En Baştan-12.Bölüm

187 21 18
                                    

Medyada çok sevdiğim bi şarkı var dinlemenizi öneriyorum.

İyi okumalar...

"Defne' nin Ağzından"

"Defneee! Defneee! Heyyy! Hadi ama uyan artık." diye çığıran sesle gözlerimi zar zor açabildim.

Esneyerek gözlerimi ovaladım ve beni kaldıran kişiye diktim gözlerimi.

Tutku... Ona anlamamış bakışlar atıp "Noldu kızım ne uyandırıyosun beni?" diye sordum. Bana masumca bakıp "Şeyy... Ben birazcık, minnacık, böyle ufacık acıktım da bana bi şeyler hazırlar mısın?" diye sordu.

Ah! Ciddi olamazsın Tutku!

Tek kaşımı kaldırarak ona baktım ve "Ciddi değilsin dimi Tutku? Beni bu yüzden uyandırmadın?" dedim, soru sorar bi ses tonuyla.

Mahçup bi tavır takınıp "Aslında, şeyy... Tam olarak bu yüzden uyandırdım." dedi. "Tutku..." diye mırıldandığım sırada devam ettirmeme izin vermeden yatağımın üzerine oturdu ve "Yaa Defne biliyosun ben zaten mutfağa girdiğimde ortalığı alt üst ediyorum ve bana kızıyosun. Ahsen desen kendini koltuktan kaldırmıyo. Beril' in nerde olduğunu bende tam olarak bilmiyorum. Geriye bi tek sen kalıyosun. Bunun yanında bi de ben senin yemeklerini çok özledim." dedi tek nefeste.

Ona bi süre şaşkınca baktıktan sonra yüzümü ellerimin arasına alarak kafamı iki yana salladım ve tekrar Tutku' ya dönüp "İn aşağı üzerimi değiştirip geliyorum." dedim. Üzerine baktıktan sonra kaşlarını çatarak bana döndü ve "Niye değiştiyosun ki gayet iyi işte üstün." dedi.

Sakin olmaya gayret ederek derin bi nefes aldım ve "Sıcak bastı Tutku, o yüzden değiştiricem. Oldu mu?" diye sordum. Kıkırdayarak bana baktı ve yanaklarımı ellerinin arasına alıp sıkmaya başladı. Aynı zamanda da "Oyy oyy, sinirlendin mi bakıyım sen? Kıyamam siyah kuşuma." diyodu.

Yanaklarımı zor da olsa ellerinden kurtarıp ovmaya başladım.

Canımı acıtmıştı bu karamel göz.

Tutku odadan çıkınca dolabıma doğru ilerleyip siyah bi askılı ve siyah şortumu üzerime geçirdim. Bozulan topuzumu açarak tekrardan dağınık bi şekilde topladım.

Odamdan çıkıp merdivenlerden aşağı inerek salona geçtim. Tutku tekli koltukta elinde telefonuyla oturuyo, Ahsen üçlü koltukta gözleri kapalı bi şekilde yatıyodu.

Beril ise... Bi dakika Beril? O nerde?

Tutku' ya bakarak "Beril nerde?" diye sordum. Bana bakarak "Bende tam olarak bilmiyorum aslında. Ama Ahsen' in dediğine göre yaklaşık bi saat önce basketbol oynamak için dışarı çıkmış." dedi.

Ahsen' e bakarak onay isticeğim sırada çalan telefonumla sehpaya doğru ilerleyip telefonumu elime aldım.

Maviş arıyor...
-Beril nerdesin?
-Şeyyy... Defne...
-Beril! Noldu? Nerdesin?
-Defne ben bu gece eve gelemicem.
-Ne?! Ne demek gelemicem?! Nerdesin sen?!
-Defne yarın sabah gelince söz anlatıcam her şeyi tamam mı? Merak etmeyin ben iyiyim. İyi geceler size. Yarın sabah görüşürüz.

Daha bi şey dememe izin vermeden yüzüme kapatılan telefona sinirle baktım.

Ne iş çeviriyo bu maviş?

Ahsen yattığı koltuktan kalkarak bana baktı ve "Nolmuş Defne? Eve gelmeme meselesi ne?" diye sordu. Omuzlarımı düşürerek "Bilmiyorum, bana da bi şey söylemedi. Sadece bu gece eve gelemicekmiş. Yarın sabah her şeyi anlatıcam dedi." diyerek açıkladım.

İzmir KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin