"DATLI DATLI UYUYUN AYDİ BAKAM :)"
☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
( ) ( ) ( ) ( ) (
) ( ) ( ) ( ) ( )
( ) ( ) ( ) ( ) (
) ( ) ( ) ( ) ( )
( ) ( ) ( ) ( ) (Bölüm 39:
Okulun kafeteryasında oturup kakaolu chesscake imi yerken Baekhyun ve arkasındaki kız popülosyonunu dikizliyordum.Tamam yaptığım doğru değil ama ne biliyim hala o Sinsirella kılıklı kraliçe beni doğumdan sonra şutlayacakmış gibi geliyor korkuyorum ve Baekhyun her zaman yanımda olsun istiyorum.Ona elleşenlere ben de elleşiyorum bazen.
Sehun:"Nunaaaaa!"
B:"Sehun manzarama çakıl taşı olmadığın sürece ne istiyorsan söyle."
Sehun:"Nuna hala benim hesabımı kapatamadık ve siz ikiniz beni önemsemiyorsunuz artık!"
B:"Sehun kızın suçu yokken millete iftira atmayı boşver ve diyorum hani yaşın geçiyor sen de kendi Krallığına veliaht yapmak için Kraliçe bulsan?"
Sehun:"Nunaaa!Layla Nunaaa!Hayır Kraliçe hazretlerim!"
B:"Sehun şunu demeyi kes zaten hala alışamadım o kelimeye!"
Sehun:"Hah!Kralımızda teşrif ettiler."
Baek:"Hayırdır gene obur nünük gibi kantini sömürmüş burada ne yapıyorsun?"
B:"Senin beslemen gereken bir tek kendin var ve benim durumumu anlamanı beklemiyorum hiç bir zaman. Bu yüzden seni affediyorum ayrıca enerjim yok seninle dalaşacak yoksa elimde kalırdın!"
Sehun:"Hyung!Hayır yani Kralım benim intikamım ne zaman alınacak acaba?"
Baek:"Sehun saçma sapan şeyleri söylemeyi kes ve ergenlikten çık biraz yaa!Ayrıca mecliste işe başlayacaksın!Siyasetten uzak kaldın şu haline bak!"
Sehun:"Sanırım odama kapanıp intiharım için masal gibi bir senaryo yazmalı ve baş ucuma bir şişe hap koymalıyım."
Baek:"Dramatize etme olayları!Yarın benimle geliyorsun sekreterim olacaksın bir süre."
Sehun:"Ne Hyung ölebilirim."
Baek:"Ben anlamam..."
B:"Ben gidiyorum size iyi günler."
Baek:"Toplan gidiyoruz akşam bir toplantıya katılacağız."
B:"Yine mi?Baek...Yani Majesteleri kendimi pek iyi hissetmiyorum."
Baek:"Bu iki gün önceki bahanendi."
B:"Aslında onda başım dönüyordu ondan öncekindeydi o.Ama yani asıl nokta kötü olmam değil mi?"
Baek:"Akşam kapıda resepsiyon için protokolda yerimizde seni bekliyor olacağız.Artık Kraliçesin!Kaçamazsın bu işlerden."
B:"Ama kocacım..Yani Majes.....Aman beee!Baekhyun gitmek istemiyorum zorlamasan bizi ha?Ayrıca erkenden tahta geçmen babanın suçu!Beni niye zorluyorsun?Baban siyaseti bırakıp balık tutmaya gitti unuttuysan!Hala hazır olmayabilirim o tür işlere."
Baek:"Beni elin içinde seni bozmak için zorlamasan?"
B:"Yav adam karnım kocaman ha doğurdu doğuracak bir kadının ne işi var stresin,entrikanın ve dedikodunun içinde?Evimde koltuğuma yaslanıp ,ayaklarımı sehpaya uzatıp televizyon izlemek benim hakkımda değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔Playboy Prince!/2.Sezon?//Baekhyun
Fiksi Penggemar🌸Lina'nın B612'eki Kitap Fabrikası Gururla Sunar!!🌸 ⭐#201~EXO~13.05.2018 ⭐#11~Baekhyun~16.05.2018 ~Playboy Prince!/2.Sezon👑//Baekhyun~ ☆Hobit yazar Lina size sevgi pıtırcığı dolu yeni bölümler yazmak için karşınızda efenim!!!。^‿^。 ☆Bu kitabı okum...