●FİNAL●

32.1K 1.1K 164
                                    

Multimedia: Akif Mirza 💜Civan💜 Zara (aile boyu ;) )

Beni en başından beri destekleyen, mesafenin dostluğa engel olmadığına inandıran nadir insan, canımmm kuzummm bu final sana HAZALLYAZARR hediyem olsun bebişim benimmmm 😍😍💜💜❤❤😘😘 şu üç yılda canım ciğerim oldun iyi ki varsın 💕💕💕

Veeee 😊😊😊😊

Her zaman ilk yorumlarımın sahibi, watpadde tanıştığım güzel insan, taze öğretmenim HilalGdekmerdan bu final sana öğretmenlik ve mezuinyet hediyem olsun kuzummm 💕💕💕😍😍😘😘

Çok şey var aslında demek istediğim. Final boynumda büyük bir yüktü. Bu hikaye final olmalıydı ancak zamanından önce değil! O yüzden bu kadar uzadı. Yeri geldi ilham gelmedi yeri geldi sağlık sıkıntılarından dolayı yazamadım. Ama sonunda bitti ve bence bitmesi gerektiği gibi bitti. Kafamdaki baştan sona her şeyi en sade şekilde yazdım şunu bilin eksik bir final değil tam anlamıyla tam bir final oldu.

Hayatımda yoğun dönemler geçiriyorum o yüzden yeni hikaye yok ne yazık ki. Ne zaman dönerim bilmiyorum ama en yakın bir yıl sonra yepyeni hikayelerimle geleceğim inşallah.

Çok güzel kurgularım watpadde ilk olarak gelecek nasipse. Şimdi söylemek istemiyorum amacım sizi heyecanlandırmak değil sadece fikirlerimin çalınmasını istemiyorum. Sadece şu kadarını söyleyeyim Afran ve Helin için farklı hikaye çok istediniz. Yazmamamın sebebi onlar bu hikayenin parçası onları ayıramazdım ama planlarımın arasında Helin ve Afran'a benzer hikayede var küçük bir spoi olsun ;) ancak bu dediğim planlarımın sadece küçücük bir kısmıydı... ;)

Upuzun bi FİNAL oldu

İnanıyorum ki tadı damağınızda kalacak 😎

Keyifli okumalar; Sevgilerle...

''KAVUŞMAK SEVGİNİN SON DURAĞI...''

6 YIL SONRA;

Nevşehir'in kasvetli havasına inat kafasını gökyüzüne kaldırdı ve gülümsedi. Bugün hava bir güzel görünmüştü ona. Konaktan çıkıp çalıştığı liseye doğru yürürken etrafından 'Günaydın hocam,' diyerek geçen öğrencilerine kafasını sallayarak yoluna devam etti. Aradan geçen yıllar Zara'dan çok şey götürmüştü ama daha fazlasını da kattığını inkar edemezdi genç kadın. Kocası aklına geldiğinde burukça tebessüm etti.

Çok özlemişti...

İçindeki özlem zaman geçtikçe çağlayan oluyordu. Ama az kalmıştı değil mi? Çok az...

Akif Mirza'nın teslim olduğu o soğuk İstanbul akşamına gitti bir anda. Son kez sarıldıklarında ne demişti kocası ona; 'Beklemek güzeldir, bekle beni hatun geleceğim!'

Zara bekliyordu, yıllardır bekliyordu. Özlemle, aşkla ve bir fazlayla... Oğulları Civan olmasa tek başına nasıl dayanırdı genç kadın? Akif Mirza boşa dememişti, sana yaşaman için sebep vereceğim diye. Vermişti de. Ama son gecelerinde değil. Minik Civan, babası hapse girdiğinde daha bir buçuk aylıkmış annesinin karnında.

Zara öğretmenler odasına girip, eşyalarını dolabına koydu. Özenle ütülediği beyaz önlüğünü giydiğinde artık hazırdı. Gül öğretmenle selamlaşıp sınıflara giden koridorda yürümeye başladılar.

Aşka Emanet [FİNAL OLDU]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin