Bölüm 25 ➰

1.8K 155 83
                                    

     。*☆∴。  。∴☆*。
 。🌟*゚゚*🌟∵🌟*゚゚*🌟。
☆゚     °☆゚        °☆
🌟*              *🌟
゚☆。                          。☆゚
 *🌟。         。🌟*
   ∵☆。       。☆∵
      °*🌟。。🌟*゚
            ゚*☆* ゚
                     (
                      )
                     (
                      )
                      (
                        \😎
                          ((>
                         ||

Bölüm 25:

Sokak da mıy mıy yürümeme rağmen eve gelmiştim.Antikacıdaki kolyenin fiyatını duyunyunca kısa çaplı yaşadığım şoktan çıkıp donkunduğum parça çizilir de parasını ödemek zorunda kalırım diye hızlıca çıktım dükkandan.Sanki dünyayı satın almak istedik adamdan.Rüyamda Baekhyun'un bana aldığı kolyenin aynısıydı ama neden o kadar pahalı olmak zorundaydı ki?

B:"Aman boşver Layla!"

Kapıdan içeri girerken bile evdeki gürültüden rahatsız olmuştum.Evde misafir vardı.Girmek istemiyordum ve sessizce tekrardan dışarı çıkıp evin yanındaki çocuk parkına gittim ve oturdum.Deli gibi açtım.Karnım içerde isyanı başlatıp savaş çıkarana kadar güzel dayanmıştım aslında.Çalan telefon ile yerimden sıçrayarak kalktım.Boş sessiz parkta bir an korktum işte.Tanımadık numara olunca bir an terreddüt ettim ama açtım sonnunda.

-"Merhaba iyi günler Layla hanım değil mi?"

B:"Evet de siz kimsiniz?"

-"Ben Color Kırtasiye'den arıyorum iş başvurusunda bulunmuşsunuz."

B:"Evet benim!O kişi benim!"

-"Yarın gelin görüşelim isterseniz."

B:"Öyle mi peki yarın kesinlikle orada olacağım!Telekkürler...Teşekürler....Teşekkürler..."

Boş park da karşıdaki adama 90 derce eğilerek teşekkür ederken garip göründüğümün farkındayım ama umurumda değildi.Aynı sessizliği yine çalan telefon bozdu.

Ekranda babamın numarası ile heyecanım ve sevincim yanan ateşe bir kova su dökülüp söndürülmesi gibi söndü gitti.

B:"Efendim baba?"

-"Nerdesin?Söz vermiştin eve erken gelecektin.Anlaşmaya uymu..

B:"Geldim.Evde misafirler vardı.Biliyorsun kalabalığı sevmiyorum baba.Bu yüzden evin yanındaki parktayım.Gittiklerinde gelecektim."

-"Gittiler.Söyleseydin seni aramaları için milleti seferber etmezdim."

B:"Tamam geliyorum.Araman yeterliydi nerde olduğumu öğrenmen için."

Babam hala söylenirken göz devirip söylenmeden edemedim!Çantamı takarken havanın gereğinden fazla karardığını fark ettim.

B:"Hayır yani söz vermişsek tutarız!Ben iradesiz Baek......millet miyim?"

Atkımı boğazıma sarıp sessizce yürümeye başadım.Düz yolda ilerlerken karşıdan gelen abi çakmam ile sinirlenmedim değil.Ne zaman suratını görsem sinirleniyordum elimde değil!

Suho:"Nerdesin?Saat kaç haberin var mı?Burayı Fransa ya da Amerika mı sandın?"

Ömümde durup bağırırken daha doğrusu minik kedi yavrusunun kükremesi gibiydi görünüşü.

Suho:"Paraya mı ihtiyacın var?Tamam sana vereceğim!Okula da gelme!Yeterki bizi endişelendirme!Sen hayatında kitaplardan başını kaldırmadın ne işi gözünü seveyim Layla!"

✔Playboy Prince!/2.Sezon?//BaekhyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin