👑HAVE A GOOD DAY~~~~~🐤🍒🌻👑
Bölüm 40:
Elimdeki suyla yavaşça ve usulca ajan misali masasına yaklaştım.Etrafında gezinip kitaplıktan kitap alıp inceledim.Bir sayfalara bir ona bakıyordum sürekli.Sonra dayanamadı ve başını kaldırdı ben de kafamı hızlıca elimdeki kitabın sayfasına çevirdim.
Baek:"Ne var Layla?"
B:"Hiç aşkım kitap..."
Baek:"Doktorun sana dinlenmeni söylemedi mi?"
B:"İyiyim ben aşkım yüzünü zaten zor görüyorum bari çalışırken sessizce izliyim dediydim tamam çalış sen ben çık...."
Baek:"Ne istiyorsun söyle hadi."
Arkasına yaslanıp kollarını göğsünde birleştirdi.Sanki her zaman bir şey istemeye geliyormuşum gibi davranmıyor mu boğazına yapışıp öldüresim geliyor ama boşverin şimdi.Haklıydı bir şey istemesem kılımı kıpırdatmazdım yataktan dışarı.
B:"Yani aşkım istek değil aslında biraz dışarı çıkıp gezmek için seni bilgilendirmek istiyorum sadece."
Baek:"Gezmek derken?Karnımı artık zor taşıyorum diye söylenmiyor muydun daha bir kaç gün önce?"
B:"O zaman öyleydi şimdi iyiyim ve biraz nefes almak istiyorum.1 aydır bir yere çıkmadım.Okulda yok artık.Sıkıldım belki kitapçıya...."
Sözümü yarıda kesip daha lafımı tamamlamadan beni onaylamadı bile.Sanki ben yanlış bir şey istiyorum.Her gün aynı yerleri görüp aynı şeyleri yapmaktan sıkılıyor insan.
Baek:"Olmaz anladın mı?Seni sarayda zor zapt ediyorum dışarıda başına yaa bir şey gelirse?"
B:"Ama....Peki.."
Daha fazla diyecek bir şey de yoktu.Yavaşça aldığım kitabı yerine koydum oda imzaladığı kağıtlara döndü.Yanımdaki bir koruma ve iki hizmetçi ile bahçeye çıkıp biraz dolaşayım dedim en azından her günkü gibi.Yorulmuş ve yavaşlamıştım sinirim geçtiğinde.Biraz ötede oturmuş ve konuşan kişileri görünce hiç durmadan arkamı döndüm ama çok geç kalmıştım ki adımı duydum.Prenses sevimli ve minnoşça beni çağırınca hayır diyemiyorum bu kıza.Gülümseyerek arkamı döndüm ve yavaşça oturdukları yere doğru yürüdüm.Bu kızım yüzü ay parçası ve onu görünce ister istemez rahatlıyorum.
-"Kraliçem nasılsınız.Minik Prensimiz nasıllar?Sizi yormuyordur umarım."
B:"Ahh hayır Prensesim KRALIM çok yardımcı oluyor bize."
Bu lafım üstüne karşısında oturan sinsirellaya baktım.Evet Japonya da ki sergileri biricik kocam yüzünden mahvolunca okuldaki işi bıraktı ve ne demeyse Kraliyetin özel Peyzaj mimarı oldu.Sanırım Baekhyun vicdan yaptı ve işe aldı onu.Ahh onun minnoş kalbi yokmu kimseye hayır diyemeyen.
-"Tabi ki de olacak dışarıdan umursamaz ve sinirli biri gibi görünebilir ama o sorumluluklarını bilen iyi biri."
Yanlarına oturduğumda ben sinsirellayı süzdüm o da beni.Hah sanki benden fazlası varmış gibi konuşmaya başladı.Ama bilmediğin ben senden daha zekiyim bebeğim.Ben buraya ne zorluklar çekip geldim haberin var mı?Bir de beni yermeye çalışıyor!
-"Doğumdan sonra çalışmayı düşünüyor musunuz?"
B:"Elbette."
-"Sanırım kendi kreşinizi açacaksınız."
B:"Hayır sınava girip atanmayı düşünüyorum."
-"Prensin eğitimini saray üstlenecek o zaman."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔Playboy Prince!/2.Sezon?//Baekhyun
Fanfiction🌸Lina'nın B612'eki Kitap Fabrikası Gururla Sunar!!🌸 ⭐#201~EXO~13.05.2018 ⭐#11~Baekhyun~16.05.2018 ~Playboy Prince!/2.Sezon👑//Baekhyun~ ☆Hobit yazar Lina size sevgi pıtırcığı dolu yeni bölümler yazmak için karşınızda efenim!!!。^‿^。 ☆Bu kitabı okum...