Καλησπέρα σε όλους! Όσο κι αν το καθυστερούσα, η ώρα έφτασε που πρέπει κι εγώ να γράψω 12+1 πράγματα για μένα. Να ευχαριστήσω πολύ τα κορίτσια που το ζήτησαν!Η αλήθεια είναι οτι το παιχνίδι αυτό μου άρεσε πολύ απο την άποψη οτι έμαθα πολλά για αρκετά άτομα εδώ μέσα. Ένα ψευδώνυμο δεν λέει τίποτα!
Ας ξεκινήσω λοιπόν κι εγώ και ελπίζω να μην βαρεθείτε στην πορεία. Ευτυχώς είναι μόνο 13 πραγματάκια!
1. Είμαι 35 χρονών (κλαψ) τα έκλεισα πριν ένα ακριβώς μήνα, αλλά μέσα μου νιώθω 20. Ξέρω οτι μεγαλώνω, αλλά δεν νιώθω τόσο μεγάλη και μου αρέσει πολύ αυτό! Ελπίζω πραγματικά το σώμα μου να αργήσει πολύ να με προδώσει γιατί έχω πολλά να κάνω ακόμα!
2. Τα τελευταία 11 χρόνια ζω στην Αγγλία. Στην εξωτική Αγγλία! Ο καιρός της είναι τόσο άστατος... σε μια μέρα μπορείς να δεις όλες τα καιρικά φαινόμενα! Ποτέ μου δεν μπόρεσα να χωνέψω την μουντάδα και την απουσία του ήλιου (καθώς κατάγομαι απο Κρήτη!) αλλά η χώρα αυτή είναι πανέμορφη και η εξοχή της μοναδική.
3. Και πάω τώρα στους πραγματικούς ήλιους της ζωής μου.... Τον άντρα μου και τον γιό μου. Είναι 5 χρονών (ο γιός μου όχι ο άντρας μου) και μου δίνει δύναμη να συνεχίσω σε ότι κάνω. Ανυπομονώ να γυρίσω απο την δουλειά να μου πει τα νέα του, να του πω τα δικά μου... Τρελαίνομαι για τον μικρό μου και δεν διστάζω καθόλου να το δείξω! Μου πετάει και τα αγγλικά καμιά φορά και με "στέλνει" κανονικά!
4. Δουλεύω δουλεύω δουλεύω... πολλές ώρες... Καθημερινά σε αγγλικό σχολείο, έχω τελειώσει ειδική αγωγή, πολλά απογεύματα μέσα στην εβδομάδα παραδίδω μαθήματα Ελληνικών σε ενήλικες, και τα Σάββατα διδάσκω σε Ελληνικό σχολείο. Ο χρόνος μου περιορισμένος όσο δεν πάει, γι αυτό περιμένω πως και πως να έρθει το πολυπόθητο καλοκαίρι, να πάω Κρήτη και να μην κάνω τίποτα, πέρα απο μπάνια στην θαλασσα!
5. Πω πω.. ακόμα στο 5 είμαι; Τι άλλο να γράψω; Πράγματα που αγαπώ... Τα ταξίδια! Ναι ναι λατρεύω τα ταξίδια και ευτυχώς το ίδιο και ο άντρας μου!Έχουμε πάει σε 11 διαφορετικές χώρες μέχρι στιγμής (δεν νομίζω να ξεχνάω καμία) σε αρκετές μαζί με το παιδί.
6. Μπορεί όπως είπα να μου αρέσει εδώ που είμαι, μα δεν παύει να μου λείπει η πατρίδα μου πολύ! Η οικογένειά μου και οι φίλοι μου είναι καθημερινά στις σκέψεις μου, όμως ευτυχώς καταφέρνουμε να τους επισκεπτόμαστε αρκετά συχνά. Όσο φοβάμαι το αεροπλάνο... τόσο συχνά πλέον ταξιδεύω με αυτό...
7. Φοβίες... αρκετές... αλλά η μεγαλύτερη απο την στιγμή που έγινα μητέρα, είναι μήπως πάθω κάτι και δεν μπορώ να μεγαλώσω το παιδί μου. Ίσως ακουστεί χαζό, αλλά αυτό με φοβίζει πολύ... Θέλω να είμαι γερή, δίπλα στο παιδί μου όσο με έχει ανάγκη.
8. Άγχος άγχος άγχος για τα πάντα... Απο την στιγμή που θα ξυπνήσω, μέχρι την ώρα που θα ξαπλώσω και πάλι, στο μυαλό μου κάτι θα τριγυρίζει το οποίο θα με αγχώνει... Πφφφ τελικά δεν την γλιτώνω... θα γεράσω νωρίς!
9. Κλαίω εύκολα... πολύ εύκολα γαμώτο... Μπορεί να φταίει μια ταινία, κάτι που διάβασα ή άκουσα. Τις προάλες άκουγα τραγούδια παραδοσιακά και το δάκρυ έτρεχε ποτάμι! Δεν μπορώ να συγκρατηθώ είτε πρόκειται για χαρά είτε για λύπη!
10. Κοντεύω! Μισώ τα ψεύτικα χαμόγελα, τις κρύες αγκαλιές και τις μάσκες που πολλοί άνθρωποι φοράνε. Δυστυχώς δεν τα ξεχωρίζω πάντα και πολλές φορές πληγώνομαι βαθιά απο "φίλους". Που θα πάει όμως... κάποια στιγμή θα το αποκτήσω το ταλέντο να "διαβάζω" τους ανθρώπους!!
11. Έχω άπειρη υπομονή.... όταν λέω άπειρη... σκάω γαίδαρο!
12. Λατρεύω τα γλυκά... σχέση πάθους μιλάμε! Αλλά δεν συμπαθώ ιδιαίτερα την σοκολάτα... ειδικά την σκέτη σοκολάτα την απεχθάνομαι όπως και τον καφέ. Δεν μπορώ ούτε την μυρωδιά του!
13. Yes yes έφτασα στο τέλος... Τι μπορώ να γράψω εδώ; Αγαπώ τα ζώα, αλλά δεν θα μπορούσα να έχω κανένα σπίτι μου. Το μόνο που έχουμε είναι μια λίμνη στην αυλή μου με 5 ψάρια! Χα χα! Έχουν μεγαλώσει τόσο που σε λίγο θέλουν τηγάνισμα!
Αυτά από μένα... Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια για την πρόσκληση, ελπίζω να μην βαρεθείτε διαβάζοντας πράγματα για μένα.
Δεν θα κάνω πρόσκληση... όποιος το διαβάσει, ας μας γράψει για τον εαυτό του!
Όπως και να έχει... είμαι η Ρένα και είμαι καλά!
xxx
Κανόνες
1. Δεν μπορείς να αρνηθείς
2. Μα ζί με τις απαντήσεις πρέπει να γράψεις και τους κανόνες
3. Αν το έχεις κάνει, κάντο πάλι.
4. Πρέπει να προσκαλέσεις 15 άτομα.
5. Πρέπει να γράψεις 13 πράγματα για τον εαυτό σου.
BINABASA MO ANG
Το σημάδι
RomanceΈνα ανθρωποκυνηγητό ξεκινάει στους δρόμους της Νέας Υόρκης. Ο Άλεξ με τους συνεργάτες του θα κάνει ότι μπορεί για να ανακαλύψει τον άνθρωπο που μόνο θύματα αφήνει στο πέρασμά του... Οι εκπλήξεις στην υπόθεση αυτή πολλές... ο κίνδυνος τον πλησιάζει...