"Selam millet umarım bu sefer bölümü okuyor olursunuz inanın ki bölümü cuma yınlamıştım ama neden görünmedi hiç bir fikrim yok.Bu yüzden bana cuma diyip neden başka gün yayınlıyorsun cuma dediysen cuma yayınla diye kızmayın.Ben özellikle de söz vermişken sözlerimi tutarım.Ben zaten haftada bir bölüm atmaya çalışıyorum.Aylar yada yıllar önce güncelleyip bırakmıyorum.Kızabilirsiniz ama ben bölüm atmazsam bana kızın sistem hatasını nasıl bana yükleyebilirsiniz anlamıyorum.Ben size attım dedim zaten....."
"Yinede özür dilerim herkesten geç okuduğunuz için hesabım adın :("
4.Bölüm:
B:"Baekhyun?"
Baek:"Efendim?"
B:"Hiç git hadi."
Baek:"Ne diyecektin hadi.."
B:"Unuttum hadi git."
Sinsi şeytan onu sürükleyince gitti.Baekhyun bey diyeceğim şuydu gidersen "Game Over" senin için ama etraftaki insanlara rezil olmayayım diye sustum bu kadar.Pistteki o sinsiye dayanamayıp lavaboya gidiyorum diyerek kalktım.Koridorda ilerlerken o ikisine sövmüyordum ayıpsınız.
Burnuma gelen çiçek kokularıyla mest olmuştum resmen.Kokuyu takip edip bir odadanın önüne geldim.Kapıyı açtığımda galiba salonun çiçek odasıysı.Biraz dinlenmek için ortadaki kotuğa oturdum.Çiçek kokuları insanı rahatlatıyordu.
Odanın içindeki koku biraz mayıştırmadı değil hani?Oturduğum yerden kalınca bir an sendeledim midem de bulandı.Sanırım koku fazla yoğundu.Kapıyı açtım ve bu sefer gerçekten lavaboya gitmeliyim diye düşündüm.
Lavaboda bir iki kişi vardı makyajını tazeleyen başımla selam verip makyajıma aldırış etmeden yüzüme su çarptım.Nasıl bir makyaj yaptılarsa artık yıllarca yıkasamda sorun değildi her halde.Ciğerlerimin acımaya başlaması normal miydi?Kızlar çıkınca artık midemi tümüyle kusmuştum.Neyim vardı benim?Bir anda soğuk terler dökmeye başlamıştım.Omzuma dokunan soğuk ellere döndüm Prenses gelmiş sırtımı sıvazlarken biraz olsun kendime gelmiştim.
-"Neyin var?"
B:"Bilmiyorum birden.....öğğğğğ!!!"
Tekrardan yüzümü yıkayınca birazcık daha kendime geldim.Lavabodan tam çıkarken Byun herifi geldi.
Baek:"Bebeğim neyin var?"
-"Baekhyun karın bu haldeyken!Neyse olay çıkmasın diye susuyorum!Sarayda görüşürüz senle!"
Bu kız tam benim diyeceklerimi sanki cımbızla aradan en minik kılları çeker gibi çekiyor!Seviyorum seni kadınım!Sende hani çabuk tutsanda elini bizde yeğen sevsek ha kadınım?!
Baek:"Nuna ama...."
-"Aması ne?"
B:"Ben iyiyim sadece üşüttüm galiba o kadar."
-"Bu üşütme değil Layla eminim buna hastaneye gidelim.Zehirlenmişsinde olabilir.Zaten yemekler bir garipti."
B:"Yok unni geçer zaten geçti de!"
Kız Baekhyun'a öldürücü bakış atarken Baekhyun elimi tutmak isteyince geri çekildim.
B:"Ben iyiyim hadi gidelim!"
Baek:"Hayır iki dakika da olay yaratmayı nasıl beceriyorsun?"
B:"Sen nasıl beni bırakıp gidiyorsan öyle.Hani sormuştun ya kamp mı bebek mi diye sanırım kamp için hazırlansam iyi olur!"
Baek:"Layla ne demek bu......"
B:"Ne?Zaten bebeğimiz olsun istemiyorsun ki!"
Baek:"Şurada bu konuya nasıl geldik Allah aşkına!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔Playboy Prince!/2.Sezon?//Baekhyun
Fanfic🌸Lina'nın B612'eki Kitap Fabrikası Gururla Sunar!!🌸 ⭐#201~EXO~13.05.2018 ⭐#11~Baekhyun~16.05.2018 ~Playboy Prince!/2.Sezon👑//Baekhyun~ ☆Hobit yazar Lina size sevgi pıtırcığı dolu yeni bölümler yazmak için karşınızda efenim!!!。^‿^。 ☆Bu kitabı okum...