🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
⛅⛅⛅Have a⛅⛅⛅
⛅⛅Great day!⛅⛅⛅
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸Bölüm 28:
Elimden tutmuş karakolun koridorunda yürürken bir anda durdu önüme geldi ve montunu çıkarıp belimden sardı.Ağlamayı kesmiş tabiri caizse ona mal mal bakıyordum.Açıkçası böyle bir şey beklemiyordum.Çok mu centilmeniz ne?
Baek:"Bana neden ters ters baktığını sorabilir miyim?Etrafta bacaklarını süzen kişi sayısı elindeki mikrop sayısından fazlaydı.Ve insanların göz zevkini bozma istedim."
B:"Genel olarak insanlara karşı bakışım "Bu kim oluyor ve kendini ne sanıyor!" şeklinde üstüne alınma alışkanlık."
Baek:"Şuraya oturalım istersen.Böyle dışarı çıkma."
B:"Evet insanların göz zevkine yazık olur değil mi?"
Bana göz devirirken ben pencerenin hemen altındaki bank sandalyelere oturunca omzumdaki polis ceketini alıp bacaklarımı örttüm.Biri konuşma yapmak için öksürdü.
Baek:"Öhöm..Bak buraya kavga etmek için gelmedim.Sadece özür dilerim.Suho hyung ve seni kırabileceğimi düşünmemiştim söylediklerimle.Ayrıca adın medyada dolaşırken başına benim yüzümden bir şeyler gelebileceğini de düşünmedim.Ayrıca sana söylemem gerekenler şey var!"
B:"Sorun değil benim hatam içeride abim ya da babam yokken birini almamalıydım.Ayrıca benden değil abimden dile bu özrü.Sana çok kırılmış.Ailemi aramalıyım.Teşekkürler mont için.Yarın sana geri gönderirim ayrıca söyleyeceeğin şeyi biliyorum kız arkadaşın çok güzel biri."
Baek:"Ben hakkında bu kadar çok şey biliyorken senin hakkında sürekli şaşırmam bu haksızlık değil mi?"
B:"Asıl haksızlığın ne olduğu hakkında tek fikrin yok ama bu da iyi bir şey.Sonuçta ne kadar az bilirsen o kadar az acı çekersin."
Baek:"Sen çok acı çekiyor olmalısın o zaman."
B:"Yoo vallahi primsesler gibi yaşayıp gidiyom.Ayrıca bilmen gereken bir şey de benim de sevgilim var.Ben de seninle evlenmeye can atmıyorum bilgin olsun!"
Baek:"Hiç de öyle biri görünmüyordun aksine "Oppa Saranghae!" derken ciddi gibiydin!"
B:"O an olaylar ciddileşince korktum işi şakaya vurmak istedim."
Baek:"Ben senin aksine sorumluluklarımı bilip skandalı düzeltmaye çalışıyordum."
B:"Hım evet para verip yurt dışına gönderebilecek kadar kusura bakma ama karaktersiz birisin."
Baek:"Hep böyle kaba ve ağır mı konuşursun?"
B:"Hak edene hamsi bur...Yani Bay Byun!"
Baek:"Ailen için hiç mi üzülmüyorsun?"
B:"Dosdoğru olmak suç mu?"
Baek:"Biraz bir Lady gibi davranamaz mısın?Ailene yakışır şekilde!"
B:"Bazen ben de diyorum cici bir kız olayım ama sonra racona ters abi kendine gel Layla diyip devam ediyorum yoluma.Ayrıca gördüğüm günümüzde Lady adı altında sürtük popülasyonunun artışı.Ben halimden memnunum.Bana yazdığın çeki atmadıysan ver yarın sabah ilk uçak nereye ise oraya bilet alacağım."
Baek:"Üzgünüm başına bir sürü dert açtım ama çevremdeki herkes böyle.Hepsi popüler ve çok kalabalık biri olduğum için."
B:"Hayır böyle olduğun için değil çevrendeki insanları umursamadığın için insanlar senin yüzünden incinip acı çekiyor.Unutma ne sen Tanrısın ne de ben!Gelip geçiciyiz bu dünyada.Kırdığın kişileri bir daha görme şansın olmaz mesela git özür dile yüzüne bakıyorken.Bazen hissedersin ama asla merhaba üzgünüm ikimiz adına aldığım kararlar için diyip özür dileyemezsin.Bu da benden bir arkadaş tavsiyesi.Çekimi yarın almaya gelirim saraya.Bol sıfırlı şeyleri severim haberin olsun.Ayrıca çalıştığım yere gelme bir daha.Abim kılıklı herif sürüklese bile."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔Playboy Prince!/2.Sezon?//Baekhyun
Fanfic🌸Lina'nın B612'eki Kitap Fabrikası Gururla Sunar!!🌸 ⭐#201~EXO~13.05.2018 ⭐#11~Baekhyun~16.05.2018 ~Playboy Prince!/2.Sezon👑//Baekhyun~ ☆Hobit yazar Lina size sevgi pıtırcığı dolu yeni bölümler yazmak için karşınızda efenim!!!。^‿^。 ☆Bu kitabı okum...