❤Evrıııbadiiii seviliyorsunuz yavvvv!!!!!🙈❤
Y/N:"Yb cumartesi dedim ve o gün yayınlıyprum gün bitmeden zaten.Akşam geliyor bölüm çünkü akşam üstü ilham patlaması yaşıyorum.Sabah tek kelime bile gelmiyor aklıma yazmak için.O yüzden sabahın 02:00 da mesaj atmayım hani yb nerde diye.Stres yapıyorum yazamıyorum sonra..."
❤🍒I LOVE YOU GUYS!!!!🍒❤
Bölüm 12:
Artık herkes her şeyi öğrenmişti ne yazık ki boş boğazlığım yüzümden.Özellikle öğrenmesini istediğim kişi ne yapmıştı hiç oralı bile olmamış ve benden hesap sormaya çalışmıştı.
Baek:"SÖYLE!"
B:"Ge-gelme üstüme dedim!Dur orada!Korkutuyorsun!"
Elini yumruk yapmasından bir de yanağını ıslatan yaşlar ile iyice korkmaya başlamıştım.Sinirliydi hemde hiç olmadığı kadar.Layla bu sefer onun elinden kurtulamayacaksın farkında mısın?Gidecek yer kalmayınca giysi odasının kapısına yapıştık.Açıp girmek için koluna yapıştım ama lanet kapı kilitliydi.Gelip kapı ile arasında ezilir bir halim varken üstüme kükreyerek konuşmaya başladı.Islak gözlerinde bir gıdım pişmanlık göremedim açıkçası.
Baek:"Bunu benden nasıl saklarsın ha?"
B:"Onun varlığını bilmeyi hak ettiğinde söyleyecektim!"
Baek:"Ben onun babasıyım kadın!"
Nerden geldiğini bilmediğim bir güç ile onu kendimden ittirdim.Bir kaç adım geriye gidince odadan kaçmak için kapıya yöneldim ama kolumu sıkıp çekti.Artık ip inceldiği yerden koğsun dedim ve gözlerimi kapatıp bağırmaya başladım.
B:"YETER BE!BABASI MI?SEN KENDİNE ONUN BABASI MI DİYORSUN?BİR DÜŞÜN VE ÖYLE BUNU SÖYLE!NE ZAMAN BENİ DÜŞÜNDÜN?ŞU BİR KAÇ GÜNDE BAŞIMA GELMEYEN KALMADI VE SEN HİÇ YANIMDA OLDUN MU HAYIR!"
Baek:"SANA BUNLARI YAPANLARI BULMAKLA MEŞGULDÜM!"
B:"PEKİ HERŞEYİ GEÇTİM SEN GÖZÜNÜ KIRPMADAN BANA BİZE ATEŞETTİN BE!"
Baek:"Öyle yapmasam o lanet hastaneye girip tedavi olmazdın!Seni biliyorum zaten hastaydın iyice çökerdin!Ben de sen kork bayıl diye başka bir yere nişan alıp ateş ettim.Bana neden söylemedin Layla?"
Kolumu sıkmayı bırakınca kolumu sertçe çekip bir iki adım geri giderek konuşmaya devam ettim.Pardon bağırmaya.
B:"İYİ BOK YEDİN HAYVAN HERİF!NASIL SÖYLEYECEKTİM HA?KİME SÖYLEYECEKTİM?BENDEN NEFRET ETTİĞİNİ SÖYLEYİP BANA KÖTÜ DAVRANAN BİRİNE Mİ?SANA ASLA SÖYLEMEYECEK DEĞİLDİM.SADECE SENİNLE KONUŞMAK İÇİN KAYBOLAN CESARETİMİ ARIYORDUM.AYRICA BENDE YENİ ÖĞRENDİM!BİZ ÖLseydik çok sevinir...."
Artık vücudumum bu kadar sinir stres ve yorgunluğu kaldırmasını beklemiyordum zaten.Başım dönmeye başlayınca bir an sendeledim.İki saattir arkaya giderken çarpıp döktüğüm dosya yığınlarından yeni bir tanesine tutundum.Ama bunun da fayda etmeyeceği bir gerçekti ki kendimi soğuk zemine yapışmış şekilde buldum.Sonrasında duyduğum boğuk sesler ile uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔Playboy Prince!/2.Sezon?//Baekhyun
Fanfiction🌸Lina'nın B612'eki Kitap Fabrikası Gururla Sunar!!🌸 ⭐#201~EXO~13.05.2018 ⭐#11~Baekhyun~16.05.2018 ~Playboy Prince!/2.Sezon👑//Baekhyun~ ☆Hobit yazar Lina size sevgi pıtırcığı dolu yeni bölümler yazmak için karşınızda efenim!!!。^‿^。 ☆Bu kitabı okum...