➰🌟"Bebişlerim nasılsınız?Umarım keyif alır eğlenirsiniz. 👯😎😍🤓🤗☄"🌟➰
❤.❤"I LOVE YOU GUYS!!!!!!🙈❤.❤"
Bölüm 14:
-"Kraliçemz Layla'nın hamileliğinin yalan oldunu ya da bebeğin Kralımızdan olmadığını savunan bir gurup iş adamı ve bakan imza toplayacaklarını ve bunun arkasını bırakmayacaklarını söylediler."
-"Kraliçe Layla'nın bar çıkışı fotoğrafları olduğu ve..."
B:"Baekhyun bu...."
Baek:"Layla bana bak.Sadece bana!"
B:"O kadın....ben...Baekhyun.O kadın ben değilim!Oraya asla giymedim! İnanıyorsun değil mi?Karnındaki senin bebeğin!Asla senden başkası ile..."
Baek:"Layla!Beni dinle!Ben sana inanıyorum tamam mı?Bir kaç salak saçmalıyorlar işt!Aldırış etme!Yürü gece gece zaten insanlar senin için uyandı.İnanma o fotoğraflara!"
B:"Ama Baekhyun..."
Baek:"Bak Layla böyle saçma sapan konuşup bizi düşürmek isteyen insan çok olacak!Boş ver!Ben alıştım böyle karalamalar. "
B:"Oradaki kadın ben değilim Baekhyun!"
Baek:"Biliyorum saçmalıyorlar işte!Sabah ilk iş bunun ile ilgileneceğim.Hadi dişini gösterelim.Çok acı çektiğine eminim."
B:"Bize bunu neden yapıyorlar?"
Baek:"Aramızı açmaya çalışan çok olacaktır boşver."
B:"Gördün mü ben bir şey yapmasam da adım skandala karışıyor işte!"
Baek:"Tamam ağlama!Hadi dişini gösterelim ilk önce ve sonra ablamı falan ararız inan o daha iyi ilgilenir bu konularla."
B:"İnsanlara varlğım zarar galiba?"
Baek:"Abartma Layla senin varlığın olmasa ben olmam ilk başta.Yürü hadi."
B:"Sökmez dişimi değil mi?"
Baek:"Bilmiyorum onu o kadar şeker yemeden önce düşünecektin!"
-"Kralım?"
Baek:"Kusura bakmayın Doktor Kim.Gece gece küçük hanım sorun çıkarmasa uyuyamıyoruz.Bu günde bunu çıkardı."
-"Kraliçen uzanın lütfen.Şikayetiniz nedir?"
B:"Dişimi fırçalıyordum bir anda...Çok ağrıyor.Söküp atın o dişi lütfen!"
-"Ağzınızı açın lütfen."
Baek:"Layla bir sabit dur!Sanki dişçiye ilk gelişin!"
B:"İlk gelişim ne var?"
-"Konuşmayın lütfen....Hımmm bence sorun tek dişte değil.Hamilelikten dolayı kalsiyum azalır vücutta.Bebeğinizi daha kontrol edemediğimiz için kaç aylık bilmiyoruz ama bebek tüm kalsiyum ve mineralleri kemik çatısını oluşturmak için topluyor.Vücuttaki en büyük kalsiyum deposuda dişler olduğu için dişler yumuşuyor ve çürümeye meyilli oluyor.Şimdilik o dişinizi çekip yerine dolgu yapacağım ama diğerler dişlerinizin bu duruma gelmemesi için dikkat edin.Beslenmeniz çok önemli."
Baek:"Peki sabaha kadar sürermi bunu yapmanız?"
B:"Nereye?"
-"Bir saat falan sürebilir ve sabaha kadar da gözetim altında tutabiliriz.Sonrasında da diğer testlere başlarız."
B:"Gitme Baekhyun kal işte burada!"
Baek:"Layla dişin yapılana kadar benim de ilgilenmem konular var biliyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔Playboy Prince!/2.Sezon?//Baekhyun
Fanfic🌸Lina'nın B612'eki Kitap Fabrikası Gururla Sunar!!🌸 ⭐#201~EXO~13.05.2018 ⭐#11~Baekhyun~16.05.2018 ~Playboy Prince!/2.Sezon👑//Baekhyun~ ☆Hobit yazar Lina size sevgi pıtırcığı dolu yeni bölümler yazmak için karşınızda efenim!!!。^‿^。 ☆Bu kitabı okum...