*Kai Hartman
Okula gitmek istemiyordum. Ama Amy beni bırakır mı hiç? Yarım saat kapımı tekmeledikten sonra, kapıyı açmak zorunda kaldım. Amy bundan sonrada bırakmadı peşimi.Neymiş efendim neden garip davrandığımı bulacakmış. Hıh, çokta umrumda.
Gereksiz olarak gördüğüm. Hâlâ da benim için gereksiz ve sıkıcı olan derslerde onu, çimen gözlümü düşünmeye başladım. Ne başkasını ne de başka bir şeyi düşünebiliyorum artık. Sanki hiç yaşamamışım gibi. Hayat dediğim şey yalanlardan ibaretmiş sanki. Yaşadıklarım bir hiçmiş gibi geliyor şimdi.
Öğle arası bir şeyler yemek için gittim. Daha doğrusu zorla götürüldüm. Amy ve diğerleri tarafından. Neymiş efendim son günlerde pek fazla şey yemiyormuşum. Kafeteryaya girdiğimizde Noah birden bağırdı. Ben de şok içerisindeyim. Çimen gözden iki tane var. Ama diğeri mavi gözlü.
Noah : Haaa!...Şu çocuktan iki tane var.
Kafeteryadaki herkez Noah'ın söylediklerini duymuştu. Herkez Noah'a bakmaya başladı. Sonra da ardı ardına gülmeye. Mavi gözlü çocuk çimen gözümün kolundan tutarak bize doğru gelmeye başladı. 'Ne?!' Neden kolundan tutuyor? Ve neden bize doğru geliyor.
Mavi gözlü ve çimen gözlümün tıpatıp aynısı olan çocuk yanımıza geldi. Noah'ın tam karşısına geçti. Gülüyordu. Çimen gözlümde çocuğun ne yapacağını anlamamışa benziyordu. Ve birazcık kızarmıştı.
Amy : Bu ne ya klon filan mı?
Şu kızın sorduğu soruya inanamıyorum. Yani inanamıyorum. Çocukta Amy'nin söylediklerine gülmeye başladı. Aynı zamanda Amy'yi duyanlar. Asher bile gülüyor o derece saçma bir soruydu. Çocuk gülmeyi kesti. Konuşmaya başladı.
-Ben Jordan Rockwell ve buda ikizim Jayden Rockwell. Klon falan değiliz yani.
Çocuk tekrar gülmeye başladı. Ben ise çok şaşırdım. Çimen gözlümün mavi gözlü ikizi.
Sonra kafama dank etti. Noah'a baktım. Çocuğa öyle bir bakıyor ki şaşırdığı belli. Ana gözleri parıldıyordu ve çok mutlu görünüyordu. Neden mutlu olmasın. Sevdiği kişi ile aynı okulda olduğu için kim mutlu olmaz ki sonuçta.
(Y.N: Nasılda anladı hemen Sjsjsj)Amy : Ilk defa ikiz görüyorum sonuçta. Yaa...kes gülmeyi!
Çocuk Amy'ye baktı. Gülmeyi kesti. Yüzüne masum bir gülümseme yerleştirdi.
-Özür dilerim. Seni üzdüysem. Ama klon ne ya.
Amy yanaklarını şişirdi. Yüzünü somurtu, dudaklarını büktü. Başını çevirdi.
Amy : Ne bileyim ben!
-Özür dilerim. Gerçekten.
Özrü dilediklenten sonra Amy biraz yumuşadı. Amy'nin gönlünü aldı bravo. Amy kolay kolay yumuşamaz öyle. Yüzüne her zamanki şirin gülümsemesini aldı.
Amy : Sen burada yenisini galiba. Ikizini görmüştüm ama seni gördüğümü hatırlamıyorum.
-Evet, burada yeniyim. Ama artık buradayım. Sevgili kardeşçiğimin yanında.
Çimen gözlüm biraz daha kızararak: Abi ya!
Demek çimen gözlümün her zaman bahsettiği abisi bu. Abi dediği için bir kaç yaş büyük sanmıştım. Ikiz mikiz kolunu tutuyor. Benim çimen gözlümün kolunu tutuyor. Kolunu tutuyor. Şimdide kolunu omzuna attı. Şimdide boynuna ellerini atarak sarıldı. Pişmiş kelle gibi sırıtıyor. Ben ise kıskançlıktan ölüyorum. Ah. Gönlümden bir his eğer çabuk davranmazsam çimen gözlümün elden gideceğini söylüyor. Iyi o zaman bende atağa geçerim.
*Jayden Rockwell
'Puhahaha...Sana nasıl yiyecek gibi bakıyordu.'
Evet bu kadarını da beklemiyordum.
'Bu çocuk seni resmen abinden kıskandı ya yerim ben onu.'
Bence çok kötü bakıyordu. Çok korktum. Abimde neden gittiyse onların yanına?
'Harbi ya. Neden gitti ki? Bide sırıtıyordu.Kesin birşeyler saklıyor bu abin.'
Saklamak istiyorsa saklasın. Abimi zorlayacak değilim. Ama aptalca bir şey yapıp beni rezil etmezse sevinirim.
'Seninle değildi sanki.'
Nasıl yani?
'Sen boş ver onu. Başka bir zaman konuşuruz. Asıl konuya dönelim. Mission The BAŞA BELA KAI. Çocuğu kendine nasıl aşık ettiysen artık.'
Bak onu bende bilmiyorum.
'Seni resmen kıskandı velet. Cevabını düşündün mü?'
Bilemiyorum. Beni kıskandıysa belki beni gerçekten de seviyordur.
'Yani? Onunla çıkacak mısın?'
Evet. Ama ona söylemiyecem şimdilik. Hem birazcık zaman geçsin. Böyle şeyler biraz zaman ister değil mi?
'Çocuğu süründürücem diyosun.'
Yoo...Birazcık sabretmesini istiyorum o kadar canım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lovex3!! ( boyxboy )
Teen FictionDikkat!!! Boyxboy içerir. Rahatsız olacaklar okumasın. ............................. Birinci çift : Zorla ödevlerini yaptırdığı çocuğa aşık olan bir bad boy. İkinci çift : Bütün kızlarla arkadaş, çoktan eşcinsel olan bir genç gördü ve ilk görüşte a...