Miután bezártam Roy-t a pincébe, halkan felsettenkedtem a szobámba és ruhástól, bakancsostól lefeküdtem az ágyra. Nem tudtam aludni, de nem is akartam. Háton fekve bámultam a plafont és közben a ma éjjel eseményein gondolkoztam. Nem tudtam kiverni a fejemből azt a látványt, amikor megszúrták Matt-et. Észre kellett volna vennem amikor elrabolják... Ehelyett nem is tudtam felébredni. Ez az egész miattam van. A legelső hibát akkor követtem el, amikor teliholdkor az erdőben mászkáltam és nem mentem haza időben. Most meg itt fekszek az ágyamon, egyedül és tehetetlenül. Mardosott a bűntudat, hogy megmenthettem volna... Egy könnycsepp gördült végig az arcomon, amit gyorsan le is töröltem. Utálok sírni, így megerőltettem magam és nem engedtem utat a könnyeimnek.
A gondolataim a Roy-nál történtekre terelődtek, amikor villanásokat láttam Matt-ről. Fogalmam sincs, hogy miért láttam őket és hogy mik voltak azok, de arra jutottam, hogy utánanézek. Nem ülhetek egy helyben tétlenül. Én nem ez vagyok. Egy kissé hiperaktív lány vagyok, de ha most látna először valaki, egy depressziós, hisztis idiótának tartana. Felpattantam az ágyról és a szekrényem felé vettem az irányt, ahova Matt berakta a kenőcsöt és a Nagy könyvet, mert tudta, hogy még nem olvastam el végig. Két fejezet maradt belőle vissza. Gondolom a kettő egyikében lelhetek választ a különleges eseményre.
Kinyitottam a szekrényajtót és kutatni kezdtem benne. Matt az ruháim alá rejtette, hogy nehogy rátaláljon anya, vagy apa és annak nem lenne jó vége... Kipakoltam az összes göncömet és a szoba közepére dobáltam őket, mire megláttam a sötétbarna, bőrkötésű, ezeroldalas könyvet. A súlya sem volt valami pehelykönnyű, így nagy nehezen megfogtam és a könyvvel együtt beborultam az ágyba. Felkapcsoltam a kislámpámat és elkezdtem olvasni. Az utolsó előtti fejezet a hibridekről szólt.
Általános dolgok voltak benne, amit gyorsan átfutottam, de találtam egy olyan alcímet, ami a Vérkeveredés névre hallgatott. Elkezdtem olvasni ezt a látszólag izgalmas részt:
Ha egy olyan embert, akinek természetfeletti vér csorog az ereiben, megharap egy vérfarkas, vagy egy természetfeletti és egy vérfarkas gyermekeként jön világra, annak vérével bármire képesek lehetünk. Ha a vér rossz kezekbe kerül, annak beláthatatlan következményei lehetnek. Egy szertartást kell elvégezni annak a személynek, aki a vérrel bír. Egy tölgyfákból álló háromszög közepén kell lenni, ha a hibrid erejét a magunkénak akarjuk. (Ez a hely az Ősi földön van.) Pontosan a háromszög közepén állva kell a kevert vérű egyént kivégezni és annak vérével meglocsolni az egyik fa tövét. Amint a törzs beszívta az értékes nedvet, megkezdődik az erőátadás. Amikor a kevert vérű (hibrid) ereje átszáll a kivégzőjébe, az összes addigi képessége (alakváltás, gondolatolvasás, levitáció, stb.) aktivizálódik az új testben. Ennek hatalmas kockázata van; legrosszabb esetben a kivégző agya szétrobban, vagy egyszerűen megsemmisül, mert a teste nem képes befogadni a hatalmas energiát. De ha az új gazdatest képes mindezek megtartására, akkor hatalmas erővel ruház fel.
A vérfarkasok vére csak három másik természetfeletti vérével képes keveredni:
Angyal-vérfarkas: jellemző rá, hogy az angyal összes képességét és a farkas alakváltó képességét birtokolja. A vérfarkas különleges képességeit nem tudja befogadni.
Boszorkány-vérfarkas: mind a boszorkány-, mind a vérfarkas-képességeket birtokolja, talán a legveszedelmesebb mind közül. Az erejét ritkán tudják befogadni az új gazdatestek.
Démon-vérfarkas: démoni és farkasi képességeket birtokolja, hasonló erejű a boszorkányokhoz, viszont velük ellentétben könnyű befogadni erejét.
KAMU SEDANG MEMBACA
~Farkastörvények~
Manusia SerigalaSirena Hoods egy átlagos lány, áltagos élettel, barátok nélkül. Ám mindez megváltozik, amikor találkozik Matt-tel, aki által egy olyan világba csöppen, amiről csak kevesen tudhatnak. Vadászok törnek az életükre, akik ki akarják végezni őket... De va...