[HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY
Updateeeeee! Woohooooo! Ik ben bij Silkeeeeee! Jeeeeej!
Maar eerst wil ik jullie vertellen over een nieuw verhaal van Silke en mij.
Het heet 'Our Second Life' en silke en ik schrijven het samen op ons account 'SilkeAndJenna'. Het is een fanfiction met daarin:
Connor Franta. Shawn Mendes, Jai Brooks en Louis Tomlinson. Het is dus niet een fanfictie over een bepaald iemand of een band ofzo.
Het gaat over Kathy en Ella. Ze zijn al sinds de kleuterklas beste vriendinnen en zitten nu in het laatste jaar van de middelbareschool. Ella is zeventien en Kathy achttien. Louis (18) is de tweelingbroer van Kathy en Connor (17) de beste vriend van Ella. Samen zijn ze zegmaar één vriendengroep. Shawn is een supergoede zanger, maar hij krijgt maar niet de kans. Hij heeft kleine optredens enzo, maar dat is het dan ook. Ella is al sinds de derde klas van de middelbareschool verliefd op hem. Kathy is nog nooit verliefd geweest en is dat ook niet van plan. Jai (19) is de grote broer van Ella. Hij heeft dit jaar een tussenjaar genomen voordat hij naar de universiteit gaat. Toen Kathy en Louis zeven waren is hun moeder dood gegaan aan kanker en ze leven nu samen met hun vader. Dit is het laatste jaar voordat Kathy, Ella, Connor en Louis naar de universiteit gaan.
Oke dat was het voor nu. Ik hoop dat jullie het gaan lezen. Als jullie het niet kunnen vinden kan je altijd onze username opzoeken. En ik kan ook de link in de comments zetten, aangezien je niet kan kopiëren van Wattpad (wat best vervelend kan zijn als je op links wil klikken). Dus kijk bij de comments voor alle informatie :) Dankjewel! En ik hoop dat jullie het gaan lezen en dat we net zoveel reads krijgen als ik met dit verhaal heb!
Silke en ik uploaden twee ker per week. Eén keer upload zij en de andere keer ik. Er is geen vaste dag om te uploaden, school kan nogal irritant zijn grrrrrr.
Maar nu verder lezen jeeeeeeeeeeeeej :) Veel plezier]
[Jenna's POV]
we slaan een deel over. Vandaag is het 25 mei 2014. Het laatste concert in Dublin
"Harry please! Please!" Ik smeek hem. "You are talking to this girl for months now! And you don't want to meet her?" "What if she's just like all the other fans?" "I bet she isn't. Otherwise she would've asked to meet us, because I am sure she know's you guys are here." Hij haalt zijn schouders op. "Do whatever you want to do." "Thank you!"
Hey, want to meet up today?
Ik wacht af op haar antwoord. Een paar minuten later krijg ik een berichtje terug.
Sure. I'd love to. Where and what time?
Ik weet zeker dat we overal kunnen afspreken. Maar het handigst is vanavond bij het concert gebouw.
What about six pm at the Croke Park? I am there the whole day I guess.
Het lijkt me de handigste oplossing.
's good. Where exactly?
O ja... das wel handig voor haar om te weten.
Meet me at the entrance. Tell no one who you're waiting for. I'll take you with me. that sounds weird haha
Ik grinnik. Het klinkt op een manier verkeerd, maar ja.
Meet you there. Hahaha, it's okay. I forgive you :)
Haha. Echt iets voor haar. Ik geloof Harry niet als hij zegt dat ze gewoon net als de andere fans is. Ze is een beetje gek, net als ik, en volgens mij super aardig.
JE LEEST
"Just friends" they said... (Dutch)
FanfictionAls ik bijna bij school ben merk ik dat ik zeiknat ben. Bah, hier in London regent het echt altijd. Elke keer als ik de naam 'London' zei werd ik automatisch chagrijnig. London, mijn nieuwe woonplaats. Toen ik veertien was zijn we hier naartoe verhu...