[Bir miktar +18 içerir] Ve medyadaki müzikle okursanız güzel olur.
#3 yıl önce
Buraya hiç gelmemem gerektiğini fark ettiğim zaman gitmek için çok geç olduğunu henüz anlayamamıştım.Aşıktım,inatçıydım.Ve bu olayı bugün çözecektim.Ya içimdeki son umudu da çürütüp bu kapıdan çıkacaktım ya da Suga'nın kızı olarak çıkacaktım.Arası yoktu.Yine de neler yaşayacağımı bilmiyordum.Eğer bilseydim bile yine de o gece o eve girer miydim bunu da bilmiyorum..
Yoongi'nin benimle doğru düzgün konuştuğu ve o deniz kenarında ona sarılmama bile izin verdiği bir gündü.Bundan cesaret alarak gece yarısı evine gitmiştim.Ev dediğim yer aslında o deniz kenarındaki bodrum katını stüdyo olarak kullandıkları binanın teras katındaki tek göz odaydı.Ama oda tamamen onun kokusuyla dolu olduğu için bazen o yokken girdiğim ve takıldığım bir yer olduğu için cesurca girmiştim.
Yatağının köşesine oturmuş elindeki çakmağı yakıp söndüren Suga'nın kafasının güzel olduğunu odadaki alkol kokusundan anlamıştım.Ama bunu avantajıma çevirebileceğimi düşünüyordum.Çünkü sarhoşken insanlar tamamen bilinçaltındaki gerçekleri ifade ederdi.Çok aptaldım.Çok aşıktım.Tecrübesiz ve cesaretliydim,bir daha asla olamayacağım kadar'.
Beni gördüğünde hiç şaşırmışa benzemiyordu ama yine de rahatsızlıkla kıpırdadığını anlayabiliyordum.
"Ahh..Yine mi? Sıkılmadın mı bundan?"
Ben de onun gibi kaygısız davranmaya karar vermiştim belki onu kendi silahıyla vurabilirdim.Geçip yanına oturdum ve cüretkar bir tavırla elindeki çakmağı alıp onun az önce yaptığı hareketi dalga geçer gibi yüzüne bakarak yapmaya başladım.
"Bir süre sonra alışkanlık haline geliyor" dedim sesimin biraz ciddi biraz umursamaz çıkmasını sağlayarak.Kaşları hafiften havalandı ve alaycı dudaklarından bi 'hah' kaçırdı.
"Umarım ateşle oynadığının farkındasındır."
Güldüm.Kelime oyunu yapıyordu.Tam bir rapçiydi ve ben ona tamamıyla aşıktım.Mutluydum,garip bir mutluluktu ama yine de iyi hissettiriyordu.Ta ki Suga işaret parmağını hızla elimdeki çakmağın üzerindeki ateşe basana kadar.Boş bulundum ve kısa bir çığlık attım.Bu halime güldü,onu neyin keyiflendireceği gerçekten hiç belli olmuyordu.Ve bu garip tavırları hiç de psikopatça durmuyordu,sadece farklı bir eğlenme şekliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Gece ✨ bts
FanfictionYıldızların aydınlattığı bir beyaz geceyle,şimşekli bir beyaz gece arasında sıkışıp kaldım.Beni sabaha hangisi ulaştıracak? "Kovsan da gitmeyeceğim." "Yanımda kal" Bana karşı böyle pervasız böyle korkusuz olması beni ürkütüyordu.İçimde,çok derinimde...