çok gece öyle demiyordun ağlayarak boynuma sarıldığında!"

B:"Ne?Seni tanımıyorum bile!"

-"Uyurken çok tatlı oluyorsun bayan kıvırcık biliyor musun?Uyurken neden ağlıyorsun?"

B:"Sen sapık mısın yoksa?"

-"Ben koruyucu bir melek demeyi tercih ederim.Seni koruyan bir melek!"

Baek:"Layla?Nerdesin?"

-"Korkma geceleri uyurken gökyüzündeki yıldız yorganın olacağım."

Kapıdan gelen tıkırtıyı duyunca o tarafa baktım.Baekhyun kapıyı açınca koşup sıkıca sarıldım.Hemen telaşlandı ve ayrılıp sorular sormaya başladı.

Baek:"Ne oldu?Sorunne?Neden ağlıyorsun?"

B:"Orda!Orda biri vardı!Bir adam!"

Baek:"BAY KİM!"

Odayı anında dolduran koruma ordusu banyoya baktılar ama kimseyi bulamadılar.Adam nasıl yer yarılıp içine girdiyse kimse yoktu.İnanmadım ve kendim gidip kontrol ettim ama evet kimse yoktu.

B:"Doğruyu söylüyorum biri vardı burada!Bir adam beyaz saçlı,maska takmış elinde elma...."

Baek:"Ağlama ve düzgünce anlat!"

B:"Üstümü değişmek için kıyafetlerimi aldım banyoya geçtiğim de arkamda biri belirdi.Sonra boynumdan öptü ve ona sapık mısın diye sorduğumda o bana koruyucu bir melek olduğunu ve...."

Baek:"Laylabak...Şuan çok hassas bir dönemdeyiz ve..."

B:"Yalan söylemiyorum gerçekten biri avrdı Baekhyun hemde beyaz saçlı elma yiyen biri!"

Baek:"Elma?Sanırım aş erdiğin bir dönem ve yaşananlardan dolayı....."

B:"SANA YALAN SÖYLEMİYORUM DEDİM!BURADA BİR ADAM VARDI VE..."

Baek:"NERDE O ZAMAN?BİR BALONCUK GİBİ PATLAYIP YOK OLDU DEĞİL Mİ?"

B:"ÖLSEM BELKİ İNANIRDIN DEĞİL Mİ?"

Baek:"Tamam biliyordum konunun buraya geleceğini!Bay Soo odaya kadar eşlikedin Kraliçeye!"

Gözlerinin içine bakıp lafımı soktum.Yani ben ne şizofrendim ne de yalancıydım!Hala boynumda o pisliğin ıslak dudaklarını hissediyorsam bu yalan değildi!

✔Playboy Prince!/2.Sezon?//BaekhyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin