SÜRPRİZ ALINTI + KARAKTER ANALİZİ

27.7K 753 52
                                    


Öncelikle hayırlı Ramazanlar dilerim gençler :) Duydum ki tanıtım videomuzu hala izlemeyenler varmış, izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum;

İkinci olarak ise; karakterlerimi birbirine karıştıran okurlarım varmış o yüzden Karakter Analizine gerek duydum. Haydi karakterlerimizi tanıyalım;

KARAKTER ANALİZİ

AKİF MİRZA EROĞLU: 26 yaşında, ailesi Nevşehir'e yaşamasına rağmen İstanbul'da okuyan ve sevdiği kız ile evlenip İstanbul'da yaşama hayali kuran bir adam.

ZARA BALCAN: 17 yaşında ve hayatı boyunca ablasının gölgesinde kalan bir genç kız. Ailesi liseyi bitirmesine kadar izin vermiş olmasına rağmen üniversite okumak için can atan lise son öğrencisi ve Akif Mirza'nın sevdiği kızın küçük kardeşi(ydi ;) )

DİLAN BALCAN: 22 yaşında, Nevşehir'e güzelliği ile nam salan genç kız ama kalbi boş. Nevşehir'in modern(!) ağasının oğlu Akif Mirza'nın küçüklüğünden beri aşık olduğu ilk kız.

AZİZ EROĞLU: 24 yaşında, Akif Mirza'nın kardeşi. Amcasının oğlu ölünce, onun karısıyla evlenmek zorunda kalan genç bir adam. (Oooopppssss, büyük spoi oldu ama zaten bunu tahmin ediyordunuz o yüzden önemli olan olayların nasıl gelişeceği ;) )

ROJDA EROĞLU: 20 yaşında, iki aylık evliyken eşi askerde Şehit olunca, ölen kocasının kuzeni ile evlenmek zorunda kalan genç bir kız.

HELİN YILMAZ: Akif Mirza'nın üniversiteden arkadaşının sevgilisi olması vasıtasıyla tanıştılar. Ancak Akif Mirza'nın arkadaşı Helin'i aldattı ve Akif Mirza Helin'i seçerek onu korudu. Bu mesele birazcık karışık ;) Şimdilik şu kadarını bilin, Helin ve Akif Mirza samimi arkadaşlar ve hatta dostlar :)

Nazende ve Süleyman: Zara'nın anne ve babası

Mustafa ve Sümer: Akif Mirza'nın baba ve annesi

Hamza ağa: Akif Mirza Aziz'in amcası ve Yakup'un babası

Yakup: Rojda'nın şehit olan eşi

Salim: Rojda'nın babası, dayakçı ve paragöz adamın teki

Veeee son olarak Ramazan ayının yoğunluğundan dolayı yb daha bitmediği için küçük bir alıntı ile geldim. Yarın akşama biterse hemen paylaşacağım ybyi haberiniz olsun canlarımmm ❤❤

Alıntı şarkısı olmazsa olmaz;


ALINTI

***

Akif Mirza, yanında oturan karısına yaklaştı ve onu kollarının arasına aldı ve şakağından öptü; "Ağlama artık! Amcamın durumu iyi, Rojda konağa geri gelecek ve her şey düzelecek..." Genç kadın da kollarını kocasına sardı. "Düzelecek değil mi?" diye sordu. Akif Mirza daha sıkı sarıldı minik karısına ve kulağına eğilip fIsıldadı.
"Her şey bizim için ve ailemiz için daha iyi olacak! Bunu senin için yapacağım güzelim...''

***







Aşka Emanet [FİNAL OLDU]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin