Bölüm 11 ➰

3.1K 218 607
                                    

💝Selam millet yb yazdım bir tane yetiştirebildiğim kadar.📚📝😎💝

🏆✌👑🎉🎊BU ARADA İLK SEZON 105K OLMUŞUZ BİZE TEBRİKLER!!!!!🎊🎉🏆✌👑

Y/N:Bir iki gündür yarışma için uğraştım bölüm yazamadım hiç bir kitaba.Ayrıca yorumlara cevap yazacağına git bölüm yaz diyen okurcanım bu mümkün değil canısı bilesin!!!

Y/N:Yarışma içn çalışıyoruz değil mi dear family!!!!☺✌👑🏆

11.Bölüm:

-"Efendim nasılsınız?"

B:"Ben iyiyim.Siz...siz nasılsınız?"

-"Birazdan sizi alması için birileri gelecek merak etmeyin."

B:"Sorun değil Bay Kim."

-"Lütfen bayanlar fotoğraf çekmeyin!"

Koruma kolumdan tutup hızlıca kazanın tam karşısındaki kafeye soktu.Milletin başımıza üşüşüp videoya alması da ayrı bir olaydı.Eğer pis boğazım olmasa ve yemek almak için ısrar etmesem ölebilirdik.Kafenin girişinden bir sürü koruma girdiğine göre birileri gelmişti.Kimin geldiği önemli değildi bu lanet yerden gitmek istiyordum.Bacaklarımın canı yok gibiydi.

Min Seok:"LAYLA!"

B:"ABİ!"

Min Seok:"Bir yerinde bir şey var mı yaralandın mı?"

B:"Yok iyiyim.Ama buradan gidelim...lütfen..."

Sesim o kadar kısık ve güçsüz çıkmıştı ki konuşmak ile susmak arasında bir yerlerdeydim.Üstündeki ceketi çıkarıp omzuma koydu ve etraftaki topluluğu yararak oradan çıktığımızda patlayan flashlar yüzünden bir an önümü göremedim.İlk defaetrafımda koruma ordusu olması rahatlatmıştı.

MinSeok:"Bay Park ilk önce hastaneye gidiyoruz."

Gözlerimi kapayıp koca ve rahat bir nefes almak için başımı aşağıya eğdim.Kalkan midem ile bir an sessiz arabada iğrenç bir ses çıkardım.

Min Seok:"İyi misin?"

B:"İyiyim iyiyim.Bir an önce eve gdelim daha iyi olacağım."

Min Seok:"Hayır sana kastı olan kim de seni yalnız bulduğunda suikast girişimi düzenliyor.Onu bulduğumuzda en ağır...Neyse Prenses hastanede bek...."

B:"Ne hastane mi?Ne hastanesi?Saraya gitmiyor muyuz?Olmaz gidemeyiz!"

Min Seok:"Neden?Sen şu halini gördün mü?Bembeyaz olmuşsun!Gidiyoruz!"

B:"Olmaz kesinlikle olmaz!Gidemeyiz!Ben iyiyim bak...Öğğğğ!"

Min Seok:"Layla çocuk değilsin ve şu haline bak hastalıktan ayakta duramıyorsun!Bir de....Zaten geldik neredeyse."

B:"Ben iyiyim abicim yaa!Hem şu sapakdan dönsek saraydayız!Ben iyiyim dinlensem geçer gerçekten!"

Min Seok:"Layla saçmalama in hadi."

B:"Ben iyiyim dedim.Saraya gidelim lütfen.Hıuh?Hadi Bay Park sara...."

Min Seok:"İn hadi!Bak millet senin tedavin için özel ekip bile oluş....

B:"Olmaz!Gelmiyorum son nokta!Hiç bir kuvvet beni arabadan indiremez!"

Arabaya kapışmış ve kolumdan çekiştirenlere karşı olan gücümü kullanıyordum.Hastaneye girersem her şey ortaya çıkardı biterdim ben!Daha hazır değildim hamile olduğumun öğrenilmesine!Olmaz kesinlikle olabilemez!

✔Playboy Prince!/2.Sezon?//BaekhyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin