"Evrıbadiiiiiiii selam erkeze beya!!!!😀"
"Yayın günlerini beğenmeyen bana söylesin lütfen ona göre bende plan ayarlaması yaparım ama mesaj atıp sadece bir tanesini hemen yayınla diye ısrar etmeyin.Tüm kitaplarım benim için değerli ve vazgeçilmez.Ayrıca bu planı yaptığımdan beri kitaplarımı daha istekli yazıyorum açıkçası.Her neyse bana söyleyin beğenmediğiniz bir şey olduğunda.☺"
"Kocaman öptüm sulu sulu kendinize iyi bakın iyi okumalar."😍😎👑📚
7.Bölüm:
Baek:"Ölecek birini terk edip giden ben değildim sendin."
Ne ölmek mi?Baekhyun sen ölecek misin ve ben...Olamaz asla bu olamaz!Kapıyı açıp içeri girmeye karar verdim.Şuan o sürtüğün burada olup olmaması umurumda değildi.Baekhyun benden ne saklıyordu da böyle konuşuyorlardı?
Kapıyı açtığımda beni gören şaşırmış gözler umurumda mıydı tabiki de hayır!O sürtüğün yüzüne bile bakmadan doğruca bana doğru adım atan Baekhyun'a gidip sarıldım.Baek:"Açıklayabilirim."
Başımı kaldırıp titrek sesim ve akan gözyaşlarımla cesaretimi toplayıp beynimde deli gibi dönen soruyu ona sormuştum.O bana dinlemediğim açıklamasını yaparken.
B:"Baekhyun...ölecek misin?"
Baek:"Ne?Hayır!Layla konuşmanın ne kadarını duydun bilmem ama gayet sağlıklıyım ve ölmeyeceğim üzülme boş yere.Sana her şeyi anlatacağım gel."
Elimi tutup kapıya yöneldik.Kalbimdeki korku ve boşluk anında kaybolmuştu.Onu takip edip kütüphaneye girdik.Beni masanın yanındaki koltuğa oturtup karşıma geçti ve elimden tuttu.Yanağımdan süzülmüş yaşları baş parmağı ile silip konuşmaya başladı.
Baek:"Bak en başından beri her şeyi anlatıyorum.İlk kez birine söyleyeceğim bu sözleri.Senden de kimseye bahsetmemeni istiyorum hayatım.Lise sona kadar karaciğerimde geçmek bilmeyen bir hastalık vardı ve tüm doktorlar öleceğimi söylüyordu.Halka duyrulmadı ve ailem beni yurt dışına okuyorum diye yolladılar birkaç aylığına.Orada tedavi oldum sonunda ve kurtuldum bu hastalıktan.Eğer halk bunu öğrense büyük bir karmaşa olurdu durdurulamayan.İşte Tae Rin bunu öğrendiğinde ilişkimiz bitti ve beni terk edip gitti.Ölecek olmam onun için ve amaçlarına uygun değilmiş ve..."
B:"Aptal!"
Baek:"Huh?Layla bak..."
B:"İt herif neden o zaman içki içip bedenini yoruyorsun ha?Dinlen ve kendine biraz daha bak!Bir an bile olsa ölecek olman beni deliye çevirip hayatımı kararttı ve sen böyle ağır bir şey atlattıktan sonra bile hala kendine yükleniyorsun!"
Baek:"Biliyorum ama biliyorsun Layla yönetmem gereken bir ülke var."
B:"Bundan sonra sorun çıkarmayacağım ve sen yorulmayacaksın elimden geldiğince sana yardımcı olacağım sonra sen iyileş diye araştırma yap....."
Baek:"Hey hey!Layla ben artık iyiyim hatta 100 yıl yaşarım anladın mı?"
B:"Ama ben sesnsiz 1 saniye bile yaşayamam anladın mı?O yüzden bundan sonra kendine iyi bakacağına söz ver."Baek:"İşte bu yüzden sana söylemedim.Abartacak ve beni strese sokacaktın."
B:"Ölecek olmanın neresi abartı?"
Baek:"Bayan bilmiş ölmeyeceğim ve ölene kadar beraber yaşayacağız tamam mı?Sadece yanımda olup nefes sesini duyyayım bu bana yeter güçlü kalmam için!"
B:"Doktora gidip kontrol oluyorsun değil mi?"
Baek:"Sence?Senden daha çok gidiyorum emin ol!Şimdi gel bu günü bize ayırmıştım unuttun mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔Playboy Prince!/2.Sezon?//Baekhyun
Fanfiction🌸Lina'nın B612'eki Kitap Fabrikası Gururla Sunar!!🌸 ⭐#201~EXO~13.05.2018 ⭐#11~Baekhyun~16.05.2018 ~Playboy Prince!/2.Sezon👑//Baekhyun~ ☆Hobit yazar Lina size sevgi pıtırcığı dolu yeni bölümler yazmak için karşınızda efenim!!!。^‿^。 ☆Bu kitabı okum...