Chapter 38

359 16 4
                                    

[Dus... volgens mij is er iets heeeeeeeeeel cools gebeurt deze week... maar ik weet het niet meer zeker... 

Wacht...

O, jaaaaa.....

IK HEB 10.000 RADS GEHAALD OP 13 JANUARI! (TE) GEKKE MENSEN ZIJN JULLIE! :3 I LOVE YOU PEEPS SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO MUUUUUUUUCH! MHMMMMMM ;)

Maar even serieus: Ik ben zo zo zo zo blij. Jullie zijn zooo de beste lezers ooit! Ik was letterlijk zovan: wat... wat... wAT... WAT!? Ik was echt even in shock als ik eerlijk ben. :) En Silke weet het want ik was tegen haar aan het praten op dat moment en zij zei het opeens. Ik helemaal freaken enzo. LOL! Maar, super mega erg bedankt iedereen! Ik weet niet wat al jullie namen zijn, maar jullie zijn allemaal hele lieve en aardige mensen :).

ILY! En laten we nu verder gaan met mijn verhaal. 

WARNING: extra lang hoofdstuk, omdat ik 10k reads heb gehaald. :) Jeeeeeeeeej. Het gaat waarschijnlijk nergens over met een beeetje drama (misschien). Keekee x]

[Jenna's POV]

Nou, blijkt dus dat mijn moeder en zusje goed kunnen opschieten met de Horan's. Wie had dat ooit gedacht. Ik had het wel gehoopt... maar nooit echt iets verwacht als dit. 

Mijn moeder was geanimeerd aan het praten met Niall's vader en Suus zat samen met kleine Theo één of ander spelletje te doen. Theo is zo cute! Hij is letterlijk de schattigste peuter die ik ooit gezien heb. Volgens mij ben ik niet de enige die dat vind. Niall vindt hem het beste kind ooit. Lol! Volgens mij will Niall een deel van Theo's leven vastleggen want soms neemt hij plotseling foto's met de kleine man, of van hem. Het is op een manier wel grappig. Toch leuk hoe alles na een tijdje zo normaal lijkt.

Het leuke is dat Niall en ik echt bijna nooit ruzie hebben. Iedereen denkt wel eens: zonder ruzie is je relatie vast niet helemaal gezond. Maar die van ons blijkbaar wel. Misschien komt het omdat we niet zo klef enzo zijn als andere koppels. Niall en ik zijn niet altijd van handje vasthouden of altijd maar dingen samen doen. Ja, natuurlijk kan ik niet zonder Niall, maar alsnog kan ik wel een deel van de dingen die ik doe zonder hem doen. Zolang we elkaar maar kunnen vertrouwen, dan komt alles goed. Tenminste, dat is hoe ik het altijd heb ervaren. Hoewel vertrouwen kan bedriegen, maar ik denk niet dat Niall dat zou doen. Hij is niet zo'n jongen. Vanuit mijn ervaringen, en die van iedereen eigenlijk.

Terwijl iedereen zijn ding doet, zit ik maar een beetje te zitten. Ik heb niet zo'n behoefte aan al dat gedoe en heen en weer lopen enzo. Daarom kijk ik maar gewoon een beetje, dat is goed genoeg voor mij. 

Niall's broer Greg, zijn vrouw Denise and Niall zaten te praten. Niall had tegen me gezegd dat hij zijn broer en familie erg gemist heeft. Ik vind het altijd zo erg voor Niall als hij zijn familie maar een aantal dagen in het jaar kan zien, en nu kan hij dan eindelijk eens een wat langere tijd met ze doorbrengen. Daarom wil ik hem zoveel mogelijk tijd met zijn familie gunnen, mij zite hij toch bijna het hele jaar lang. Oké, oké, niet het hele jaar lang, maar langer en meer dan zijn familie. Dus ja... 

Ik zucht en sta op. Ik wil even alleen zijn. Weet ik veel waarom. Even nadenken over het leven? Weet ik niet, ik wil gewoon even naar buiten.

Ik loop de tuin in en ga ergens achter de schuur staan, waar niemand me zomaar kan zien. Het is fijn dat ik ongezien even naar buiten kan gaan. Voel ik me toch meer ninja dan ik dacht. Ik lach kort om mijn eigen gedachten. Ik en een ninja? Jazeker, ik zou zeker een geweldige ninja zijn. 

Mijn gedachten dwalen af. Ik denk aan Denise en Greg. Ze zijn getrouwd. Ze hebben een kind. Alle dingen die ik ooit ook een keer wil. Zou ik ze ooit krijgen? Zou het met Niall zijn? Zou ik ooit kinderen krijgen met Niall? Of zou ik ooit met hem trouwen? Alle dingen die ik wil liggen binnen handbereik en ik heb het gevoel dat ik er nét niet bij kan. Zou Niall hetzelfde willen? Wil hij überhaupt kinderen? Of wil hij wel trouwen? Ik weet dat het na twee jaar gewoon te vroeg is, maar ik denk dat ik het wel weet nu. Ja, ja, ik ben te jong voor kinderen enzo, maar alsnog. Ik kan toch wel dromen? Ik denk niet dat ik echt een huismoeder ben die altijd maar schoonmaakt, of eten kookt voor haar werkende man die laat thuiskomt. Ik denk niet dat Niall nog werkt tegen die tijd. Als het al met Niall is dan. Ik hoop van wel. Ik denk niet dat ik ooit nog zo verliefd kan worden op iemand anders, als ik eerlijk ben. Het is een beetje raar om te zeggen, als je nog maar twintig bent, maar ik denk toch dat t zo is. Als het niet wederzijds is dan is dat oké voor mij. Ik hou zoveel van hem dat ik hem zou laten gaan als hij echt weg wilde. 

"Just friends" they said... (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu