Bölüm 35 ➰

1.8K 130 178
                                    

"Good Night My Darling!!🌙☁🌟"

🌚☁☁☁☁☁☁☁☁
🌟☁🌙🌙🌙☁☁🌌☁
☁🌙🌙☁☁🌙☁☁☁
🌙🌙☁🌌☁☁☁☁☁
🌙🌙☁☁☁☁🌟☁☁
🌙🌙☁ Good Night! 🌟
☁🌙🌙☁☁🌙☁☁☁
☁☁🌙🌙🌙☁☁🌌☁
☁☁☁☁☁☁☁☁☁

Bölüm 35:

Evimizin bahçesinde ayakkabımı çıkarmış volta atarken çimlere basmayınız yasına inat geçtiğim yeri 10 defadır üstüne basa basa geçiyordum.Çünkü sinirliydim ve kendimi topraklayıp sakinleşmem gerekti.

Tüm sinirimin nedeni Baekhyun bey başka ne ya da kim olabilir ki?Lan adam ile evleneli 1 yıl oldu hala beni kalıba sokup onu bunu yapmamı bekliyor ve yarın sabah hiç bilmediğim tanımadım bir ülkeye hiç tanımadığım bir yakın(?) aile dostumuzun düğününe Baekhyun beyi temsil etmeye gidecektim.Kendisi ne yapacak durun çok komik burada kalma nedenine bayılacaksınız duyunca.Bey efendi arkadaşları ki bu arkadaşları okulda yüksek lisansa başladığından beri kıçından ayrılmayan karı kız topluluğu ile hafta başına iş yetiştirmesi gerekmiş o yüzden beni tanımadık yabancı ellere taa Arfrika'nın göbeğine yalnız başıma yanımda benim bile takmaya kıyamayacağım bir servet yatan kraliyet hediyesi gerdanlık ile yolluyor.

Baek:"Daha sinirin geçmedi mi?"

Evin girişindeki kapıya dönüp baktığımda balkonun girişindeki masanın sandalyesine yaslanmış banyodan çıkma hamsilere benzeyen siyahlara bürünmüş kişiyi görünce sinirim tavan yaptı.Bir de gülüyor yaaa!

B:"Ne siniri aşkım?Hava güzeldi sadece

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

B:"Ne siniri aşkım?Hava güzeldi sadece."

Baek:"Bilirim ben seni sinirliyken dudaklarını kemiriyorsun ve şuan delik deşikler.Bunların sahibi benim benden habersiz nasıl zarar verirsin ha?"

B:"Sadece....aklım almıyor!Ya yanımdaki o servetten haberi olan birileri beni kaçırsa?"

Baek:"Yanında ülkemizin en iyi özel subaylarınan oluşan bir koruma ekibi ile gideceksin.Bak keyfini çıkar beni bile korumadı o gurup daha."

B:"Bari yanımda sen de gelsen ha?"

Baek:"Layla o projeyi yetiştirmem gerek demiştim.Hem asma suratını bakayım sana iyi bir haberim var!"

B:"Ne yoksa sen de mi benim ile geleceksin?"

Baek:"Off Layla hayır işim var dedim neresini anlamadın?Ben değil ama Sehun ve Chanyeol gelecek."

B:"Haaa hah!Tam oldu iki Playboyu da tak kuyruğuma!Yalnız giderim ben kimseye ihtiyacım yok benim!"

Baek:"Gel buraya.Aşkım neden atarlandın ki şimdi?Seni biliyom o özel kuvvetler subaylarını bile ayartıp istediklerini yapmaya zorlarsın!"

B:"Bari gideceğime bir ay ne biliyim olmadı bir hafta önce falan söyle sabah gelmiş."Layla aşkım Prensesim bebeğim ,...." bak bak bir de yağ çekerek lafa giriyor "yarın sabah Afrika'ya uçuyorsun diye zönk diye haber veriyorsun!"

✔Playboy Prince!/2.Sezon?//BaekhyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin