~Günaydın Pinku Pinku family!!!!🌞⛄🌈Özür dilerim millet yb geç attım çünkü sınavlatım çok ağır ve günlerce çalışmam getekti bazılarına.Ayrıca telefonun hafızasını boşaltmak için bir sürü ptogramı silmem getekti.Beklettiğim için getçekten özür dilerim.Buraya sadece eğlence amaçlı yazdığımı ve insanlardan bir beklentim olmadığını söylemek istedim.İsteyen kitaplarımı okumasın.Ben iki üç kişi de olsa yazmaya devam ederim siz kafanızı yormayın.~
👑Her neyse sizi özledim iyi okumalar!!!!❤.❤....👑
Y/N:"Bu bölüm biraz kısa oldu ama diğerini daha uzun yazmaya çalışacağım.🙈
Bölüm 22:
Yavaşça geri giderken kapşonunu yavaşça indirip elindeki silahı yukarı kaldırdı ve bize doğru doğrulttu.
-"Bakın burada kim vatmış minik prensesimiz."
B:"Sen....hapiste olmalıydın!"
-"Immm çok havasız bir yerdi ve çok sıkılmıştım oyuncak da yoktu."
B:"Daha benden ne istiyorsun ha?Beni öldürsen bile eline bir şey geçmeyecek neden hala bunu anlamadın!"
-"Evet ama Baekhyun yalnız kalacak ve yaslanacağı bir omuz arayacak bakacak kim var etrafında?Immmm.....Tae Rin!Evet evet!İşte seni bununla tehdit etsem işe yarar sanırım.Immm bilirsin seninle oynamak benim için en büyük eğlence!"
B:"Sen delisin!"
-"Eğlenmek ve zevk almak bilirin!"
B:"Mi Rae bak akıl hastasısın ve...."
-"Kes sesini ve önümde diz çök!"
B:"Asla!Senin gibi bir pisliğin önünde diz çökmem ben!"
-"Sanırım yapacaklarımı hafife alıyorsun şunu deneyelim ne dersin?"
Bana doğrulttuğu silahı biraz aşağıya indirip kocaman olmuş göbeğime hedef aldı.
-"Diz çök!!!"
B:"Ona zarar verme Mi Rae!Lütfen!Tamam istersen diz çökerim."
Titreyen bacaklarımı kırıp dizlerimi soğuk betona değdirince bu sürtüğün önünde en azından ağlamayacağıma kendi kendime yemin ediyordum ama korkum benim için değil bebeğimiz için olunca tutamadım kendimi.
-"Ağlıyor musun?..Haaaa haaaa haaaa!!!!"
Kocaman kahkahasının ardından yere eğilip aşağıya eğdiğim başımı kaldırmak için elini çeneme koyubca sertçe elini ittim.
B:"Dokunma bana!"
-"İşleri karmaşıklaştırmayı sevmem bilirsin ve seni de yeterince görüp yiksindiğime göre elveda de bebeğine!"
B:"Hayır Mi Rae!!!!Yalvarırım!!!Lütfen!!!!Ne isterden yaparım!!!Baekhyun onu mu istiyorsun?Al hepsi senin olsun sadece bebeğime dokunma lütfen!!!!!!"
-"İlginç bana yalaracağın buraya gelene kadar aklımın ucunda yoktu bak bu eğlenceli hale geldi.Bana Baekhyun'u veriyorsun ama bilmen gereken şey artık onun ilgi alanım içinde olmaması!"
B:"Ne istiyorsun?Para?Şan şöhret!Makam?"
-"İlgilenmiyorum desem buna üzülür mi Harley Queen hanım?"
B:"Benden ne istiyorsun o zaman?"
-"Ölmeni ve artık sıktın!Hoşçakal demen için biricik kocanı arasak mı?"
B:"Mi Rae lüt...Ahhhhhhh!!!!!"
Çıkan silah sesinden ve önümdeki bize silah doğrultan kadınının bize silah doğrulttuğu elin bir anda parçalanıp kanı yüzüme sıçrayınca korku ile gözlerimi kapayıp olabildiğince kocaman göbeğimi kollarımla sarmaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔Playboy Prince!/2.Sezon?//Baekhyun
Hayran Kurgu🌸Lina'nın B612'eki Kitap Fabrikası Gururla Sunar!!🌸 ⭐#201~EXO~13.05.2018 ⭐#11~Baekhyun~16.05.2018 ~Playboy Prince!/2.Sezon👑//Baekhyun~ ☆Hobit yazar Lina size sevgi pıtırcığı dolu yeni bölümler yazmak için karşınızda efenim!!!。^‿^。 ☆Bu kitabı okum...