Lovex3!! || Bölüm 26 Çıkıyoruz Part2

111 7 0
                                    

*Noah Valencia

"Vay vay vay. Burada kimler varmış? " (Y.N: Çifte kumrular. Sjsjssj )

"Kai!!?" Onun burada ne işi var.

*Jayden Rockwell

Sesi duymamla yüzümü kapıya çevirdim. Kai kapıya yaslanarak ellerini birbirine kenetlemiş ve sinsice gülümsüyordu. Kendisine havalı bir görünüm mü yapmaya çalışıyor bu?

'Ahhahaha geldi hahaha kaç burdan kaç. '

Niye ki iç sesim?

'Ahahahah kargaşa çıkacakta ondan. '

Ne dediğini pek anlamadım ama dediğin gibi olsun iç sesim.Ben kaçtım.

*Jordan Rockwell

Aaa...bu Noah'ın arkadaşı. Okuldakilerin bahsettiğine göre biraz ters bir tip. Şuan soğuk bir espiri yaparsam ne olur acaba? Yok ya atmosferi bozmayayım. Kendimi normal bir şekilde -artık bir yatakta en yakın arkadaşıyla sarmaş dolaş olmam ne kadar normalse- tanıtayım.

Tam ağzımı açacaktım. Canım kardeşim kahkaha atarak kalktı ve en köşedeki yatağa yatarak yorganın içine girdi. Ne girmesi ya resmen gömüldü.Ayy çok tatlı. Ben onun sevimli olduğunu düşünürken -bir sorunu var bunun neyse artık evde sorarım- diğerleri birazcık endişelenmiş ve korkmuşa benziyorlardı.

Noah : Kardeşin iyi mi?

Jordan : Evet, evet. Fazla utangaçtır da ondan. Ben onunla sonra ilgilenirim. Neyse, tanıştıracak mısın?

Noah'ı bırakarak ayağa kalktım. Noah'ta biraz utanarak -ayy çok tatlı- ayağa kalktı. Kai denen çocuğun önünde durdum. Noah arkama saklanmaya çalışıyor.

Noah : Kai, ne zamandır beri buradasın?

Kai : Şu sizin sarılmanızdan beri.

Noah : Her şeyi duydun yani.

Kai başını sallayarak bir "Yesss" çekti. Ahhaha çok komik.

Noah : Kai!

Amanın gözleri dolmuş civcivimin. Napsam ki?

Kai yanımdan geçip civcivimin önünde durdu. Civcivimin saçını bir güzel bozup gülümsedi.

Kai : Merak etme. Bir şey yapmıyacağım.

Noah : Gerçekten mi?

Kai : Ne yapabilirim ki? Bütün okul sizin sevgili olduğunuzu öğrense bile bir şey olmaz. Bu şehirde çok fazla eşcinsel var. Hem şu zengin züppeye dönmediğine sevindim.

Jordan : Zengin züppe?...

Ağzımdan kaçmıştı. Ortamı germek gibi bir niyetim yoktu. Sadece biraz garip hissediyorum.
Noah : Şey...o eski sevgilim. Yani Kai ona böyle seslenirdi.

Noah ben dışında her yere bakıyordu. Yüzünü tam göremesemde endiselendiğini ve korktuğunu sezebiliyorum.

Kai : Oooh Noah daha önce çoook kişiyle çıktı. Ve anlaşıldığı gibi hepsi kötü sonla bitti. Yani sende yol yakınken kurtul bence.

Sonunda dil çıkardığı için şaka yaptığını anladım ama Noah kafasını boynuma gömdüğü için alamamıştı.

Noah : Ya!Kai!Ne saçmalıyorsun sen! Kendi işine baksana! Her gün başkası ile olan ben değilim!

Kai : B-ben her gün başkası ile değilim. Artık değiştim. Yaz tatilinden beri kimseyle olmadım. Bir kaç kızla çıkmış olabilirim ama öyle şeyler olmadı yani. Hem benim sevdiğim biri var artık! Ayrıca ben sadece şaka yapmıştım! Hemen de alınıyorsun!

Noah : Nereden bilebilirim ben senin gibi birisinin birisine aşık olduğunu! Ayrıca bir daha böyle şakalar yapma!

Jordan : Merak etme. Eskiden sevgilim olmadı diye seninkinin de olmayacağı anlamına gelmiyor. Hem öyle şeyler artık normal yani. Önemli olan beni ne kadar sevdiğin, eskiden ne kadar sevgilin olduğu değil.

Söylediklerim ikisinide sus pus etmişti. Kai'ye baktım.

Jordan : Neyse ne. Sen niye gelmiştin?

Lovex3!! ( boyxboy )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin