"Wuaaaaa 35K olmuşuz!!!!!😎👑🎂🏆🐰🐻"
❤"Teşekkürler minnak okuyucu topluluğum sayenizde her şey mümkün oluyor!!!"❤
Bölüm 21:
Odadaki sesleri duysam da uyanıp kalkmak istemiyordum.Bir sessizlik olduğunda burnuma dolan parfüm kokusu ağırlaştı ve nefesini saçlarımda hissettim.
Baek:"Beni uğurlamayacak mısın?"
B:"Gitmeni istemiyorum çünkü!"
Baek:"Layla bunu dün geceden beri tartışıyoruz ama neden anlamak istemiyorsun?Bir Kral olarak gitmem şart ve sen...."
B:"Çok uzağa gidince bizi kim koruyacak hiç mi umurunda değiliz."
Yatağın ucuna oturup yorganın dışında sallanan elimi tutup yanağına götürdü.Sıcacık yanağı ve yumuşacık teni bana onu göndermem için hiç de yardımcı olmuyordu.
Baek:"Sizi bırakmak çoz zor sevgilim.Ama bunu yapmak zorundayım.Hem seni en güvendiğim kişiyle bırakıyorum."
B:"Hımmmm!"
Baek:"Minik Baekhyun'u ise en ama en güvendiğim seninle bırakıyorum."
Daha fazla dayanamadım ve yatak da doğrulup yapıştım ona.İki hafta kocaman iki hafta yoktu!Bir haftayı bile kabullenmişken iki hafta nedir lan?
Kollarımı belinden sardım karnımın el verdiği kadar yapıştım gitmemesi için.Gidince beni burada kim koruyacaktı ki?Katillerin için de.
Baek:"Layla yapma böyle uçağı kaçıracağım."
B:"Gitme Baekhyun!İçim de kötü bir his var."
Baek:"Gitmezsem bebeğimize başarılı bir baba nasıl olurum?"
Kollarımı gevşetip eliyle çenemi tutarak başımı yukarı kaldırdı.Gözlerim yalvarıyordu canısı gitme diye.Biraz ağlasam gider miydi?Hormonlarım sağolsun hemen yanağımdan yaşlar süzüldü.
Baek:"Yapma böyle zaten sizi bırakmak çok zor lütfen yardımcı ol bana."
B:"Yerine başka...."
Baek:"Kimseyi yollayamam.Neden anlamıyorsun?"
Sinirlenmişti ki boynundaki damarları çıtı birden.Korku ile hızlıca kollarımı belinden çektim.Hızlı ama sakin bir şekilde söndü birden.Tam konuşacakken kalkan midem ile yatakdan zor kalktım ve kendimi lavaboya zor attım.
Baek:"İyi mi...."
-"Efendim?Daha fazla....."
Baek:"Bayan Yoon ona iyi bakın ve .....Sen.....Beni pişman etme gittiğim için!"
B:"Sen...Öğğğ!"
Adama bakın arkasını dönüp gitti yaa!Orada midesinden gökdelen çıkacak karısını bırakıp gitti.Tabi alıştı ya bu durumlarımıza alışmış kudurmuştan öte oldu bey efendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔Playboy Prince!/2.Sezon?//Baekhyun
Fanfiction🌸Lina'nın B612'eki Kitap Fabrikası Gururla Sunar!!🌸 ⭐#201~EXO~13.05.2018 ⭐#11~Baekhyun~16.05.2018 ~Playboy Prince!/2.Sezon👑//Baekhyun~ ☆Hobit yazar Lina size sevgi pıtırcığı dolu yeni bölümler yazmak için karşınızda efenim!!!。^‿^。 ☆Bu kitabı okum...