Bölüm 26 ➰

2K 147 145
                                    

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
💝💝💝Have a💝💝💝
💝💝Great day!💝💝💝
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

Bölüm 26:

Yanı başımda hışırtayan sese gözlerimi açtığımda bu sefer tanıdık ve benimle aynı dili konuşan bir hemşire vardı.Neden hastanede olduğumu soracakken kapıdan giren abim ile otomatik ağlamaya başladık ikimizde.

B:"Jumyeon'aahhhhh...."

Sarılırken kapıdan giren babam bize siz insan mısınız diye bakarken ikimizde kendimize gelip birbirimizi ittirerek öksürdük.

Suho:"Sana demiştim değil mi?Bir kerede benim sözümü dinlesen ölürsün değil mi?"

B:"Hepsi senin suçun.Eğlendin mi iş yerime gelip paranı konuştururken!Bilerek yaptın değil mi?

-"Siz ikiniz kavga etmeden duramıyor musunuz?Hastalıklı bir ilişkinizin olduğunu ve ölene kadar böyle devam edeceğini bu yüzden birbirinizden değişmesini beklemeden kabullenin birbirinizin karakterini evlatlarım.."

B:"Şimdi iş yerinden kovulacağım.Orayı bulana kadar ne kadar çile çektim haberin var mı senin?Dur cevap falan verme!Zaten sen ne anlarsın ki emekten falan?Bu güne kadar kendi yaptığın kazandığn bir kuruşun varmı ki anlayacaksın?"

Suho:"Hah!O iş yerine girdiysen sayem de girdin!Arkadaşıma söyleyip güvenli bir yer aralamasını söyledim.Güvenli bir yerde çalıştığını bilirsem senin için endişelenmezdim.Jong İn oraya çok gittiğini ve orada doğum gününü kutlamak istediğini söyledi.Orada çalıştığından haberim yoktu.Zaten senin gibi ailemizin asilliğini lekeleyen biri ile ortalık da kardeş diye dolaşmam haberin olsun!"

B:"DEFOL!"

-"Sizler benim çocuklarım olamazsınız!Birbirinize laf sokmadan edemiyorsunuz değil mi?Hah?Layla hanım?Suho bey?"

Birbirimize attığımız delici bakışlardan sonra yüzümüzü aksi yönlere çevirip sinirlerimizi bastırdık.Başım o kadar ağrıyordu ki durmadan uykum geliyordu.Gece kalktığımda Suho kapıdan çıkıyordu usulca.Tam seslenecektim bana su ver diye ama ağzımı açmadan çoktan gitmişti.Hayır odamda ne işler çevirdi de gitti?Hastane dönüşü bir kavga daha etmiştik.Evet babam haklıydı hastalıklı bir ilişkimiz vardı Suho ile.Neymiş efendim çalışmayı bırakmalıymışım.Yine yaralanmamdan korkuş da cart curt!

Kalkıp dönen başım ile masaya doğru yürürken üstüne bastığım kitap ile dengemi kaybedip tutunduğum yerdeki vazo ona çarpmamla düşüp kırıldı.Neyse zaten odamda svmemeiştim onu.Suho'un hediyesi olan yıldızlı vazo daha güzeldi.Bahane oldu klasik kristal vazoyu atmak için bu olay.

Kapı açıldığında elimde bardak ile Suho'ya ne oldu alt tarafı bir vazo kırıldı bakışımı attım.Suyumu içip atağa döndüm.Oda göz devirip evdeki çalışan kadını çağırdı.Uykumda durmadan saçma salak korkulu rüyalar ile sık sık uyandım.Sabah kalktığımda zombi gibiydim.Ama işime geç kalamzdım.Zatten 3 gündür gitmiyordum.Gitmediğim gibi odadan da çıkmıyordum.Hastanden aynı gün dönmemin nedeni yan odamda ki kişinin hayatıma zarar olmasıydı.Ayrıca onunla konuşmak zorundaydım orada kalsam.Teşekkür etmeliymişim Suho beyin dediğine göre beni yere düşmeden yakalamış köpek yavrusu.

Odadan çıkıp uyuşuk uyuşuk montu giyerek paya yürürken biri hızlıca merdivenleri indi.Okula geç kalmış görünüyordu.

-"Layla kızım bekle seni ben bırakacağım."

B:"Ne?Asla!Baba olmaz!Never!Kimsenin zengin bebesi olduğumu öğrensin istemiyorum!Zaten biri yeterince başıma iş açtı!"

Suho:"Baba akşam beni bekle bensiz gitme davete.Malum ailemizi biri orada temsil etmeli.Senin başarılı bir baba olduğunu göstermeli."

✔Playboy Prince!/2.Sezon?//BaekhyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin