[heeey i'm baaaack!
okee dus vandaag dat ik dit schrijf is het 25 december dus
MERRY CHRISTMAS BABIES :3
LOVE YOU ALL!
Hahaha silke jou comment was wel zovan: ja wedden dat Nikki en Harry gaan daten
helaas meis... nope. dat is echt te voorspelbaar haha. Dat zou echt onorigineel zijn.
sorry silke
En bedankt voor de lieve comments:3
Ik snap niet wat er zo leuk is aan mijn a/n's maar oke
ik ben vaag accepteer :D
Nu sla ik dus iets van twee maanden over. Er is niks gebeurt oke? Dus zit daar maar niet over in. Meestal gaat een relatie in het begin altijd goed.
Jenna ging gewoon weer naar school en Niall deed gwn wat hij moest doen met de band enzo en soms andere dingen idk. Dus ja.
kga nu dus maar eens beginnen :)
:D
BY THE WAY BIJNA 6K READS OMG THANKS SO MUCH!
Blijf lezen!! omg ik had dit nooit verwacht ILYSM omg
ik kan letterlijk niks zeggen ik ben zooo happy :3 hihihi
maar even serieus: dankjewel echt waar! Ik ben aan het fangirlen jeeej maar ik hou van jullie allemaal!]
[Jenna's P.O.V.]
Vrijdag 18 April 2014 (true datum heb t gecheckt :D)
Ik draai me met een geeuw om. Het is pas vijf uur 's ochtends. Ik kreun. Als ik op mijn wekker sla vraag ik me af waarom ik hem ook alweer zo fucking vroeg gezet heb.
Wacht... O ja!!! Vandaag! Ik ga zitten en kijk om me heen. Nog steeds mijn kamer. Leeg als altijd. Nou leeg als in geen mensen. Rommelig als in troep overal. Ik ben echt slecht. Hahaha. Ik sta op en wankel even. Als ik gewoon kan staan pak ik mijn schone kleren en loop naar de badkamer. Tijd voor een warme douche.
Ik leg mijn kleren op de grond en zet de douche aan zodat die kan opwarmen en ik straks niet kou sta te lijden. Als de douche warm genoeg is kleed ik me uit en ga eronder staan. Door het water word ik wakker en dat voelt beter dan nog half slapen.
Als ik vijftien minuten later uit de douche stap, kijk ik op de klok die in de badkamer hangt. Het is ongeveer half zes. Ik heb nog twee en een half uur. Om acht uur moet ik er zijn. Ik wikkel mijn haar in een handdoek. Ik haal alle waterdamp van de spiegel en zie mijn eigen gezicht. Ik heb wallen onder mijn ogen. Niet dat dat belangrijk is. Ook al slaap ik tien uur dan heb ik alsnog wallen. Ik heb mezelf altijd gekend met wallen. Ik haat het alleen als ze blauwpaars zijn. Dan heb ik duidelijk te kort geslapen. Nu zijn ze meer licht paars gemengd met huidskleur.
Ik ben om half acht naar bed gegaan. Ik wilde uitgerust zijn vandaag. En voor de rest van het komende half jaar. Hoewel ik dar met een nachtje slaap niet red. Ik lach in mezelf. Ik ben echt belachlijk.
Ik trek mijn kleren aan en loop dan terug naar mijn kamer om mijn pyjama op te ruimen. Ik leg ze op mijn bed, mijn deken eroverheen. Ik loop naar de gordijnen en doe ze open. Het is al licht aan het worden. De zon is nog niet op maar wel bijna.
JE LEEST
"Just friends" they said... (Dutch)
FanfictionAls ik bijna bij school ben merk ik dat ik zeiknat ben. Bah, hier in London regent het echt altijd. Elke keer als ik de naam 'London' zei werd ik automatisch chagrijnig. London, mijn nieuwe woonplaats. Toen ik veertien was zijn we hier naartoe verhu...