Nii, siin siis järjekordne MOA osa. Piisavalt pikk ka .. ainult et mu jaoks kahtlane ja segane? Öelge midagi selle kohta, palun, muidu ma ei tea..
Nii, osa juurde. Pilte kõrval pole palju, sest otsustasin Jasoni ja Caroline'i vaatenurgad teha eraldi. Loodan, et need on kõik just selles järjekorras, millises peavad olema.
Järgmine osa siis (vähemalt ma väga loodan) tuleb täiesti Jasoni vaatenurgast (kõik 3 lehekülge) ning proovin sinna maffiat ka lisada, et teid veidi rõõmustada.
Lugu kõrval peaks küll iseloomustama Jasoni tundeid antud juhul ning järgmisesse tuleb Caroline'i lugu. Vot.
Aga jah, endiselt ootan hindeid! Ja kommentaare kindlasti. Sest see osa on piisavalt kahtlane, et ma vajan arvamust selle kohta :)
Nüüd võite lugema asuda ;)
***
Naerata, Caroline. Sa pead olema veenev.
Naeratasin peeglis olevale kujutisele. Õigemini oleks vist öelda 'katsetasin'. Ma pidin välja nägema piisavalt elutruu. Ma pidin välja nägema nii, et midagi ei juhtunud. Et kõik oli nagu tavaliselt. Et kõik oli korras.
Ma tegelikult ei tea, kui väga mul see õnnestus. Kui vaadata, kui kiiresti Jason mu tunnetele jälile sai, siis vist mitte eriti...
Jason. Jälle see Jason. Lõpeta üks kord temast mõtlemine juba. Okei, sa oled piisavalt veenev.
***
Ma võiksin varsti juba auhinna saada. Ma olen erakordselt hea tunnete petmises - mitte keegi pole seniajani küsinud, mis mul viga on, ja see on hea märk. Ei usu, et nad oleksid piisavalt peenetundelised, et seda mitte küsida. Mitte keegi ei ole piisavalt peenetundeline, et midagi mitte küsida. Järelikult olen ma siiski veenev. Jason on lihtsalt .. teistsugune.
Tegelikult ma teadsin, et oskan vajadusel naeratada, kuigi sees voolavad pisarad. Ma olin seda piisavalt palju pidanud tegema, et see ära õppida. Nii et ma vist pingutasin hommikul üle, kui oma tegevust peegli ees katsetasin.
Chantal küsis hommikul küll, kuidas meil eile läks. Cassie ja Alasia ka. Kõik, mis ma ütlesin, oli "hästi". Nad tõenäoliselt said aru, et see pidi tähendama umbes seda, et kõik oli nagu tavaliselt: ei midagi liigset, ei midagi alahinnatut .. nagu tavaliselt. Ainult et miski polnud enam "nagu tavaliselt".
See oli enamgi kui tõsi.
Ma olin kõik ära rikkunud ja tema oli käitunud nagu viimane tõbras. Mina, sest ma algatasin tema nii vihatud teema, ja tema, kuna tal oli taaskord kõigest suva.
Tegelikult ma ei tahtnud enam sellest mõelda. Ma ei tahtnud temast mõelda. Üldse. Kuid probleem minu puhul oli selles, et sõjas Süda vs. Aju (aka Kaine Mõtlemine) võitis alati süda, isegi kui mõne lahingu õnnestus võita ka kainel mõtlemisel.
Seekord aga juhtus selline imekummaline asi, et mõlemad koondasid oma jõud, et võita ühine vastane - Jasoni kangekaelsus.
Süda valis ründevahendi - isiklikust huvist lähtudes muidugi -, aju valis strateegiat. Nende koostöö oli muljetavaldav.
Kolmekesi jõudsime järeldusele, et peame Jasoni armukadedaks ajama.
Peale kõike seda, mis meil Jasoniga juhtunud oli - tahaks selle kõik jutumärkidesse panna, et ta jälle valesti aru ei saaks -, oli Jake küll tahaplaanile jäänud, kuid uitas kuskil mu ajusoppides endiselt ringi.
Ma ei ütleks, et olin temasse armunud või midagi, pigem oli see mingit sorti meeldimus - kiindumus äkki? Selles suhtes, et ta oli kuum, tal oli huumorimeelt, mõistust .. okei, see ei ole Jasoni suhtes päris aus, sest tal oli kõike seda samuti.
YOU ARE READING
Minu olematu armulugu/Skinny Love
Non-FictionMinu olematu armulugu: Caroline Forbz oli alati teistsugune. Mitte et ta oleks keegi üleloomulik või nii (mis küll ei takistanud tal sellest unistada), aga tal oli teistsugune mõtlemine. Võimalik, et just selle pärast sattus ta kiusamise ohvriks eel...