Bir Hafta Sonra:
*Kai Hartman
Sınavlar haftaya başlayacak. Bu demektir ki yarışmalara az kaldı. Bizimkilerle yeni bir şarkıya çalışmaya başladık. Okulda benim gibiler yarışmalar sayesinde notlarını yükseltir. Buna bende dahilim. Biz okulun en iyi ve geçen senenin şampiyonları olarak tabikide saygı duyuluyoruz. Yani anlayacağınız yoğun bir döneme giriş yapmış bulunmaktayız.
Yine de çimen gözü hafta içi her gün evime davet ettim. Daha çıkma teklifime tam bir cevap vermeziken evime davet ettiğimde geldiği için belki biraz zaman geçerse kabul edebilir.
Evime davet ettim dediysem çimen gözlüm sınavlar yüzünden ders çalışması gerektiğini söyleyip ders çalıştı. Ben de onu izledim. Evimden ayrılan kadar onu izledim. Ne? Phıı...Ne elleşmesi, yok canım yanına sokulduğum filan yok. Bazen onu sıkıştırmaya çalıştığım doğru. Siz nereden duydunuz ki. Neyse boş verin.
Asıl bomba ne biliyor musunuz?
Bana kitap okutturdu. BANA okulun EN popüler ve EN belalı çocuğuna, okulun bir numaralı ineği aynı zamanda çok şirin, tatlı, nazik, iyimser, ve benim biricik aşkım BANA KİTAP OKUTTURDU. Fazla mı abartım? Neyse onu göreceksem ve onunla konuşacaksam kitap okurum arkadaş. Yani bir hiçten iyidir.Beni ne hâle getirdin be çimen gözlüm. Bi dönüp baksan bana. Görürsün yanıp tutuşan aşkımı sana. Yoksa çimen gözlüm benim ciddi olduğuma inanmıyor mu? Eğer inanmıyorsa, tabiki de inandığını sanmıyorum. Ne yapmam gerek? Hemen bir fikir bulmalıyım.
Okulda :
*Jayden Rockwell
Sınavların başlamasına az kaldı. Haliyle kendimi derslere verdim. Ve baya yoruluyorum. Okul, iş ve en önemlisi de KAI. Bir hafta boyunca beni evine davet etti. Bu tür olaylara alışkın olmadığınlmdan yani aşk meşk gibi şeylerden ne yapmam gerektiğine dair hiç bir fikrim yok. Bu yüzden Kai'nin davetlerini kabul ediyorum. Tabi başka bir sebebim ise benden gerçekten hoşlanıp hoşlanmadığını anlamak. Sonuç koca bir sıfır. Yaptıklarından veya düşündüklerinden hiç bir şey anlamıyorum.
Yani bide oramı buramı ellemeye çalışıyor. Oda yetmezmiş gibi dün 'Seni bıraz görmek istiyorum' gibisinden mesaj attı. Evimin yakınındaki dar yolda beni bekliyormuş. Beni gördüğünde bana sarıldı ve 'Seni seviyorum' diyerek yanağımı öptü. Sonra gülerek koştu gitti.
Ben ise utanç ve şaşkınlık karışımı bir duygu ile orada dikildim kaldım.'Hadi oradan sende. Seni evine davet ettiğinde eve koşup pek giymediğini daha doğrusu giymeye kıyamadığın kıyafetlerini giyip parfüm bile sıkarak gidiyorsun. '
(Kızarır)
Yok ya. O ben işten çıkıyorum. Rahatsız olmasın diye ben şey yaptım. Şey yaptım işte.'Ne yaptın? '
Sana söylemek zorunda değilim iç sesim. Sen iç sessin. Bu yüzden ait olduğun yerde yani içeride kal. Dış işlerle uğraşmasana.
'Eh... Ne diyeyim? Eninde sonunda seni kendisine aşık edecek şu belalı Kai.'
Hiçte bile. Anca rüyasında görür o beni.
'Öylemi? '
Evet öyle.
'Peki. O zaman soruma cevap ver.'
Neymiş sorun?
'Neden telefonunda Kai'yi ★Belalım♥ diye kaydettin? Başına yıldız koymuşsun bu senin ona önem verdiğini, sonuna koyduğun kalbin ise ona karşı boş olmadığını gayet iyi açıklıyor. Seni çok iyi tanıyorum"
Yaaa...
' ;) '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lovex3!! ( boyxboy )
Teen FictionDikkat!!! Boyxboy içerir. Rahatsız olacaklar okumasın. ............................. Birinci çift : Zorla ödevlerini yaptırdığı çocuğa aşık olan bir bad boy. İkinci çift : Bütün kızlarla arkadaş, çoktan eşcinsel olan bir genç gördü ve ilk görüşte a...