"Where is your house exactly?" We zaten nu al bijna een half uur de auto en we moesten alleen maar ergens in London zijn. "Well it's not really in London. It's somewhere we don't have to hide us from fans." Dat kon ik nog best wel begrijpen. Ik zou het ook niet leuk vinden als er hordes gillende meisjes achter me aan zouden zitten elke dag. Dus ik knikte en wachtte af. De man in de taxi zette ons uiteindelijk af bij een huizenblok ver buiten London. Een soort klein boerendorpje. Alleen waren hier geen boeren met echt rijke mensen die niet in het drukke London wilden wonen. Je kon zien dat ze allemaal rijk waren aan hun auto's en huizen. De huizen waren gigantisch en de auto's waren echt van die dure Audi's of BMW's. "Wow..." dat was het enige dat ik kon uitbrengen. Hij glimlachte zwakjes. Misschien besefte hij eigenlijk niet hoe groot dit was voor mij. Dit was best wel een schok. Nu kon ik dan eindelijk het resultaat zien van alle succes van One Direction.
"Thanks man", zei Niall tegen de taxi chauffeur en hij gaf hem iets van twintig pond. We stapten uit. Terwijl de taxi wegreed liepen wij naar een van de immense villa's toe. Hij had een vrij normaal huis. Volgens mij was het één van de kleinste huizen die hier stond. En dat wilde heel wat zeggen want die van hem was ongeveer drie keer zo groot als het mijne. Maar de sfeer die hier hing was dan wel weer fijn. Echt zo'n rustgevende sfeer. Het had wel iets.
Hij liep voor me uit, naar de woonkamer denk ik. Ja, ik wist vrij zeker dat we daar heen gingen. Hij deed nog een deur open en ik kon nu zien hoe groot zijn huis van binnen was. Maar dat vond ik niet zo belangrijk. Wat ik belangrijker vond was dat 4/5 van One Direction daar op Niall's bank tv zaten te kijken. Niall deed de deur dicht en toen ze dat hoorden keken ze op.
Liam stond op. Hij keek naar Niall. De rest keek naar mij. Ik moest mijn gezicht wegdraaien omdat ik niet wilde dat ze mijn rooie tomaten hoofd zouden zien. "Finally back Nailler?" vroeg Liam. Hij klonk best wel beschuldigend. Niall trok zich daar niets van aan. "Yeah had a great time. Met a great girl." Hij knikte naar mij. "Lads, this is Jenna. Jenna this is Liam." "Uhm... Nice to meet you Liam", zei ik verlegen en ik stak mijn hand uit. Hij moest glimlachen. "Nice to meet you to. You aren't from the UK are you?" Hij kon mijn accent dus horen. En ik dacht dat het bijna niet meer te horen was! "Yeah, I'm from Holland. I moved to London with my mum and sister three years ago." "And are you enjoying it?" "To be honest? Not very much. The people are nice and I love speaking English but I really miss my friends and family. I miss the food and my old school. I miss a lot of things", zei ik verdrietig. "But there are some things that are nice to. London is a beautiful city and as I mentioned earlier I love to speak English so I enjoy improving that. And I also met you guys! Isn't that amazing?" ik knipoogde. Liam en Niall lachten.
"Niall aren't you gonna introduce us to your new girlfriend or what?" Ik bloosde toen Harry ook opstond en dat zei. "Point one: she isn't my girlfriend, we're just friends. Point two: Jenna this is Harry and Harry this is Jenna", hij zei het allemaal heel kalm. En ik knikte ook toen hij zei dat ik niet zijn nieuwe vriendinnetje was. Ik kende Niall pas een dag ofzo... Ik ben echt niet zo wanhopig. Harry moest lachen. "Nice to meet you Jenna", zei hij. Inplaats van mijn hand te schudden gaf hij mee een knuffel. Wauwie, ik kreeg opeens veel knuffels in een paar dagen. Louis en Zayn stonden ook op uiteindelijk. Lazy asses, dacht ik bij mezelf. Zayn gaf me een soort bro-hug en een knipoog en Louis gaf me een highfive. Ik was eigenlijk super blij van binnen. Ik had toch een soort angst in me gehad dat ze me niet aardig zouden vinden. En wonder boven wonder vonden ze me wel aardig!
"O guys?" "Yeah?" Opeens zeiden ze dat alle vijf in koor. Alsof ze geoefend hadden ofzo. Ik moest lachen. "Well my little sister is a huge Directioner and I took the Up All Night album from her desk and i was wondering... Maybe you could sign it for her?" Ze moesten allemaal glimlachen. "Yeah sure, why not?" zei Zayn en hij stak zijn hand uit terwijl ik het album uit mijn binnenzak haalde. "Here you go." "It's so clean! How long does she have it?" vroeg Harry bewonderend. Het was me nog niet opgevallen maar inderdaad! Hij was helemaal helder zonder vingerafdrukken enzo! "Hmmm, I don't know. Maybe two years now?" Ze keken me allemaal bewonderend aan. Ik wist dat dat niet voor mij was, maar voor me zusje.
JE LEEST
"Just friends" they said... (Dutch)
FanfictionAls ik bijna bij school ben merk ik dat ik zeiknat ben. Bah, hier in London regent het echt altijd. Elke keer als ik de naam 'London' zei werd ik automatisch chagrijnig. London, mijn nieuwe woonplaats. Toen ik veertien was zijn we hier naartoe verhu...