👑"Selam Dear Family üyelerim iyi bir gün geçirme dileğiniz ile!!!❤.❤👑
Bölüm 13:
Karşımdaki benden uzun ve at gibi olan sürtük karı elimi sıktıkça sıktı ama ona karşı benim de ateş saçan gözlerim vardı.Bu sürtük diğerleri gibi kolay lokma değildi ama Baekhyun'u ona kaptıracak değildim.Prenses ayrılmayan ellerimizi ayırıp araya girdi çıkacak savaş başlatmadan önce.Bu kızı ellerime verseler boğacaktım.Onu boğmak için mazeret gerekmezdi ki bana!Yaşaması sebep onu öldürmem için.
Tae Rin:"Tebrik ederim Kraliçem.Mutlu haberleriniz ile bende mutlu oldum."
B:"Öyle mi canım?"
Baek:"Layla istersen sen gidip dinlenebilirsin benimde birazdan işim bitiyor geleceğim yanına."
Gelme!Tamam mı Bekhyun!Sen şu sana hastalığında ihanet edip giden ve sağlığında sülük gibi yapışan kızı affet ve beni aylarca karanlığa mahkum et.Bunun cezasını sana ödeteceğim emin ol Bacon bey!
-"Laylacım gel seni nereye götüreceğim."
B:"İyi oldu o zaman size iyi çalışmalar.Kocacım sen acele etme tüm gece çalış merak etme bebeğimizi ben korurum.Malum etrafında katil insan olmayınca daha huzurlu hissediyoruz kendisi ile.Sen çalış çalış!"
Lafımı da sokup çıktım salondan.Yok ya bu kızın defterini çabuk kapatmak gerekti.Çok geç bile kaldım bu konuda.Sürtük benim yokluğumda yavşadı ona.Neymiş projeymiş yok bilmem neymiş.Ben size göstereceğim projeyi falan!
-"Layla gel hadi seni...."
B."Unni sonra göstersen şuan yorgunum ve adım atacak halim yok.Odaya bile zor gidebilirim."
-"Hey ne oldu birden?Doktoru arayayım mı?"
B:"Yok sadece daha vücudum kendini toplamadı ya başım dönüyor ve eklemlerim aniden bükülüyor düşecek gibi oluyorum."
-"O zaman dinlenmelisin.Okulu merak etme senin için düzenleyeceğim."
B:"Okul?Haa evet kardeşin yüzünden bitiremediğim bir okulum var değil mi?Okuldan atılacaklar sınıfına düşmüşken asla bitiremicem o okulu yaa!Ben bebeğime çocuğuma biriciğime ne zaman annelik yapıcam ha?"
-"Abartma Layla hocalar artık fazla üstüne gelmezler."
B:"Sen öyle san!O Prof.Kim in hiç dersine girdin mi?adın benden daha saniyesinde sevmemiş ve tüm sınıftaki boya kutularını mahzene taşıtmıştı.Unutmadım bana yaptığı işkenceleri."
-"Bundan sonra sana işkence edeceğini sanmam ve asında onunla anlaşan ve iyi yerlere gelen bir sürü öğrencimiz var."
B:"O kadınla yıldızımız barışmadı o kadar!Beni o sınıftan alma olasılığımız nedir unni?Gitmek istemiyorum okula!"
-"Olmaz!Millet sonra torpil falan yaptığımızı söyler anlarsın ya."
B:"Zaten bizi yükselten de yerin dibine sokan da onlar değiller mi?"
-"Tamam hadi gir ben de..."
B:"Odama gelmedik ki daha."
-"Layla saçmalama o inşaatı bitmeyen yere gitmeyeceksin ve kocanla birlikte kalacaksın artık."
B:"Tüm eşyalarım orada ve ben o küçük odayı seviyorum neden zorluyorsunuz ya?Hem Baekhyun orada kalma diye bir şey demedi!"
-"Hadi seni geçtim artık bebeğimiz var korumamız gereken bari onu düşün Layla!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔Playboy Prince!/2.Sezon?//Baekhyun
Fanfiction🌸Lina'nın B612'eki Kitap Fabrikası Gururla Sunar!!🌸 ⭐#201~EXO~13.05.2018 ⭐#11~Baekhyun~16.05.2018 ~Playboy Prince!/2.Sezon👑//Baekhyun~ ☆Hobit yazar Lina size sevgi pıtırcığı dolu yeni bölümler yazmak için karşınızda efenim!!!。^‿^。 ☆Bu kitabı okum...