[Jenna's POV]
Uiteindelijk heb ik Mike overgehaald om toch naar de politie te gaan. Maar ik moest gaan van hem, hij wilde zelf niet. Blijkbaar hadden ze veel aan de opname die ik gemaakt had. En nu zijn Brit en Luke dus gepakt ergens in Birmingham. Wow ze waren dus eigenlijk best ver gekomen toen ze weggingen die dag.
En nu zit ik thuis. Het is kerstvakantie en Niall heeft me meegevraagd naar Ierland om daar kerst te vieren met zijn familie en de mijne. Natuurlijk zei ik ja. Het lijkt me erg leuk om naar Ierland te gaan en zijn familie weer eens te zien. En dan kunnen ze mijn moeder en zusje ontmoeten!
Mijn zusje is natuurlijk weer helemaal opgewonden enzo. Wat verwacht je dan ook. Ze heeft allemaal speciale voorrechten ofzo, door mij. Omdat haar idool mijn vriendje is? Ik denk dat dat de reden is. Maar gelukkig vindt ze de jongens ook echt aardig want anders zou ze een beetje verwend overkomen. Maar na twee jaar kan ze nog steeds niet geloven dat het echt allemaal gebeurd. En ik eerlijk gezegd soms ook niet. Maar er in de afgelopen twee jaar dan ook zo verschrikkelijk veel gebeurd.
Nou, over dat zitten. Ik lig meer in bed. Ik ben net wakker geworden en heb absoluut geen zin om uit bed te komen. Je kent die dagen wel. Nou, die hebben de meeste mensen waarschijnlijke (bijna) elke dag. Maakt niks uit. Ik ook. Je bent niet alleen.
Dus ik scroll een beetje door mijn twitter feed en reageer op mensen. Soms komen er de vreemdste vragen voorbij, om mijn aandacht te krijgen denk ik. Maar ik lees ze allemaal. Echt allemaal, als ik dan aan het lezen ben. Het is namelijk onmogelijk om ze de hele dag door te blijven lezen. Maar alles wat ik zie, lees ik.
@narrygold
@jenna_vdsteenx
what is your favorite month?
Wat een vreemde vraag. Wat is mijn favoriete maand? Waarom zou je dat willen weten?
@jenna_vdsteenx
@narrygold
uhm... weird question, but okay. My fav is probably december or november. i don't know why lol :)
En zo gaat het dus maar door. Maar ik vond het altijd leuk om te doen. Ik ben erg social media actief, om het zo maar eens te zeggen. Twitter, Instagram, Vine, YouTube, Snapchat (die alleen mensen die ik ken hebben) en ja, zelfs ik lees nog wel eens fanfictions. Ik ben echt raar. Misschien moet ik voor YouTube eens een reactie video maken op fanfictions die ik nog nooit gelezen heb. Haha, lijkt me wel eens leuk om te doen. Maar en elk geval, ik ben een beetje verslaaft. Een beetje maar.
Maar ik lig dus eigenlijk te wachten tot Niall wakker wordt. Maar hij is net klaar met tour en ik wil hem niet wakker maken. Hij heeft zijn rust wel verdient. Dus ik stap maar zachtjes uit bed om ontbijt te maken. Ik maak ook wel wat voor hem. Ik heb geen idee wat ik moet maken eigenlijk. Meestal maakt Niall het ontbijt als hij er is en als hij er niet is ontbijt ik meestal alleen met een boterham ofzo. Niets moeilijks. Maar volgens mij willen buitenlanders altijd een speciaal ontbijt ofzo, weet ik veel.
*
"Thanks," zegt Niall slaperig. Ik heb hem net zijn ontbijt gebracht en was letterlijk een minuut daarvoor wakker geworden. "No problem. You like it?" vraag ik. "Yeah, Iike it. Don't worry. I would eat it anyway babe, I love food as much everyone else remember?" zegt hij. Ik lach. "True, true. Food is awesome."
"I'm taking a shower Niall. I'll be right back," zeg ik tegen hem. "Sure thing. Do your thing. Don't let me bother you here," zegt hij. "You aren't bothering me," zeg ik. En dan loop ik de kamer uit. Ik heb echt even een douche nodig.
JE LEEST
"Just friends" they said... (Dutch)
FanfictionAls ik bijna bij school ben merk ik dat ik zeiknat ben. Bah, hier in London regent het echt altijd. Elke keer als ik de naam 'London' zei werd ik automatisch chagrijnig. London, mijn nieuwe woonplaats. Toen ik veertien was zijn we hier naartoe verhu...