#56: Tule ja võta

512 48 11
                                    

Okei, niisiis. Ühest küljest ma ei kirjuta otseselt lugejate jaoks (sorry...), vaid selleks, et ennast väljendada. Aga samas olen ma ka väga õnnetu, kui ma pikka aega midagi ei postita, ja mitte ainult selle pärast, et mul endal tekib mingi tunne, vaid sp, et te olete õnnetud :/ Rääkisin eile oma hea sõbranna Kärdiga ja ta justkui nagu utsitas mind uut osa postitama/kirjutama ning et mul on praegu veidi aega, kui ma ei pea tegelema Täiskasvanu Elu Asjadega (ärge vist parem küsige :D)

Igastahes, ma avastasin, et see osa on ka pikemat aega oodanud, et ma lisaks mõne lõigu ja see talutavas pikkuses oleks. Ja noh, see moment on saabunud :P

Kui keegi veel loeb? Kui kedagi veel huvitab... See pritsimisosa oli päriselt. Jah, Jason tegi taolist häälitsust :D Küsige tema käest, eks. Talle meeldib inimesi üllatada. Ülejäänud päris ei ole.

Osa pealkiri siis inspireeritud kõrvalolevast Selena Gomezi loost, kuigi see (osa) pole loomulikult nii hea. Avastasin, et sõnad sobivad ka enam-vähem :) Ja pilt .. "Lion King" ruulib, eks :)

Loodan, et teile meeldib.

***

"Wee, ära pritsi mind!"

Jätsin silmapilk järele ja vaatasin kutile otsa. "Äkki jooksed veel emmele ka kaebama?"

Ta jõllitas mind.

Kissitasin ta poole silmi ja valmistusin uueks laineks. Sest mis ajast ma kellegi sõna kuulan, ah? "See on kõigest vesi, J,"

"Mul on läätsed," sõnas ta tõsiselt.

Midaiganes. "Okei," Tõstsin käed alistuseks üles. "Ole siis selline. Fain," Ristasin käed rinnal ja jõllitasin teda.

"Ausalt, Caro?"

Pöördusin Ianile imestunult otsa vaatama, kergitades ta poole kulme.

"Jätad nii kergesti diili katki?" Ta muigas väljakutsuvalt.

Oeh, kuidas ma Ianit armastasin. Ta oli nii armas ja nii hooliv! Ja kohe kindlasti oli ta väga tundeline. Selles suhtes, et tema puhul polnud kunagi kahtlusi, nagu mõne puhul...

Vesi täitis mu suu, nii et karjatust ei järgnenud, kui mind järvepõhja tiriti.

"Kuradi värdjas!" karjatasin ma, kui olin taas veepinnale tõusnud. Lennutasin juuksed taha. Kujutan ette, et see ei näinud just väga reklaamilik välja.

"Ja sina!" osutasin sõrmega Iani peale, kes endiselt veel Jasoniga naeris.

Siiski ei suutnud ma ka ise ei naeru ega naeratust tagasi hoida - poisid on siiski poisid ning endiselt valin ma nemad tüdrukute asemel. Põhjusi olen loendanud juba küll ja küll.

"Teate, et ma uputan teid koos teie läätsede ja värkidega ära praegu," sõnasin surmtõsiselt ja sukeldusin.

Mul valitses peas geniaalne plaan, kuid ma kartsin, ega ma liiga kaugele ei lähe.

YOLO, mõtlesin siis. Elame vaid kord. Las mu elu olla siis see üks kord Ameerika teismelistefilm.

"Sa ei teinud seda,"

Kaks kutti jõllitasid mind surmtõsiste, kuid mitte just täielikult vihaste pilkudega.

Mitte päris vihaste.. Aga c'mon, see oli aus! Selles suhtes, et koerustükk versus koerustükk. Aus diil.

"Sa just ei teinud teda,"

"Mida sa tegid?" torkas Analeigh vahele.

Olin juba mõned minutid tagasi tähele pannud, et tüdruk jälgib mind, Jasonit ja Ianit pahuralt.

Minu olematu armulugu/Skinny LoveWhere stories live. Discover now