Caro, sa ei tohi temast mõelda, kas tead. Tal on tüdruk, eks ole. Aaaaaga .. ta on endiselt kuum tükk. Okei, stopp, stopp! Mõtle füüsikast parem. Sellest oleks kasulik aeg-ajalt mõelda.
Kõndisin mööda tühje koolikoridore, trepist alla, mind saatmas vaid mu enda kajavad sammud, kui ma kuulsin seda. See oli kõige ilusam kitarrimäng, mida ma eales kuulnud olin. Ja see oli üks mu lemmiklugudest - Nazarethi "Love Hurts"i. Poisihääl laulis peale ka.
"Some fools think of happiness
Blissfulness, togetherness
Some fools fool themselves I guess
They're not foolin' me"
Tippisin ettevaatlikult ja vaikselt seina taha, et ta mind ei näeks. Alles siis sain ma aru, kes seda lugu mängib.
Süda hakkas taguma märgatavalt kiiremini. Jason.
Endised piirangud oma meelele olid taas kaotatud. Kui hale.
"I know it isn't true, I know it isn't true
Love is just a lie
Made to make you blue
Love hurts......ooh, ooh love hurts
ooh, ooh love hurts"
Tal on imeline hääl, mõtlesin ma, püsides endiselt peidus.
Kuid, nagu kõik head asjad, lõppes lugu paari hetke pärast.
Tõmbasin hinge, sest olin lugu kuulates mõned hingetõmbed vahele jätnud.
Minu puhul tüüpiline.
Piilusin seina tagant ja .. sattusin tema pilgu otsa.
Kohmetusin, lüües pilgu maha.
"Kuidas oli siis?" küsis ta, pannes kitarri enda kõrvale.
"See oli imeline..." ütlesin imetleval häälel, otsekui hõljuksin pilvedes. Armas, nüüd ma jätan endast veel hullu mulje ka.
"Tõesti ?" imestas ta.
"Kindla peale. Miks sa küsid?"
"No .. muusikakoolis öeldi, et see on kohutav. Et ma mängin mustalt ja värki."
"Tegelt? Ma küll ei ütleks."
"Hmm. Paistab, et sa oled suht ainuke. Isegi mu tüdruk ütles, et see on kohutav."
"Siis ta peaks olema segane..." Oh shit, mida ma nüüd ütlesin?! "Ma tahtsin öelda..."
"Miks sa seda seina taga kuulasid?" muutis ta järsult teemat.
Huvitav. Saatsin talle juhmi pilgu.
"Noh, tead küll, sa oleks võinud välja ka tulla - ma ei hammusta,"
"Ma ei mõelnud selle peale kuidagi..." kokutasin vastuseks.
YOU ARE READING
Minu olematu armulugu/Skinny Love
Non-FictionMinu olematu armulugu: Caroline Forbz oli alati teistsugune. Mitte et ta oleks keegi üleloomulik või nii (mis küll ei takistanud tal sellest unistada), aga tal oli teistsugune mõtlemine. Võimalik, et just selle pärast sattus ta kiusamise ohvriks eel...