İyi geceler aşkısılar~~♡♡👑🌟🌒🙈🐘🐄🐧🐢
Bölüm 30:
Baek:"Bak gör elimi bırakınca olacağın durumu.Bensiz bir hiçsin."
Ağrıyan kolum ve acıdan hissedemediğim çanağım yüzünden yerde kıvranırken kapıyı sertçe açıp çarptıktan sonra gitti.Acılarıma rağmen ayağa kalktım ve duşun suyunu açtım.Bir kaç saniye sonra içeri Suho girdi.
Suho:"Ne oldu?Yine mi kavga ettiniz?"
B:"Sonra konuşalım abi saçlarım daha fazla ıslak kalırsa daha kötü hastalanırım biliyorsun."
Suho:"İşin bitince büyük bir konuşma yapacağız!Kaçışın yok bu sefer!"
B:"Imm..Tamam."
Kapıyı kapatıp çıkarken elim ile soğukluğunu kontrol ettiğim sudan elimi çekip küvetin kenarına oturup sağlam elim ile kenarından sıkıca tuttum.Baekhyun gerçekten farklı birydi.Düşündüğümün ötesinde.Hiç acıması olmayan biri olduğunu öğrendim şu kısa zamanda.
Güzelce temizlenip yarım yıkanmış saçımı duruladıktan sonra zorlu bir kıyafet giyme işleminden sonra kolumun biri giyilmemiş dışarda sallanarak çıktım banyodan.Suho masayı kurmuş beni bekliyordu.
Suho:"Buraya gel."
B:"Neyi duymak istiyorsun?Beni ve ailemi aşağılayıp her zamanki gibi çekip gitti.Raporlamamın sonu şimdi uyumak istiyorum."
Suho:"Yemeğin soğuyacak çabuk buraya gel."
B:"Öyle desene bana boş yere gerginlik yaşatıyorsun akşam akşam."
Suho:"Kolunu düzelteyim gel buraya."
B:"Kızmadın mı bana?"
Suho:"Aranızdaki ilişkiye karışmamaya karar verdim hepsi bu."
B:"Sen karışsan da karışmasan da yolunda gitmiyor zaten.Sanırım aceleci davrandım kararlarımda."
Suho:"Geç değil hala is..."
B:"Hayır tabiki de tükürdüğümü yalamıcam!Ailemizi nasıl küçük görebilir ki!Önümde diz çöküp yalvarırken fotoğrafımızı çek lütfen."
Suho:"Bu kadar asi olma Layla.Onu da anla gerçek arkadaş ve aşktan anlamadığını varsay.Hhep yalnızdı."
B:"Ben de yalnızdım.Ama duygularımı dizginleyip gerçek ve gelecek hakkında kararlar alabiliyorum o ise hala lise bebesi gibi davranıyor.Çıkan scandalı gördün sanırım.Kızlarla yiyişirken çekilen fotoğraflar bile nişanı atmak için yeterli ama ailemizi küçük düşürmek acı çekmemden daha kötü."
Suho:"Peki ne yapacaksın ha?O çocuk sen ondan daha çocuksun!"
B:"Daha düşünme aşamasındayım.Kendimi toparlayayım.Yapacaklarım ile bana beni affet diye yalvaracak."
Suho:"Sana tek kelime söyleyecek söz bulamıyorum.Yürü yemek soğumadan ye ve ilaçlarını aldıktan sonra uyu.Sabah seni beklemem haberin olsun."
B:"Anladım.Peki bulaşık...."
Suho:"İşim var çıkacağım mutfağa bırak temizlikçi teyze yıkar sabah gelince."
B:"Tamam."
Suho:"Bir şey olursa beni ara.Kendin halletmeye çalışma."
B:"Tamam."
Suho:"Yatağın yastık koy duvar olmayan tarafına.Bak yatarken bile sorun çıkarıyorsun diye yatağını bile duvaın dibine çektik artık sessizce uyursun değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔Playboy Prince!/2.Sezon?//Baekhyun
Fanfic🌸Lina'nın B612'eki Kitap Fabrikası Gururla Sunar!!🌸 ⭐#201~EXO~13.05.2018 ⭐#11~Baekhyun~16.05.2018 ~Playboy Prince!/2.Sezon👑//Baekhyun~ ☆Hobit yazar Lina size sevgi pıtırcığı dolu yeni bölümler yazmak için karşınızda efenim!!!。^‿^。 ☆Bu kitabı okum...