Het viel nog best wel mee. Zaterdag was leuk. Ik ging uiteten met de jongens en hun vriendinnen. Ik had wel medelijden met Harry. Hij was helemaal alleen. Ik was een soort van Niall's 'date'. Ha! Lol.
Liam nam Danielle mee, Louis Eleanor en Zayn Perrie. Het was leuk. Het voelde als een soort grote familie. En Harry was de oude bachelor. Ik vond het fijn om iedereen weer eens te zien. En, wonder boven wonder werden we niet gestalkt door fans. Misschien omdat we via de achterdeur van het restaurant waren gekomen en dat het restaurant zegmaar, zogenaam 'vol' was. Alleen mensen die er al waren zagen ons. En ik kon je vertellen dat er niet veel tieners bij zaten.
Natuurlijk waren er wel een paar meisjes daar die hun wel zagen. Maar het waren er maar tien dus die waren snel weg.
We hadden allemaal erg lekker gegeten. Maar omdat er onderhand mensen begonnen te tweeten dat wij hier waren moesten we nu weg. Voordat er hordes schreeuwende fans voor de deur stonden.
Dus gingen we maar snel naar huis. Of nou ja... iedereen ging naae zijn eigen huis. Behalve de meisjes. Perrie, Danielle en Eleanor bleven slapen. Ik moest lachen om Harry's gezicht toen hij dat hoorde.
Ik wist nog niet wat ik ging doen. Ik wilde heel graag blijven maar ik voelde toch een soort verplichting thuis, Maar mijn moeder doorzag mij weer eens en had me snel een bericht gestuurd:
Lieve Jenna,
Blijf je daar slapen ofzo? Het is al zo laat. Doe maar wel. Ik wil niet dat je nu nog over straat gaat in je eentje. Geen gekke dingen doen hè?
Kusjes, mama
'Ik wil niet dat je nu nog over straar gaat in je eentje.' Mijn moeders bezorgdheid overtrof echt alles. En wat voor gekke dingen moest ik doen? Vaag mens.
Dus mijn moeder had besloten dat ik hier bleef slapen. Oke... goed dan...
Ik sliep in Niall's huis natuurlijk. Maar waar hij was? Ik denk dat hij bij Harry was. Kon best wel, zodt Harry zich niet zo alleen voelde.
Ik moest iets doen hier, in mijn eentje, in Niall's huis. Ik was nog lang niet moe dus ik moest iets doen om de tijd te doden.
Ik wilde mijn vingers door mijn haar halen. Maar ik merkte dat ik Liam's pet nog ophad... Oepsss....
Had niemand het opgemerkt ofzo? Of niet even de moeite genomen om het te zeggen? Zelfs Liam niet!
Nou ik moest toch iets doen, dus ik besloot zijn pet maar even persoonlijk terug te brengen.
Ik stond op en liep naar de deur, waar ik bijna Louis omver liep. Ik keek hem verbaasd aan. Wat deed hij nou hier? Moest hij niet naar zijn vriendin ofzo? Doen wat uhm... stelletjes doen? Wat het dan ook is dat ze doen.
"Jenna! We were looking for you! We have a surprise!" Hij pakte me bij mijn pols vast en trok me mee naar zíjn huis. Dus die kon ik ook van me lijstje halen. Ik was nu dus al in Zayn's huis geweest, in dat van Niall, dat van Liam en nu dus ook dat van Louis. Alleen Harry's huis nog.
Louis huis was mooi. Volgens mij hielden ze allemaal van lichte kleuren want hun huizen waren allemaal zo licht. Nou... de meeste kamers dan.
Louis leidde me naar de zolder. Het was er echt pikkedonker. Hij deed het licht aan.
"SURPRISEEEE!" riepen een heleboel mensen. Ik keek verbaasd. Het duurde even om me te realiseren welke dag het was vandaag
O! En het was zondag! Het was ongeveer twee uur 's nachts dus het was officieel zondag! Zondag de vierentwintigste! Mijn verjaardag! Vandaag was ik officieel achttien! Jeeeej!
JE LEEST
"Just friends" they said... (Dutch)
FanfictionAls ik bijna bij school ben merk ik dat ik zeiknat ben. Bah, hier in London regent het echt altijd. Elke keer als ik de naam 'London' zei werd ik automatisch chagrijnig. London, mijn nieuwe woonplaats. Toen ik veertien was zijn we hier naartoe verhu...