✨ "Selam bebeklerim uzun zaman oldu değil mi??Bu davşan yazar haylan sınav cehenneminden çıkabilmiş değil ama size bir tanecik yb yazabildi sonunda.Beni bekleyip ses etmeden yb bekliyorsunuz ya size minnettarım gerçekten tek kelimeyie karikasınız ne debilebilir ki başka?Ayrıca karne alan minik davşanlarım tebrikler hepinize güzel ve eğlenceli anılar edineceğiniz bir yaz geçirin!!" ✨
🌴🍃🌺🌺🍃🌴
💛🌻🌻🌻🌻💚
🌻🌻 😍 🌻🌻
🌻 Love YOU 🌻
🌻🌻 🌹 🌻🌻
💚🌻🌻🌻🌻💛
🌴🍃🌺🌺🍃🌴
🌞🌞🌞🌞🌞🌞
🌌🌌🌌🌌🌌🌌"Herkese iyi okumalar..BYE!!!!Öptüm kocaman hepinizi benim minik tavşanlarım!!!!🐇"
Bölüm 5:
Baekhyun gerçekten seni ne zaman gözümün önünden ayırsam beni yıkan hep bir şey yapıyorsun ve ben bundan yoruldum.
Arkamı döner dönmez hızlı adımlarla arabaya yönelmiştim.O manzaradan kaçmak için koşmaya bile başlamıştım.Baekhyun benim dediklerimi hiç umursamıyor işte ve başka birini öpecek kadar sevmiyor işte!Arabaya bir iki adım kala arkamdaki seslenen kişi ile durdum.
Baek:"Layla..."
Ben durunca oda durdu.Arkamı dönmeden elimdeki pasta paketini daha sıkı tuttum ve başımı aşağıya eğdim.Bir iki adımı da hızlıca atıp arabaya binince arabanın kapılarını kilitledim.Artık ne ben çıkabilirdim karşısına dimdik ne de o gelebilirdi sevdiğinden emin bir şekilde karşıma.
Baek:"Layla aç kapıyı bak açıklayabilirim!...Yanlış anladın Layla....Gördüklerine inanma isteyerek yapmadım ben bir anda ne oldu bilmiyorum karşımdaki kız öptü.Bana inan senden başkasına elimi sürmem Layla.Aç kapıyı yalvarırım...."
Kapıyı açmaya çalışsa da boşunaydı.Ben sana kapılarımı mühürle kapattım artık Baekhyun bundan sonra seni nasıl sevebilirim ha?Yaklaşık bir saattir ağlıyordum oda ağlıyordu.Kapıya sırtını yaslayıp başını aşağıya eğse de hıçkırık seslerini duyabiliyordum.Her damla göz yaşı kırılan parçalanmış kalbimi daha çak parçalıyor ve göğsüme bir yük oturuyordu kaldıramadığım nefes almamı zorlayan.Koltuğa uzanıp ağırlaşan gözlerimi kapattım ve yaşananların rüya olmasını dileyerek derin uykuya teslim ettim kendimi.
Eskiden onu uykudan bile kıskanır olmuştum.Rüyaarını hep merak etmiştim acaba ben var mıydım*Ama şunu anladım gerçekte bile ona sahip değilken üyaların da bana yer vermesi imkansızdı.Byun Baekhyun nefesimdin.......zor aldığım bırakmak istemediğim ölüm sebebim olacak nefesim...
Vücudumu saran sıcak basması ile yatakta debelenerek montu çıkarmaya çalışırken uyandım.Odanın içi karanlıktı ama buranın hiç mi hiç tanımadığım bir yer olduğu aşikardı.Sırtımın değdiği ve inip kalkan göğüs ve belimdeki ağır kollar ile arkama dönmeye çalışmadım bile zaten kokusu tüm odayı doldurmuştu.Dolan gözlerim ile ellerimle yüzümü kapattım.Ardından kulağımın dibinden cılız bir hıçkırık yükseldi.Titriyordu ve sanki gideceğimi bildiği için kendine daha çok çekip sıkı sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔Playboy Prince!/2.Sezon?//Baekhyun
Fanfiction🌸Lina'nın B612'eki Kitap Fabrikası Gururla Sunar!!🌸 ⭐#201~EXO~13.05.2018 ⭐#11~Baekhyun~16.05.2018 ~Playboy Prince!/2.Sezon👑//Baekhyun~ ☆Hobit yazar Lina size sevgi pıtırcığı dolu yeni bölümler yazmak için karşınızda efenim!!!。^‿^。 ☆Bu kitabı okum...