Bölüm 18 ➰

3.4K 200 554
                                    

👑Günaydın Marshmallow Family🙈😍👑

💝HERKESE HAYIRLI BAYRAMLAR BEBEKLERİM...^.^💝

☆Y/N:Memleketteydim o yüzden internet bulup yb atamadım özür dilerim bebeklerim.Yoksa bölüm çoktan hazırdı.T︵T😳😿

Bölüm 18:

Yatağın yanı çöktüğünde korkarak bir uyandım.Karanlıkta kim olduğunu seçemesem de kokusundan Baekhyun olduğu belliydi.Gözüm giysi odasının kapısına kaydı ama burası eski odam değildi.En son ne olmuştu da burada ve yatak da uyanmıştım?Sanırım uyuyunca rüya görmüştüm.Yoksa aptal gibi gidip katile sarılacak değildim.Midem o karda kötü değildim diğer gecelere oranla.Bu garipti.Ağzımdaki elma tadı da neydi?Alnımdaki soğuk eller ile irkildim.

Baek:"Özür dilerim korkuttum mu?Ateşin var gibi terliydin bir de.Hasta mısın?"

B:"Bir şeyim yok iyiyim."

Baek:"Bana kızgın mısın?....Layla özür dilerim bak elimde olma..."

B:"Umurumda değil ne yaparsan yap bundan sonra.İstersen bizimle ilgilen istersen ilgilenme.Buna üzülecek ya da bunu takacak değilim şu noktadan sonra.Unutmuşum sen meşgul bir insansın."

Baek:"Ne bu yeni intikam alma şeklin mi?"

B:"Neden zamanımı beni sevenlerle geçirmek yerine senden intikam almaya harcayayım ki?Bu bana yazık olur."

Baek:"Özür dilerim gerçekten gelecektim hatta yoldaydım ama bu acil bir işti ve...Seni seviyorum ve sen üzül ve kırıl diye uğraşacak değilim Layla.Özür dilerim gerçekten elimde olmayan bir şeydi."

B:"Üzülmediğimi söyledim.Ne yaptığını takmak yerine bebeğim için bir şeyler yapmayı tercih ederim.Yaptıkların umurumda değil.Uyumak istiyorum izin verir misin?"

Baek:"Üzülmedin ama bana o mesajı atacak kadar kızgındın!"

B:"Artık kızgın da değilim.Bundan sonra dediğim gibi bize zaman ayırmana gerek yok.En azından bana..."

Baek:"Bunu nasıl söylersin Layla sizden başka kimsem yok!"

B:"Biliyor musun Baekhyun sen bir sosyapatsın!Bu beni korkutuyor."

Baek:"Ne?Saçmaladığının farkında mısın Layla?"

B:"Sosyapat bir kişilik bozukluğu ve sen bana bir öyle bir böyle davranıyorsun.Sabah seni sevgiye boğacak kadar severken akşam seni öldürecek kadar senden nefret ediyorum.Neden?Bizi kırıyorsun çünkü.Bu bir değil iki değil!"

Baek:"Yüzüme bak da konuş o zaman gerçekten seni sevdiğimden şüphe mi duyuyorsun ha?Sırtını dönüp konuşmak kolaydır!Yüzüme bak da konuş!"

B:"Siz güçlüsünüz insanlara yüzsüzce karşısına geçip konuşursunuz.Ama ben konuşamam içim kan ağlarken sana hiç bir şey yok gibi bakıp konuşamam ağlarım konuşmadan.Daha fazla güçsüz görünmek yerine böyle konuşalım."

Baek:"Kime konuşmuşum yüzsüzce!"

B:"Bence sen benden iyi biliyorsun ne olduğunu ve bence en azından bu proje işiniz bitene kadar uzak duralım birbirimizden."

Baek:"Ne?Layla sen dediğinin farkında mısın?Seni yanımdayken bakarken bile özlerken sen bana sırtını çevirip gitmekten bahsediyorsun."

B:"Kusura bakma Baekhyun gözümün önünde o kadınla flört ederken hiç bir şey yok gibi gülüp eğlenemem.Benim kişiliğim bunu kaldırmaz daha fazla anladın mı?"

Baek:"Layla tek sorun Tae Rin ile iş yapmam değil mi?"

B:"Hala anlamadın değil mi Baekhyun?Sorun o kadın değil senin kişiliğin.Eskiden olsa tamam sorun değil bir şekilde onu yola getiririm diyordum ama seni durmadan pislik biri gibi görmek yordu beni!Seni sevecek gücü kendimde bulamıyorum artık.Senden vazgeçtim anla bunu!"

✔Playboy Prince!/2.Sezon?//BaekhyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin