"Merhaba minnak ailem biliyorum yb atmadım uzyn süredir.Çünkü benim daha tatilim bu sabah başladı.Sınavlarım daha dün bitti ve hemen yb yazdım.Okulum zor olduğu için ve sınavlardan başka bir şeye uğraşmaya vaktim kalmadığı için özür dilerim sizden.Ayrıca bilgisayarım yok hala ve telefondan yazıyorum bölümleri yazım yanlışları için özür dilerim şimdiden.😢"
Herkese neşe ve mutluluk dolu tatil geçirmesi dileği ile.!!❤👄❤
❗❗🌟Bu arada 1.Sezon:140K👑2.Sezon:46K olmuşuz!!!!😎👍👑🎂🎉🎊🌟❗❗
🌹# Happiness👑Sweet 👑Beautiful _♥
❀✿✿🌸✿❀✿🌹
▒▒(¯'•🌹•'¯)💙💕
▒▒▒'•., (¯'•🌹•'¯)
▒(¯\v/¯)▒' • , • '
(¯>🌹<¯)▒
▒(_/⋏\_)▒
┊ ┊ ┊ ┊ ┊
┊ ┊ ┊ ┊ ┊
┊ ┊ ┊ ┊ 💙 Fantastic
┊ ┊ ┊ 💜 Nice
┊ ┊ 💗 Nice
┊ 💞 Excellent
💚 Beautiful
Bunny≪✿≫LinaBÖLÜM 23:
Yoon Gi:"Layla oradan çıkmayacak mısın?"
Kocaman karnımdan olabildiğince çekebildiğim bacakatırımı kendime çektim.Yaslandığım duvara başımı yukarıya kaldırıp geriye yavaşça yasladım.Islanmış yanağım ve acıyan gözlerimi elimin tersiyle tekrardan sildim.
Yoon Gi:"Bari iyi misin onu söyle.Az önce Baekhyun aradı...."
-"Layla?"
Kapının ardından gelen kızın boğuk ve endişeli sesini duyunca dinmiş gözyaşım tekrardan akmaya başladı ardı ardına!Bu göz yaşları hormonlardan falan değildi.Çıkan haberlere inanmadım bu da bir gerçekti.Ben hala bebeğimize küfürlü yorumlar bırakılmasına üzülmüştüm.Baekhyun ve ne yaptığı umurumda değildi artık.Zaten beni umursamadığını öğreneli çok olmuştu.Ama bebeğimizi koruyacaktın hani Baekhyun?Söz vermiştin!
-"Layla güzelim iyi misin?....Miniğim bir şeyler söyle.Biliyorum şuan kendini bir sürü duygu içimde hapsolmuş hissediyorsun.Yanına gelebilir miyim?....Layla......korkutuyorsun bizi.........Bak ilaçların ve yemeğin.....bebeğini düşün lütfen.Çık şuradan!!!....Layla......."
Kızın bıkkın sesini duyunca daha bir kötü oldum.Yüzümü ellerim ile kapayıp sessizce her zamanki gibi yalnız ağlamama devam ettim.Zaten hiç bir zaman kimsenin umurunda olmadım ki şimdi olayım.Aldığım kararlar ancak bana yük oldu!
Sarıldığım yastığın yeer düşmesiyle gözlerimi araladığımda yatakda iki seksen uyuyordum.Zaten kapıyı kırıp çıkaracaklarını bile bile kendimi neden kilitlediysem oraya!Çalan telefon ile tavana diktiğim gözlerimi ona yönlendirecekken koltuk da uyuyakalmış kara prense çevirdim.Yavaşça kalkıp yatağın ayak ucundaki örtüyü alıp üstüne örttükten sonra yavaşça gidip telefona baktım.Ekrandaki yazan isimi görmek için ayların ya da yılların geçmesi mi gerekiyordu faydasız herif!
Olmayan sabah huzurumu bozmak istemedim ve yavaş adımlarla banyoya ilerledim.Yüzümü temizleyip dişlerimi fırçalarken kapıyı tıklatıp giren kişi ile saniyelik bakışmayı kesip elimi musluğa koyup suyu açtım.
Yoon Gi:"İyi misin?"
B:"Immm..."
Yoon Gi:"Bizi çok korkuttun!"
B:"Hazırlan okula geç kalmayalım."
Yoon Gi:"Bu durumda okula mı gideceksin?Şimdi herkes arkandan konuşacak.Üzülürsün ve...."
B:"İnsanlara günah pointi kazandırmayı seviyorum!Hadi biri gelip saraydan çıkamazsın demeden gidelim lütfen."
Yoon Gi:"Söz okulda yanımdan ayrılmayacaksın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔Playboy Prince!/2.Sezon?//Baekhyun
Fanfic🌸Lina'nın B612'eki Kitap Fabrikası Gururla Sunar!!🌸 ⭐#201~EXO~13.05.2018 ⭐#11~Baekhyun~16.05.2018 ~Playboy Prince!/2.Sezon👑//Baekhyun~ ☆Hobit yazar Lina size sevgi pıtırcığı dolu yeni bölümler yazmak için karşınızda efenim!!!。^‿^。 ☆Bu kitabı okum...