Bölüm 29 ➰

2.1K 157 106
                                    

"Aşkımsılar selam herkese evet epey sonra attım bölümü çünküm Kore'ye konser için gitme ihtimalimiz var ve sürekli pratik yapıyoruz ve sınavlarda yaklaşınca anca yazabildim sonraki bölümü hafta sonu atıcam herkese iyi okumalar!♡İYİ GECELER!!☆~~🐘🐧🐄🐇🐢"

🌑🌒🌓🌔🌕🌖🌗🌘🌑
🌜🌛🌜🌛🌜🌛🌜🌛
🌑🌘🌗🌖🌕🌔🌓🌒🌑
🌟🌟GOOD NIGHT♡🌚
🌑🌒🌓🌔🌕🌖🌗🌘🌑
🌜🌛🌜🌛🌜🌛🌜🌛
🌑🌘🌗🌖🌕🌔🌓🌒🌑

29. Bölüm:

B:"Yani biz şimdik....Baekhyun biz...."

Baek:"Susar mısın?Senin horul horul uyumanın aksine ben uyuyamadım ve..."

Küçük bir holiganlık gösterisinden ve bana atılan değişik bakışlardan sonra kendimi toplayıp konuşma yapmak için öksürdüm.

B:"Öhöm..Önce bir şartım var ama."

Gözlerini açıp bezmiş bir şekilde konuştu.Daha doğrusu bir çocuk gibi omzunu sallayıp dert yandı.

Baek:"Ne?Bir Prens ile evleneceksin işte daha ne isti...."

B:"Çalıştığım işte çalışmaya devam etmek istiyorum."

Baek:"NE?Sen delirdin mi ve...."

B:"Sen de benim ile çalışır mısın istesem?"

Baek:"Ne?Sabah sabah ben uyanmadan içtin mi yoksa ha?"

B:"Böylece birbirimizi daha iyi tanırız ve sen de saraydan uzaklaşıp kafanı dinlediğin bir yer bulursun kendine dedik kötü mü ettik?"

Baek:"El ne der!"

B:"Çalışmanın neresi utanç duyulacak şey.Biri sorarsa beni bahane edersin.Ayrıca ben de senin bir şartını yerine getireceğim karşısında."

Baek:"Bakarız ve şartım çok belli!Okula gideceksin.Ben ailemize üniversite mezunu olmayan birini sokamam.Ve okul bitince evleneceğiz haberin olsun.Yani sınıfta kalmak gibi bir düşüncen olmasın.

B:"Peki.İstediğin zaman okula gideceğim ama benim şartı mı da kabul edeceksin tamammı?Okul sonrası normal öğrenciler gibi akşama kadar zamanımız olur diye şeettim bana öldürücü bakışlar atma!"

Baek:"Hayır o beyninin içinde neler dönüyor bir bilsem de bu kadar saçma fikirler çıkıyor oradan anlasam."

B:"Ayrıca bilmen gereken bir şey var canım.Benim olana yaklaşmayın da, ne bok yiyorsanız yiyin felsefesini ben çok severim.Etrafında uçuşan dişi sineklere bile lastik on takarsan sevinirim.Oppa Saranghaeeeee!!"

Baek:"Hayırdır bu günlerde karı kız popülasyonu biraz azmış sanırım."

B:"Yaş oldu 23 ve yaşıtlarım çoluk çocuk sahibi oldu.Bana yürüyene ben de yürümeye karar verdim.Haberin olsun okuldan mezun olur olmaz düğün olmazsa yürüyecek başka birini bulurum."

Sehun:"Kuzen senden daha Playboy biri gibi geldi sanki bana.Yularını sıkı bağla bunun."

B:"Seni ancak böyle biri adam ederdi şanslısın ki iyi bir öğretmenim ve sana nazik olacağım."

Baek:"Ben sana hiç nazik davranmıcam ama!"

B:"Vallahi ben bilmem orası sana kalmış.İradesizliğini kendin bilirsin."

Sehun:"Hyung!İlk defa biri böyle.....Nuna arkadaşın var mı?Bak benimde yaşım geçiyor ve...AHH!HYUNG!"

B:"Merak etme canım sürtük camiyasından olmayan bir kaç kişi tanıyorum insan olan.Adam olan.Herkes insan ama adam değil günümüzde.O iş bende."

✔Playboy Prince!/2.Sezon?//BaekhyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin