👑İyi okumalar Dear Familys!!!!❤。^‿^。❤👑
❤I LOVE YOU GUYS!!!❤
💐💐😉😊💐💐
☕ Cheer Up 🍵
🍂 ✨ )) ✨ 🍂
🍂┃ (( * ┣┓ 🍂
🍂┃*💖 ┣┛ 🍂
🍂┗━━━┛ 🍂
🎂 For YOU 🍰
💐💐😌😚💐💐9.BÖLÜM:
Gözlerimi karanlığa açmak istemiyordum ve şuan it gibi ölümüne korkuyordum.Acaba konuşsam ikna etsem beni bırakır mıydı ki?
B:"S-sen kim-sin?"
-"Şimdi ses yapmadan kalk ve giysi odasına gir.Sakın ters bir hareket edeyim deme!"
B:"Yapmazsam ne olur?"
-"O zaman sanırım bıçağım o güzel teninda oynamayı seçer!O yüzden kalk sürtük!"
Bıçağı yüzüme bastırıp kolumdan çekince tam bağıracaktım ki ağzımı kapatıp giysi dolabına çekiştirdi.Oraya giremezdim bu pisikopatın ne yapacağı hiç belli değildi.Yolda giderken bir tane vazoya çarptım düşüp kırılınca sese gelirler sandım ama vazo kırılmadı ve hayvan herif odaya soktu ardından kapıyı kilitledi.
-"Sana uslu durmanı söylemiştim sürtük!"
B:"Neden bana işkence yapıyorsun ha?"
-"Aaaa ne zamandan beri eğlenmek işkence oldu?Ne o sevgili kralın artık seni önemsemiyor mu?"
B:"Baekhyun çok yoğun eminim ki seni öğrendiğin de işin bitecektir."
-"Tabi ki de çok yoğun sevgili sayın kralımız.Yoksa adi herif soysuz kral mı demeliydim?"
B:"Derdin anlaşılan Baekhyun ile o zaman git onunla konuş neden buradasın ve nasıl girdin içeri?"
-"Dedin ya kralımız çok meşgul onunla sadece 1 dakika konuşacağıma güzel kraliçemiz ile konuşmayı seçtim."
B:"Ne istiyorsun ve yüzünü neden göstermiyorsun ha?"
Odanın içinde belki boşluğa konuşuyordum gibi gelebilir hatta deliyordum da sayılır çünkü odanın içi zifiri karanlıktı.
-"Yüzüm sizin güzel yüzünüze layık değil kraliçem."
B:"Sende aşağılık kompleksi var bırak beni!Bu yaptığın suç."
-"Oh no no no!Daha oyuna yeni başladık ve sende istekli olursan bence ikimizde zevk alabiliriz bu oyundan!Şimdi soyun o yüzden!"
B:"Asla!Sana zevk yaşatacağıma ölürüm daha iyi!"
-"Ahh bence bunu istemezsiniz.Bıçağım tenini o kadar arzularken dediklerimi yap sürtük."
B:"Dokunma bana!Ve asla dedikleriini yapmayaca...Ahhhh!"
Boynumdaki acı ile inlemiştim.İt herif şaka yapar sanıyordum açıkçası ama şimdi boynumdan aşağı sıcak sıvının akması hiç de şaka değildi.
-"Size uslu olmanızı söylemiştim.O yüzden başka bir yerini deşmemi istemiyorsan soyun hemen."
B:"Öldür beni!Ne yaptığın ya da ondan intikam almaya çalışman umurumda değil!ÖLDÜR BENİ!"
Kestiği yaraya bastırınca bir çığlık daha atmıştım.Ardından sırtımı duvara yasladığımı zannettiğim yerde kestiği yeri emmeye başlayınca olan gücümle ittirmeye çalıştım.Ölebilirdim bu işin sonunda ama namusum ve şerefim ile ölmeyi tercih ederdim.
B:"Dokunma bana!"
-"Efendim?Orada mısınız?"
Kapının çalması ile bir an durdu.Tam bağıracakken azımı kapayıp bıçağını yine boynuma dayayınca son kurtulma şansımıda kaçırdım.Koruma ses gelmeyince yine ağladığımı sanıp gidecekti.Her gün olan normal bir şeydi çünkü!Ama ben ne yaptım?Kim Layla asla yılmaz yıkılmaz!Adamın neresine geldiğini bilmediğim bir tekme salladım.Ağzımı bıraktığında da avazım çıktığı kadar bağırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔Playboy Prince!/2.Sezon?//Baekhyun
Fiksi Penggemar🌸Lina'nın B612'eki Kitap Fabrikası Gururla Sunar!!🌸 ⭐#201~EXO~13.05.2018 ⭐#11~Baekhyun~16.05.2018 ~Playboy Prince!/2.Sezon👑//Baekhyun~ ☆Hobit yazar Lina size sevgi pıtırcığı dolu yeni bölümler yazmak için karşınızda efenim!!!。^‿^。 ☆Bu kitabı okum...