👑"Happiness is to love and to be loved.~~Mutluluk sevmek ve sevilmektir." 👑
🌺"Sizleri çok çok çok seviyorum Pinku Pinku Family iyiki hayatımda varsınız!!"🌺
Final Bölüm:
Elimdeki minik mavi su için olan biberonu masaya bırakıp sıcacık yatağın içine kendimi attım ve arkadan saran beden ile ona döndüm.
Baek:"Uyudu mu?"
B:"Imm...Umarım...."
Bir kaç saniye sora çok değil uyduğumuz bebek ağlama sesi ile hayalet gibi yatakta doğrulduk.Yanımdaki bedenin koluna vurarak yatağa geri yattım.
B:"Senin sıran."
Baek:"Ama yarın önemli bir toplantı var mecliste.Layla söz yarın gelince tüm gece ben ilgileneceğim.Lütfen uyumama izin ver bu gece huh?Hayaaatıııımmm lütfen."
Öfleyip puflayarak yorganı üstümden attım.Açık kapıdan geçip küçük odanın ışığını yaktım.Beşiğinde ağlayan küçük Baek anında sustu böylece.Tamamen babasının huylarını kapmış genetik olarak başka açıklaması olamazdı bunun.Sen daha 2 aylık bir insansın karanlıktan korkulur mu ya da çok titiz ve temiz olmak zorunda mısın her saniye?Sen bebeksin kirlenmek güzeldir felsefen olmalı senin!Yaklaşıp sorun ne diye kucağıma aldım.Altını yeni değiştirmiş ve karnını doyurmuştum az önce.Ellerini saçıma dolayıp gözlerini kapadı.Ayakta biraz dolaştıktan sonra tekrar beşiğine koydum.Saçıma doladığı minik parmaklarını nazikçe çıkardım oradan ve ışığı kapattım.Anında huysuzlaştı ama ellerini tuttum ve ben buradayım korkma dedim kulağına yaklaşıp.İşaret parmağıma dolanan eli ile başımı beşiğin tahtasına yaslayıp yerde bağdaş kurarak uykusunun derinleşmesini bekledim.
Baek:"Sorun neymiş?"
B:"Senin gibi karanlıktan korkuyor ve o daha 2 aylık bunun için bir açıklamasını bekliyorum senden."
Baek:"Tartışmayalım uyanacak şimdi.Hem gel bak yastık yorganımızı getirdim beraber uyuyalım diye."
B:"Umarım başka hiç bir huyu sana çekmez."
Baek:"Neden?Dün öyle demiyordun ama baklavalarıma övgüler yağdırırken."
B:"Çocuğumuzun önünde nasıl konuşmaktır o Baekhyun ayıp!"
Baek:"Layla daha 2 aylık ve günün çoğunluğunu altına yapıp yemek yemek ve uyumakla geçiriyor."
B:"Az öte kay ve yorganı bana tahsis et!"
Baek:"Min Jung için düşündüm de onu devlet okuluna yollayalım ilk önce.Kraliyet akademisine ortaokulda geçer.Eğitim ne kadar önemli ailemizde anlamışsındır.Ama arkadaşlıkta önemli.Gerçek arkadaşlık."
B:"Ben de sana bunu diyecektim.Bir sürü arkadaşı olsun istiyorum.Ama öyle sırf Prens diye de kullanılsın da istemiyorum.Kalbi kırılırsa kendini kapatmasından korkuyorum.Normal bir çocukluk geçirsin her şeyi tatsın istiyorum.Biz böyle değildik haksız mıyım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔Playboy Prince!/2.Sezon?//Baekhyun
Fanfiction🌸Lina'nın B612'eki Kitap Fabrikası Gururla Sunar!!🌸 ⭐#201~EXO~13.05.2018 ⭐#11~Baekhyun~16.05.2018 ~Playboy Prince!/2.Sezon👑//Baekhyun~ ☆Hobit yazar Lina size sevgi pıtırcığı dolu yeni bölümler yazmak için karşınızda efenim!!!。^‿^。 ☆Bu kitabı okum...