25 november, 2015, Jenna's 20e verjaardag
[Jenna's POV]
"Happy birthday!" roept Emma. Ja, dat is correct. Ik ben thuis, in London. Ik heb mijn school afgemaakt en ja, ik ben uiteindelijk, na anderhalf jaar, samen gaan wonen met Niall. Ergens, eind januari dit jaar vroeg hij het aan me. We waren al meer dan een jaar samen en het voelde als de juiste beslissing. Maar ik ben vaak alleen, als Niall op tour is. Jep, dat heb je ook goed geraden. One Direction bestaat nog. Ze hebben dit jaar weer een wereld tour en op dit moment zitten ze in Australië. Ik vind het niet zo heel erg. Ik bedoel, ik mis hem wel, maar alleen zijn heb ik altijd al fijn gevonden.
Maar vandaar dat ik nu bij Emma thuis ben. Emma, die op zichzelf woont. Emma, die als enige van al mijn vrienden nog single is. Maar ze is aan het daten! Ik ben zo blij voor haar! Als je je afvraagd hoe het Brit, Mike, Lise en Maaike is. Ik sta op het punt om hun levensverhalen te vertellen.
Brit en Mike zijn nog steeds samen. Volgens mij al meer dan vier jaar? High school love. Lise heeft iemand ontmoet. Zijn naam is Luke, ironisch hè? Maar hij is super aardig, ik heb hem volgens mij twee keer ontmoet. Hij is super lief voor Lise, en volgens mij vindt hij Lise nog leuker dan zij hem leuk vind. En Maaike, je weet toch nog dat Maaike problemen had in haar liefdesleven? Niet meer. Ik ben superblij voor haar. Maaike is net als Emma aan het daten. Met wie vraag je je af? Verrassing! Emma en Maaike gaan nu blijkbaar samen? Jep, ik was net zo verrast als jij toen ze het vertelden. Nadat Lise en Maaike mij kwamen opzoeken die keer in London hebben ze ontact gehouden en zo is het langzaam gegroeid. Hoewel ik verrast was, was ik ook superblij voor ze! Ik had nooit verwacht dat het zo zou gaan! Dat bewijst maar weer dat we in een kleine wereld leven.
Mijn zusje had een korte relatie met die Tobias, maar hij ging vreemd ofzo. Dus ja... vaag. Ik en Niall zijn nog steeds samen. Er waren ups en downs, maar die hebben we allemaal toch? Op dit moment hebben we gelukkig geen ruzie en ik hoop dat we nog lang geen ruzie zullen hebben.
Vandaag word ik twintig! Wow! Ik ben oud zeg! Ik kan het gewoon niet bevatten dat ik geen tiener meer ben! Ik voel me nog steeds hetzelfde als gisteren, maar ja. Vandaag is ook Niall en mijn twee jaar van samen zijn. Dat is de enige reden dat ik het jammer vind dat hij er niet is. Vorig jaar gingen we uit eten samen en, nou... de details van die nacht hoeft niemand te weten.
Nog meer verassingen! Louis heeft Eleanor ten huwelijk gevraagd. Ze hadden een interview en toen riep hij Eleanor, die mee was, en toen ging hij zo'n hele peptalk houden. Het was zo lief. Ze waren op die dag vier jaar samen! Op zeventien november tweeduizend elf zijn ze bij elkaar gekomen en op zeventien november tweeduizend vijftien vroeg Louis haar ten huwelijk op nationale televisie.
Liam en Danielle zijn uit elkaar. Ik was best wel verdrietig. En ik was niet de enige. Maar Liam heeft nu een relatie met een meisje genaamd Sophia. Ze is opzich best aardig, maar ze bemoeit zich niet zoveel met iedereen in Liam's 'beroemheids leven'. Een beetje aarogant vind ik het, maar ik begrijp het ook wel.
Zayn en Perrie zijn, zoals te verwachten, nog steeds gelukkig getrouwd. Perrie zegt dat ze ooit wel kinderen wil, maar dat ze daar nu gewoon de tijd niet voor heeft. En bovendien is ze er nog niet klaar voor. Haar woorden! Niet de mijne!
Harry... Harry die was een beetje aan het rotzooien. Nog steeds heeft hij geen lange, vaste relatie gehad. Er valt eigenlijk weinig over te vertellen. Een voordeel: hij begon na een tijdje weer met me te praten. Ik was zo opgelucht dat hij niet voor altijd gesloten bleef. Ik denk dat Nikki dat gedaan heeft. Iedereen dacht altijd dat Harry en Nikki iets hadden, maar toen kreeg Nikki een vriendje en gingen de geruchten de wereld uit. Gelukkig.
Maar nu zit ik dus bij Emma thuis. Lise en Luke zijn er samen met Maaike en Brit en Mike. Vanavond ging ik met mijn moeder en zusje uiteten. Vandaag was dus een leuke dag! "Yeah! Happy birthday!" roept Mike. Iedereen roept, "Happy birthday!" en ik krijg een paar knuffels. Normaal zou ik me super awkward voelen, tussen al die verliefde stelletjes, maar vandaag is niet zo'n dag. Ze zitten niet klef te doen ofzo, en ik ben ze dankbaar. Daardoor ga ik Niall alleen maar meer missen.
JE LEEST
"Just friends" they said... (Dutch)
FanfictionAls ik bijna bij school ben merk ik dat ik zeiknat ben. Bah, hier in London regent het echt altijd. Elke keer als ik de naam 'London' zei werd ik automatisch chagrijnig. London, mijn nieuwe woonplaats. Toen ik veertien was zijn we hier naartoe verhu...